G: Saako ohikulkija laittaa sun roskikseen koirankakkapussin?

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kaupungeissa on luultavasti ihan tarpeeksi paljon niitä roskiksiakin olemassa ja siltikin sontaa löytyy kadut täynnä.
Mä oon harvoin nähny omakotitaloalueella ylimääräsiä roskiksia, juurikin sen vuoksi ku kukaan ei halua maksaa tyhjennyksistä tmv. Sitte itketään kun jokapaikka on täynnä kakkaa ja roskia..

Tosin se olis kyllä kunnan tehtävä hoitaa niitä roskiksia vähän enempi alueille.. Täälläkään ei oo pyöräteiden varsilla yhtäkään roskista, joten sitä koirankakkaa kyllä löytyy..
Onko ne pyörätietkin täynnä taloja, joka milliltä ettei sieltä löydy yhtään pusikkoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kaupungeissa on luultavasti ihan tarpeeksi paljon niitä roskiksiakin olemassa ja siltikin sontaa löytyy kadut täynnä.
Mä oon harvoin nähny omakotitaloalueella ylimääräsiä roskiksia, juurikin sen vuoksi ku kukaan ei halua maksaa tyhjennyksistä tmv. Sitte itketään kun jokapaikka on täynnä kakkaa ja roskia..

Tosin se olis kyllä kunnan tehtävä hoitaa niitä roskiksia vähän enempi alueille.. Täälläkään ei oo pyöräteiden varsilla yhtäkään roskista, joten sitä koirankakkaa kyllä löytyy..
Onko ne pyörätietkin täynnä taloja, joka milliltä ettei sieltä löydy yhtään pusikkoa?
Täällä ei kyllä pyörätien varrelta löydy pusikoita.. Pyörätie kulkee koulun, rivitalojen, terkan yms. ohitse..
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kaupungeissa on luultavasti ihan tarpeeksi paljon niitä roskiksiakin olemassa ja siltikin sontaa löytyy kadut täynnä.
Mä oon harvoin nähny omakotitaloalueella ylimääräsiä roskiksia, juurikin sen vuoksi ku kukaan ei halua maksaa tyhjennyksistä tmv. Sitte itketään kun jokapaikka on täynnä kakkaa ja roskia..

Tosin se olis kyllä kunnan tehtävä hoitaa niitä roskiksia vähän enempi alueille.. Täälläkään ei oo pyöräteiden varsilla yhtäkään roskista, joten sitä koirankakkaa kyllä löytyy..
Onko ne pyörätietkin täynnä taloja, joka milliltä ettei sieltä löydy yhtään pusikkoa?
Täällä ei kyllä pyörätien varrelta löydy pusikoita.. Pyörätie kulkee koulun, rivitalojen, terkan yms. ohitse..
No kai siellä jonkunmoinen piennar on, ettei tarvitse keskelle tietä paskoa.
On se elämä joillakin niin hankalaa :D
 
vieras
Ei. Minä maksan omasta jätehuollosta, joten laittakoot vaan jokainen omaan tonkkaansa! Minusta on tosi törkeetä käyttää muiden jäteastioita. Itsellä on 2 koiraa, eikä tulis mieleenkään viskata muiden roskiin omien koirien kakkoja!
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Darwinin leski:
Nyt loppu kerääminen, astukoot porukka päälle sitten jos joskus sattuu koiralta tielle pääsemään.
Harvempi koira tahallaan keskitielle paskoo. Taluttajan pitää antaa lisää narua, ettei se sonta jää tielle.
 
anika harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Hoitakaa itse roskanne!:
Jos mun lapsi sattuu paskomaan siinä teidän talon kohdalla, voinko heittää vaipan teidän roskikseen? Jos syödään koko perhe kävelylenkillä jäätelöä, voidaanko nakata roskat teille? Jos mä haen pitsaa ja satunkin syömään koko hässäkän jo ennen kotia, sopiiko viskata laatikko teidän jätteisiin? Ja sitten kun mietitte että sen tekee 20 muutakin ihmistä.
Kyllä mä ihan rehellisesti olen sitä mieltä, että vastaus kaikkiin kysymyksiin on kyllä, koska oishan se mukavaa kun roskia ei olis tien varsilla. Ja vaikka koko kylän kaikkien rakkien paskat tulis meidän pönttöön ni ei se siitä täyttyis. Taidat olla jotenkin vaan valittajaluonne?
Samaa mieltä.

Sitä paitsi itsehän minä ne yleisten roskisten tyhjennyksetkin maksan. Ei niitä kaupunki/kunta hyvää hyvyyttään hoida.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
No kai siellä jonkunmoinen piennar on, ettei tarvitse keskelle tietä paskoa.
On se elämä joillakin niin hankalaa :D
Juu sellasia "ojia", mutta eipä se kauniin näköstä ole kun ne sieltä paistaa.. Onneks mulla ei oo koiraa nii ei oo ongelmia mihin ne kakat laittas.. :D
Parempi siellä "ojassa" kuin kävelytiellä.
 
