G: Saatteko käyttää miehen tiliä ns. ilman lupaa?

ripe
pöh, meilläkin molemmilla omat tilimme. Ei omia rahoja, tilit vain säilönä palkalle:p. Ja katotaa laskuja maksellessa et molemmille jää hieman rahaa,ja et kauppaostoksetkin tekee kummatkin:)
 
ripe
pöh, meilläkin molemmilla omat tilimme. Ei omia rahoja, tilit vain säilönä palkalle:p. Ja katotaa laskuja maksellessa et molemmille jää hieman rahaa,ja et kauppaostoksetkin tekee kummatkin:)
 
ripe
pöh, meilläkin molemmilla omat tilimme. Ei omia rahoja, tilit vain säilönä palkalle:p. Ja katotaa laskuja maksellessa et molemmille jää hieman rahaa,ja et kauppaostoksetkin tekee kummatkin:)
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:
Ei meillä kummallakaan ole käyttöoikeutta toisen tileihin... Mulla on ollut (en tiedä onko vieläkin..) oikeus käyttää isäni yhtä tiliä.
Ei meilläkään, olisi aika kummallista että olisi... Yhteiseen tiliin on tietysti molemmilla.
 
Anu-78
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Molempien tilit on mun "hallussa" =). Mä hoidan laskut ja ruokaostokset ja mies sitte välillä kyselee et onks sen tilillä rahaa jos täytyy jotain käydä ostamassa.
sama täällä mut toki ukolla rahaakin pitää olla;)
 
molemmilla omat tilit /rahat tavallaan...toki pyytämällä sit jos rahat on joskus niin tiukilla ettei itellä oo varaa..siis jos isompaa pitäs ostaa...
en tiä se tilinumeroo tai tunnuksia muutenkaan enkä niitä tunne edes tarvitsevani...eikä se mun!!
 
kyllä
saan ja käytänkin, tosin olen aina kyllä ilmoittanut viimeistään jälkikäteen, vaikka ei tarvitsisi. mun mielestä kaikilla pitäs olla yhteiset rahat ihan viimeistään silloin kun lapsia tulee mukaan kuvioihin,,
 

Yhteistyössä