G: Salaiset vai numeropalvelusta saatavat yhteystiedot?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
salaiset, miksi mun tietoja ptiäisi kenenkän saada. eipä tuu lehtmyjiltä soittoja. Toki numero on annettu esim sairaalaan ja lasten kouluun, mutta koulun lasten vanhempien ei mun numeroa tarvitse tietää
 
Rollolainen
On prepaid niin ei saa mitenkään mun tietoja. Eipä tule yllättäviä laskuja.
lehtimyjät voi saada neki, jos olet kerrankin laianut johonkin kipailuun numerosi. Mule kävi näin ja siski muutin numeroni. Mulla oli salainen numero, mut lehtimyyjät sai soitettua silti, nyt en enää laita numeroani mihinkään tia sisi osallistu kilpailuoihin mihin pitää laittaa puhelinnumero
 
Lady Gardenea
lehtimyjät voi saada neki, jos olet kerrankin laianut johonkin kipailuun numerosi. Mule kävi näin ja siski muutin numeroni. Mulla oli salainen numero, mut lehtimyyjät sai soitettua silti, nyt en enää laita numeroani mihinkään tia sisi osallistu kilpailuoihin mihin pitää laittaa puhelinnumero
Kumma kun eivät ole soitelleet. Tosi harvoin osallistun mihinkään.
 
Meillä kaikilla on salaiset puhelinnumerot ja salainen osoite. Vain viranomaiset (poliisi jne) saavat osoitetietomme tarvittaessa. Ja "salailuun" on toki syy. Ilman syytä ei edes näin salaiseksi yhteystietoja saa...piti olla perustelut.
 
Itse päädyin laittamaan tietoni salaisiksi ihan siitä syystä, ettei kuka tahansa saisi kaikkia tietojani.

Valitettavasti numeroni on joskus päässyt lipsahtamaan johonkin lehtimyyjien tietoihin, koska puheluita tulee ihan riittävän tiiviiseen tahtiin. Eikä siitäkään mitään haittaa ole, on niillä joskus ihan hyviäkin tarjouksia. :)
 
[QUOTE="Vieras";28440927]Saanko kysyä, mikä tuo syy on?[/QUOTE]

Syynä on eräs sairas ihminen, jonka stalkkauksen ja muun kiusan kohteeksi olen joutunut. Hän on mm. häirinnyt kotirauhaani keskellä yötä ja hällä oli tapana jättää auton tuulilasiin kuvia ja kirjeitä. Kaikenlaista muutakin tähän sisältyi ja käräjillä sitten lopulta tavattiin. Hän sai tuomion ja aika pian tämän jälkeen muutin muualle. Ja siitä lähtien olen pitänyt yhteystietoni salaisina.
 
"Vieras"
Syynä on eräs sairas ihminen, jonka stalkkauksen ja muun kiusan kohteeksi olen joutunut. Hän on mm. häirinnyt kotirauhaani keskellä yötä ja hällä oli tapana jättää auton tuulilasiin kuvia ja kirjeitä. Kaikenlaista muutakin tähän sisältyi ja käräjillä sitten lopulta tavattiin. Hän sai tuomion ja aika pian tämän jälkeen muutin muualle. Ja siitä lähtien olen pitänyt yhteystietoni salaisina.
Voi ei :( voimia sinulle ja perheellesi :)
 

Yhteistyössä