G: stringit maailman turhin ja epämukavin keksintö, VAI MITÄ?

  • Viestiketjun aloittaja rose
  • Ensimmäinen viesti
väärässä olet :)
eikä! kyllä ne mukavat ja käytännölliset. Oikean kokoiset ja malliset ei hierrä, ei tarvi jatkuvasti korjata niitä kun ovat luiskahtaneet väärään paikkaan, toisin kun mummoalkkarit. Voi huoletta käyttää tiukkoja housuja ja hameita koska alkkarirajat ei näy, toisin kun mummoalkkarit.
 
viekkari
Mua inhottaa ajatus siitä stringeihin hiertyvästä kakasta, joka sit muhii siellä ja siirtyy paikasta toiseen. Ja turha sanoa että hygieniassa on puutteita. Laittakaa vaikka heti sormi persvakoon ja hinkatkaa. Tekeekö mieli nuolaista?
 
?!?
Alkuperäinen kirjoittaja viekkari:
Mua inhottaa ajatus siitä stringeihin hiertyvästä kakasta, joka sit muhii siellä ja siirtyy paikasta toiseen. Ja turha sanoa että hygieniassa on puutteita. Laittakaa vaikka heti sormi persvakoon ja hinkatkaa. Tekeekö mieli nuolaista?
No nuolisitko omia stringejäs??
 
Alkuperäinen kirjoittaja viekkari:
Mua inhottaa ajatus siitä stringeihin hiertyvästä kakasta, joka sit muhii siellä ja siirtyy paikasta toiseen. Ja turha sanoa että hygieniassa on puutteita. Laittakaa vaikka heti sormi persvakoon ja hinkatkaa. Tekeekö mieli nuolaista?
nuolisistko sä sitten niitä stringejä? :whistle:
 
vieras
En ole muita käyttänytkään varmaan seitsemään vuoteen. Ainoastaan yöllä käytän ns. normaaleja. En voisi kuvitellakaan tunkevani farkkujen alle paksuja alkkareita! Ja jos stringit on hyvät niin ne ei edes tunnu. Ostakaa parempia stringejä ennenkuin teilaatte kaikki.
 
?!?
Alkuperäinen kirjoittaja viekkari:
Miksi stringejä pitäisi nuolaista? Mutta kakka stringeissä ei ole kauhean kiva siksi, että se siirtyy sieltä helpommin väärälle puolelle kuin ilman stringejä.
No miks meidän pitäs tunkee sormi perseeseen ja nuolaista?
Mun stringit ei ainakaan niin väljät oo että ne perseestä pillun puolelle menis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?!?:
Alkuperäinen kirjoittaja viekkari:
Miksi stringejä pitäisi nuolaista? Mutta kakka stringeissä ei ole kauhean kiva siksi, että se siirtyy sieltä helpommin väärälle puolelle kuin ilman stringejä.
No miks meidän pitäs tunkee sormi perseeseen ja nuolaista?
Mun stringit ei ainakaan niin väljät oo että ne perseestä pillun puolelle menis.
Samoin ja koskaan niissä ei paskaa ole ollut :eek: :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No totta moosses niissä paskaa on. Jos ei ihan näkyvinä raitoina, niin ihan takuulla on. Haista vaikka.
No ei todellakaan ole, vai onko sulla paskat itellä koko ajan anuksen reiästä tulossa?
Joillain on löysempi peräreikä kuin toisilla. :whistle: Siihen ei sitten kyllä tavan alkkarit yhtään auta.
 
häh
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te stringien käyttäjät, miten voi ihan oikeasti tuntua mukavalta, kun naru hiertää persvakoa?
Eihän se kenestäkään tunnu mukavalta, jos naru hiertää persvakoa. Mut kunnolliset ja ennenkaikkea sopivat stringit ei hierrä persvakoa.
Missä sulla kasvaa perse sitten?
 

Yhteistyössä