Huumekoira
Jos mulla ois omakotitalo, niin totta kai saisi. Kivaa, kun ylipäätään joku viitsii niit kerätä. Mun mielestä oikeasti ihan turha valittaa koirien kakoista, jos niitä ei saa laittaa roskikseen. Varsinkin jos pussissa sen laittaa ja pussin kiinni.
 
vieras
Eikös koirankakkapussit ole maatuvia pusseja?
Keräät kakat pussiin ja jollain metsäisemmällä kohdalla vinttaat pussin mettään.
Se maatuu sitten sinne ja sun ei tarvi raahat mukana, eikä käyttää toisten roskiksia.
Näin minä teen :)
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös koirankakkapussit ole maatuvia pusseja?
Keräät kakat pussiin ja jollain metsäisemmällä kohdalla vinttaat pussin mettään.
Se maatuu sitten sinne ja sun ei tarvi raahat mukana, eikä käyttää toisten roskiksia.
Näin minä teen :)
Ei ne kaikki ole maatuvia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Kaupungeissa on luultavasti ihan tarpeeksi paljon niitä roskiksiakin olemassa ja siltikin sontaa löytyy kadut täynnä.
Mä oon harvoin nähny omakotitaloalueella ylimääräsiä roskiksia, juurikin sen vuoksi ku kukaan ei halua maksaa tyhjennyksistä tmv. Sitte itketään kun jokapaikka on täynnä kakkaa ja roskia..

Tosin se olis kyllä kunnan tehtävä hoitaa niitä roskiksia vähän enempi alueille.. Täälläkään ei oo pyöräteiden varsilla yhtäkään roskista, joten sitä koirankakkaa kyllä löytyy..
Onko ne pyörätietkin täynnä taloja, joka milliltä ettei sieltä löydy yhtään pusikkoa?
Täällä ei kyllä pyörätien varrelta löydy pusikoita.. Pyörätie kulkee koulun, rivitalojen, terkan yms. ohitse..
No kai siellä jonkunmoinen piennar on, ettei tarvitse keskelle tietä paskoa.
On se elämä joillakin niin hankalaa :D
Täällä ei ainakaan ole puskia tai ojia vaan hoidettuja nurmikkoalueita kerrostalojen, ok-talojen edustalla. Ei ne kakat sielläkään kauniilta näytä...pa*kaläjiä nurmikot täynnä, tosi kivaa :/ Kiva siinä keittiössä syödä ja samalla katsella pa*kakasoja :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös koirankakkapussit ole maatuvia pusseja?
Keräät kakat pussiin ja jollain metsäisemmällä kohdalla vinttaat pussin mettään.
Se maatuu sitten sinne ja sun ei tarvi raahat mukana, eikä käyttää toisten roskiksia.
Näin minä teen :)
Ei ne kaikki ole maatuvia.
Sitten täytyy huomioida, että ne on.
Mulla on niitä hauska-pusseja. Ne maatuu.
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös koirankakkapussit ole maatuvia pusseja?
Keräät kakat pussiin ja jollain metsäisemmällä kohdalla vinttaat pussin mettään.
Se maatuu sitten sinne ja sun ei tarvi raahat mukana, eikä käyttää toisten roskiksia.
Näin minä teen :)
Ei ne kaikki ole maatuvia.
Sitten täytyy huomioida, että ne on.
Mulla on niitä hauska-pusseja. Ne maatuu.
Joo, ne on kyllä käteviä. Mielestäni ne vaan ei näytä kivalta heitettynä metsäänkään.
 
vieras
No saa. Kunhan ei jokainen ohikulkeva koiranulkoiluttaja sitä tee...Pian olisi koko roskis täynnä paskaa :D

Mutta siis MITEN NIIN NE HAISEE SIELLÄ??? Käsittääkseni koirankakkapussin voi solmia!!

Ei mulle roska-astia niin henkilökohtainen juttu ole, etten sirllä vieraan koiran paskoja sallisi :D

Tämä palsta kyllä osaa yllättää aina;

"Ei kyllä meidän roskikseen saa panna, kun tää on hei MEIDÄN ROSKIS, NIINQU. :LOL:

 
pompom
Kyllä meidän roskikseen sopii laittaa, jos on tarve. Olen muuten nähnyt täällä meillä päin yhden nuoren tytön, jolla kaksi koiraa. Niillä koirilla on sellaiset valjaat päällä, ja niissä roikkuu jotkin jutut, josta se ottaa tyhjät kakkapussit. Käytetyt pussit se laittaa roikkumaan myös niihin valjaisiin, ja vie ne mukanaan (luultavasti omaan pihaan) roskikseen. Minusta se näytti olevan ihan kätevä systeemi, kehuinkin häntä kun on niin viitseliäs noiden kakkojen kanssa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aivastus:
Sais, jos roskis tyhjennettäs kerran viikos tai kahden viikon välein, mutta ei, koska se tyhjennetään 12 viikon välein. Eli jos ihminen tekee saman lenkin joka päivä tai useamman kerran, ois niitä pusseja melkonen määrä pienessä roskiksessa.
Älä nyt jumalauta ole naurettava, aikuinen (? ) ihminen :D.

