G:saako teidän jääkaappiinne kiinnittää piirustuksia yms?

  • Viestiketjun aloittaja onpahan kysymys tämäkin
  • Ensimmäinen viesti
onpahan kysymys tämäkin
No galluppi tämäkin, mutta tuli vaan mieleen kysäistä..olen meinaan huomannut, että jotkut haluavat pitää keittiön ilmeen niin tyylikkäänä, ettei jääkaappiin laiteta mitään ylimääräistä...meillä saa ;) mites muilla?
 
lapsuus tärkeää
meillä on tarroja, piirustuksia, valokuvia ym. roinaa ovi täys, lapset tykkää aina tuoda askartelujaan siihen..samoin löytyy meidän makkarista kehystettynä muutamat piirustukset seinällä. ne on hienoja :)
 
Meillä saa.


Ihailen aina ystäväni jääkaapin ovea joka on todella tyylillä laitettu. Ehkä mullakin vielä joskus, jahka nämä pikku picassot pistää pensselit hetkeksi jäihin :D

Mukavaahan niitä on siinä katsella :)
 
vieras
mä oon mummi ja mun jääkaapin ovessa on "hienoja" kuvia , lapsenlapsi leikkaa lehdestä. Joskus joku on kysyny miks toi on tossa, voin sitte vastata et eks ymmärrä se on tärkeä ja hieno.
 
vieras
Meillä ei vielä piirellä, mutta vähäksi aikaa sais laittaa. Mielummin kyllä omaan huoneeseen. Jääkaapin ovi on yleensä täynnä laskuja, joten ei siihen taida edes mahtua.
 
bibi
Ei saa laittaa meidän jääkapiin tai pakastimen oveen mitään. Minusta törkeän näköistä ja toiseksi erittäin epäkäytännöllistä. Meillä on kaarevat jääkaapin- ja pakastimenovet ja magneetit tippuvat helposti kun ovia avataan ja suljetaan. kaksivuotias saa kyllä leikkiä eläinmagneeteillaan pakastimen ovessa, mutta leikin jälkeen ne kerätään pois. Sen sijaan eteisessä on magneettitaululla päälystetty seinä johon saa laittaa piirustuksia, magneetteja, muistilappuja ynnä muita.
 
n
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Meillä saa kiinnittää piirrustuksia, mut piirtää siihen ei saa :D
Meillä on kivat liimajäljet, kun lapset olivat kiinnittäneet sellaisia paperipintaisia tarroja jääkaapin oveen. Pinta lähti, liima jäi.
Ruokaäljyllä liuota ja pyyhi niin sat irti liiman
 
Myö
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:
Meillä saa kiinnittää piirrustuksia, mut piirtää siihen ei saa :D
Meillä on kivat liimajäljet, kun lapset olivat kiinnittäneet sellaisia paperipintaisia tarroja jääkaapin oveen. Pinta lähti, liima jäi.
Ruokaäljyllä liuota ja pyyhi niin sat irti liiman
Niin tai sitten suhautat vähän hiuslakkaa ja rappaat irti!
 
hipsu
Meillä on tullut naarmuja joskus edellisen asunnon teräspintaiseen jääkaappiin magneeteista, ilman että oli paperia välissä, joten todellakaan ei laiteta enää mitään magneetteja nykyiseen.
 
BJ harmaana
Saa! Ja eteisen kaapin ovi on täynnä piirrustuksia myös! ;) Ottaen huomioon, että esikko on vasta 2,5v. niin tulee varmaan kaikki muutkin mahdolliset kaapin ovet käytettyä... :LOL:
 

Yhteistyössä