G: Reiden paksuus?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
järkyty!
Mun reiden ympärys on 74cm. Pari vuotta sitte myin auton pois ja sen jälkeen oon pyöräilly töihin, niin ovat mokomat vielä kaventuneet, aikoinaan olivat lähes 100cm ja pohjekkin 50cm. Vaikka paino on sama, niin tosiaan aika paljon massaa niistä lähteneet. PS: mä oon reitevä/persevä, oon toki ylipainoinen, mutta mun vyötärö on 87cm
 
ap
Mikä siinä onkin, että ei lähe reisistä läskit vaikka mitä tekis? Tottahan sitä lihastakin on aika muhkeesti, mutta silti... Ikävä ostaa housuja, kun jos persuksen ja reisien kohdalta on sopivat niin vyötärön kohdalta pitäis ottaa min. kymmenen senttiä sisään. :(
 
järkyty!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä siinä onkin, että ei lähe reisistä läskit vaikka mitä tekis? Tottahan sitä lihastakin on aika muhkeesti, mutta silti... Ikävä ostaa housuja, kun jos persuksen ja reisien kohdalta on sopivat niin vyötärön kohdalta pitäis ottaa min. kymmenen senttiä sisään. :(
kuten tuos aikasemmin kerroinkin, niin mulla pyöräily poltti tosi paljon läskiä reidistä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja järkyty!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä siinä onkin, että ei lähe reisistä läskit vaikka mitä tekis? Tottahan sitä lihastakin on aika muhkeesti, mutta silti... Ikävä ostaa housuja, kun jos persuksen ja reisien kohdalta on sopivat niin vyötärön kohdalta pitäis ottaa min. kymmenen senttiä sisään. :(
kuten tuos aikasemmin kerroinkin, niin mulla pyöräily poltti tosi paljon läskiä reidistä!
Ja mulla taas reisilihakset kasvaa järkyn suuriks treenatessa ja varsinkin pyöräillessä, lue; sama ongelma :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja järkyty!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä siinä onkin, että ei lähe reisistä läskit vaikka mitä tekis? Tottahan sitä lihastakin on aika muhkeesti, mutta silti... Ikävä ostaa housuja, kun jos persuksen ja reisien kohdalta on sopivat niin vyötärön kohdalta pitäis ottaa min. kymmenen senttiä sisään. :(
kuten tuos aikasemmin kerroinkin, niin mulla pyöräily poltti tosi paljon läskiä reidistä!
Mä olen tehnyt kuntosalitreeniä, rullaluistelua, pyöräilyä, lenkkeilyä jne jne. Ja aina vaan on reidet paksut suhteessa muuhun kroppaan. (Normipainonen oon.)
 
Dinaari
Laitetaas nyt oikeen hienosti kaikki mitat:

Rinnanymp. 107
Vyötärönymp. 88
Lantionymp. 108
Reisi mahtavat 69!!! (vai onkohan toi jälkimmäinen numero 4, en saa selvää omasta käs.alasta )

:D Tämä oli 2 viikkoa sitten, nyt on paino tippunut lähemmäs 8kg enkä ole vielä tohtinut uudestaan mittailla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja järkyty!:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mikä siinä onkin, että ei lähe reisistä läskit vaikka mitä tekis? Tottahan sitä lihastakin on aika muhkeesti, mutta silti... Ikävä ostaa housuja, kun jos persuksen ja reisien kohdalta on sopivat niin vyötärön kohdalta pitäis ottaa min. kymmenen senttiä sisään. :(
kuten tuos aikasemmin kerroinkin, niin mulla pyöräily poltti tosi paljon läskiä reidistä!
Mä olen tehnyt kuntosalitreeniä, rullaluistelua, pyöräilyä, lenkkeilyä jne jne. Ja aina vaan on reidet paksut suhteessa muuhun kroppaan. (Normipainonen oon.)

En löydä mittanauhaa joten lukua en saa. Mulla oli nuorena todella paksut reidet, mutta iän myötä kun olen laiskistunut ja liikuntani on lähinnä lenkkeilyä, niin pikkuhiljaa on reiteni kaventuneet. Toki mulla on vieläkin housut ensin reisistä kireät ja vyötä saa käyttää vyötäröllä, mutta ero ei enään ole niin suuri.

Raskauden (lihosin muodottomaksi) jälkeen helposti taas huomaa, kuinka rasva palaa ensin vyötäröltä helposti, mutta reisille se jää asumaan.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Dinaari:
Laitetaas nyt oikeen hienosti kaikki mitat:

Rinnanymp. 107
Vyötärönymp. 88
Lantionymp. 108
Reisi mahtavat 69!!! (vai onkohan toi jälkimmäinen numero 4, en saa selvää omasta käs.alasta )

:D Tämä oli 2 viikkoa sitten, nyt on paino tippunut lähemmäs 8kg enkä ole vielä tohtinut uudestaan mittailla.

Mittaa vain. Olisi kiva nähdä missä suhteessa rasva on palanut.

 

Yhteistyössä