Kuvitteletko että SE SAMAINEN IHMINEN TEKEE KOIRANSA KANSSA joka päivä TISMALLEEN SAMAN LENKIN, juuri teidän talonne ohi. Se koira paskantaa tismalleen samaan kohtaan tismalleen saman määrän paskaa ja se ihminen laittaa AINA SEN PUSSIN juuri sinun kallisarvoiseen roska-astiaasi?!??!

Jotain rajaa tyhmyydelläkin, hei!
 
Aivastus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aivastus:
Sais, jos roskis tyhjennettäs kerran viikos tai kahden viikon välein, mutta ei, koska se tyhjennetään 12 viikon välein. Eli jos ihminen tekee saman lenkin joka päivä tai useamman kerran, ois niitä pusseja melkonen määrä pienessä roskiksessa.
Älä nyt jumalauta ole naurettava, aikuinen (? ) ihminen :D.

Kuvitteletko että SE SAMAINEN IHMINEN TEKEE KOIRANSA KANSSA joka päivä TISMALLEEN SAMAN LENKIN, juuri teidän talonne ohi. Se koira paskantaa tismalleen samaan kohtaan tismalleen saman määrän paskaa ja se ihminen laittaa AINA SEN PUSSIN juuri sinun kallisarvoiseen roska-astiaasi?!??!

Jotain rajaa tyhmyydelläkin, hei!
Laitoinkin että JOS, ja tässä on yks pariskunta, joka ulkoiluttaa kahta koiraansa JOKA päivä, ainakin sen kerran meidän talojen (siis muidenkin) ohi.
Niin että se siitä tyhmyydestä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
No kyllä mä nyt vähän ihmettelisin jos näkisin aamulenkillä koiran kanssa olevan ihmisen tonkimassa meidän roskiskatosta tuossa pihassa
Kysehän on nimenomaan siitä, että koiranulkoiluttaja availee kaikki teidän roskapussinne ja tarkistaa niiden sisällön. Sananmukaisesti TONKII jäteastianne :headwall:

Kyse ei suinkaan ole siitä, että koiranulkoiluttaja kävelee talonne nurkalle, avaa kallisarvoisen jätemyllyn kannen, tipauttaa suljetun kakkapussin sisään ja hiippailee menemään...

U S K O M A T T O M A N rakkaita joillekin tuntuu nuo roskikset olevan. Miksette säilytä niitä makuuhuoneessanne tai vielä parempi idea, ottakaa ne peiton alle mukaan :).
 
Anne
Saa laittaa meidän roskikseen. Tuo tyhjennetään viikottain ja meillä tuonne mahtuu. Ei muutama koirankakkapussi niin huisisti tilaa vie. Parempi tuolla roskiksessa kuin maastossa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Aivastus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aivastus:
Sais, jos roskis tyhjennettäs kerran viikos tai kahden viikon välein, mutta ei, koska se tyhjennetään 12 viikon välein. Eli jos ihminen tekee saman lenkin joka päivä tai useamman kerran, ois niitä pusseja melkonen määrä pienessä roskiksessa.
Älä nyt jumalauta ole naurettava, aikuinen (? ) ihminen :D.

Kuvitteletko että SE SAMAINEN IHMINEN TEKEE KOIRANSA KANSSA joka päivä TISMALLEEN SAMAN LENKIN, juuri teidän talonne ohi. Se koira paskantaa tismalleen samaan kohtaan tismalleen saman määrän paskaa ja se ihminen laittaa AINA SEN PUSSIN juuri sinun kallisarvoiseen roska-astiaasi?!??!

Jotain rajaa tyhmyydelläkin, hei!
Laitoinkin että JOS, ja tässä on yks pariskunta, joka ulkoiluttaa kahta koiraansa JOKA päivä, ainakin sen kerran meidän talojen (siis muidenkin) ohi.
Niin että se siitä tyhmyydestä.
Ei ne koirat paskanna aina samaan kohtaan :headwall:
Jos kyseinen pariskunta vaikka laittaa johonkin MUUHUN roska-astiaan kakkapussin joskus, ei kai kukaan työkseen paskojaan naapuriin kanna? :eek:
 

Yhteistyössä