G: posliini vai karvoja (edes vähän)

  • Viestiketjun aloittaja Onko maailma muuttunut?
  • Ensimmäinen viesti
vierailija123
19 v ja karvat löytyy! Bikinirajoista siistitty ja ryppyreijän ympäriltä höylätty. Lyhentelen saksilla ettei karvat pääse "puoleen reiteen" asti kasvamaan. Kerran ollu posliini 15 vuotiaana jonka jälkeen kärsisin kamalasta kutinasta ja sisäänpäin kasvaneista karvoista joist tuli sit kamalia paiseita eli ehdoton noy posliinille.
 
Pöheikön pölläys
Olen 54-vuotias, pian 55, ja tietenkin löytyy karvat! Samoin miehelläni, joka on minua 10 v vanhempi. Emmekä luovu niistä mistään hinnasta!

En kerta kaikkiaan voi sietää täysposliinia. Aikuisilla ihmisillä sellainen on erittäin luonnottoman näköinen, niin hirveä, että ihan puistattaa!

Karvat kuuluvat intiimialueelle EHDOTTOMASTI!!! Niin naisilla kuin miehilläkin.

Siistiminen ja rajaaminen kyllä on ihan ok. Sitä minäkin teen, varsinkin kesän uintikaudella. Lyhennän karvojani saksilla sen verran, etteivät pursua ulos uikkareista ja rajat siistin mieheni partakoneen viiksienrajaimella. (Mies ei itse käytä koneen sitä osaa, koska hänellä ei ole viiksiä.) Se riittää minulle. Talvella taas annan pöheikköni olla melko lailla luonnontilassa.

En ymmärrä henkilöitä, jotka säännöllisesti ajelevat alapäänsä rumaksi posliiniksi ja sitten tuskailevat ärtyneen, punottavan ja kutisevan ihonsa kanssa ja joutuvat hankkimaan kalliita lääkevoiteita ym. Hölmöläisen hommaa, sanon minä! Pääsisivät huomattavasti vähemmällä vaivalla, jos vain siistisivät ja rajaisivat.

Jotkut jopa näkevät niin paljon vaivaa, että menevät ihan kauneushoitolaan asti revityttämään karvansa jonkin vahan avulla ja vielä maksavat moisesta kidutuksesta kalliin hinnan! Mitä järkeä sellaisessa on? Ei yhtään mitään.

Kyseessä on kuitenkin sellainen paikka, joka useimmiten pidetään poissa näkyvistä. Juuri siksi minun onkin niin vaikea ymmärtää, miksi monet ottavat tuosta karva-asiasta noin paljon paineita.

Lukemieni viestien perusteella näyttää kuitenkin siltä, että noin puolella tähän ketjuun vastanneista on karvat. Ilahduttavaa, että luonnollisia naisia sentään vielä löytyy noinkin paljon.
 
Voi kai se olla sieläkin, mutta onko juomapulloa käytetty?
? mitä kielipelejä oikein taas pelaat? Joo, kyllöä, pyörässäni oli silloin juomapullo ja käytin sitä. Nykyisessä pyörässäni ei ole.

Jos luulen mitä typerää kielipeliä pelaat, niin halusit kysyä, että olenko juonut alkoholia? en tuolloin ollut kännissä, enkä nyt ole, enkä ole maistanut alkoholipitoista ties miten moneen kuukauteen. Juon todella harvoin ja vähän silloinkin. Pari olutta joskus. Enimmä
kseen 1-:stä. vbiime Juhannuksena alkoholitonta. VBiinneistä en tykkää, ne maistuvat mädänneteiltä eli pilatuilta viinirypäleiltä. VEsi on parasta ja kahvi, juomina.
 
Keckkis laittanut kovan kovaa vasten, voisin toki omankin kurtun tänne tönästä...mut tuotarallaa, pidetään tämä nyt nättinä ja pannaan tänne pelkkiä pipareita ja tissejä...eiku, palsta nättinä kuten minä & kurttu lahkeeseen
 
En pelaa pelaa mitään kielipeliä :)
Voisin kysyä kyllä alkoholin osuutta asiaan, mutta se ei mua kiinnosta, niin en kysy.

Pirullisia pestä nuo juomapullot.


? mitä kielipelejä oikein taas pelaat? Joo, kyllöä, pyörässäni oli silloin juomapullo ja käytin sitä. Nykyisessä pyörässäni ei ole.

Jos luulen mitä typerää kielipeliä pelaat, niin halusit kysyä, että olenko juonut alkoholia? en tuolloin ollut kännissä, enkä nyt ole, enkä ole maistanut alkoholipitoista ties miten moneen kuukauteen. Juon todella harvoin ja vähän silloinkin. Pari olutta joskus. Enimmä
kseen 1-:stä. vbiime Juhannuksena alkoholitonta. VBiinneistä en tykkää, ne maistuvat mädänneteiltä eli pilatuilta viinirypäleiltä. VEsi on parasta ja kahvi, juomina.
? mitä kielipelejä oikein taas pelaat? Joo, kyllöä, pyörässäni oli silloin juomapullo ja käytin sitä. Nykyisessä pyörässäni ei ole.

Jos luulen mitä typerää kielipeliä pelaat, niin halusit kysyä, että olenko juonut alkoholia? en tuolloin ollut kännissä, enkä nyt ole, enkä ole maistanut alkoholipitoista ties miten moneen kuukauteen. Juon todella harvoin ja vähän silloinkin. Pari olutta joskus. Enimmä
kseen 1-:stä. vbiime Juhannuksena alkoholitonta. VBiinneistä en tykkää, ne maistuvat mädänneteiltä eli pilatuilta viinirypäleiltä. VEsi on parasta ja kahvi, juomina.
 

Yhteistyössä