G: stringit maailman turhin ja epämukavin keksintö, VAI MITÄ?

  • Viestiketjun aloittaja rose
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja infopiste:
Alkuperäinen kirjoittaja mm-mm:
Mihinkäs nämä suolinesteet mummokalsareitten käyttäjillä kerääntyy?
Mä käytän stringejä ihan siksi, että peppu näyttää niissä paremmalta, farkut istuvat paremmin ja must ne on ihan mukavia.
Mummopäivinä mul on hipsterit.
Ei ole koskaan ollu hiivaa, ei peräpukamia. -Eikä kakkaa narussa! :D
Suolinesteet on pyllyvaossa, jossa on stringinaru. Mummokalsareihin ei kulkeudu anuseritteet, ellei paina niitä vakoon ja hiero.
Eli sulla ne jää perseeseen, mulla kulkeutuu joka päivä pyykkikoneeseen pesuun. Harmi, mieluummin että vaatteet "haisee" kuin itse, vaatteet kun voi vaihtaa.
 
hah
Vaikka pesee kakkaamisen jälkeen, silti siellä haiskahtaa erite. Kokeile. Sipaise sormella pyllyäsi. Voitko käsi sydämellä väittää, että on täydellisen hajuton? Kokeilepa ja vastaa rehellisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Vaikka pesee kakkaamisen jälkeen, silti siellä haiskahtaa erite. Kokeile. Sipaise sormella pyllyäsi. Voitko käsi sydämellä väittää, että on täydellisen hajuton? Kokeilepa ja vastaa rehellisesti.
No kuka sitä persettä haistelee, ei kuulu mun harrastuksiini. Haistele sä omaasi, kun noin kovin fantasioit. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Vaikka pesee kakkaamisen jälkeen, silti siellä haiskahtaa erite. Kokeile. Sipaise sormella pyllyäsi. Voitko käsi sydämellä väittää, että on täydellisen hajuton? Kokeilepa ja vastaa rehellisesti.
ootko sä kuullut saippuasta :LOL: ja on se hajuton, muruseni :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Vaikka pesee kakkaamisen jälkeen, silti siellä haiskahtaa erite. Kokeile. Sipaise sormella pyllyäsi. Voitko käsi sydämellä väittää, että on täydellisen hajuton? Kokeilepa ja vastaa rehellisesti.
Jos olen pessyt sen, se ei haise ja sitä voi vaikka pussata.
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Mä en jaksa uskoa näitä joilla takapuoli ei muka haise yhtään miltään. Harmi ettei asiaa voi tämän tarkemmin tutkia :).
no haisee se jos sitä ei pese :eek:
Kyllä ne anuseritteet ja suoli haisee, vaikka miten ulkoa pesetki.
yksikään perse jota mä olen nuollut, ei ole haissut B)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Mä en jaksa uskoa näitä joilla takapuoli ei muka haise yhtään miltään. Harmi ettei asiaa voi tämän tarkemmin tutkia :).
no haisee se jos sitä ei pese :eek:
Kyllä ne anuseritteet ja suoli haisee, vaikka miten ulkoa pesetki.
Niin mutta en mä kaivele sitä tai tunge niitä housuja sinne suolen sisään. :headwall: :headwall: :headwall:
 
infopiste
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja infopiste:
Alkuperäinen kirjoittaja mm-mm:
Mihinkäs nämä suolinesteet mummokalsareitten käyttäjillä kerääntyy?
Mä käytän stringejä ihan siksi, että peppu näyttää niissä paremmalta, farkut istuvat paremmin ja must ne on ihan mukavia.
Mummopäivinä mul on hipsterit.
Ei ole koskaan ollu hiivaa, ei peräpukamia. -Eikä kakkaa narussa! :D
Suolinesteet on pyllyvaossa, jossa on stringinaru. Mummokalsareihin ei kulkeudu anuseritteet, ellei paina niitä vakoon ja hiero.
Eli sulla ne jää perseeseen, mulla kulkeutuu joka päivä pyykkikoneeseen pesuun. Harmi, mieluummin että vaatteet "haisee" kuin itse, vaatteet kun voi vaihtaa.

Aisä et pese persettäs koskaan, vaan kakkanarut?
Kyllä mulöla on puhdas pylly nukkumaan mennessä, ja ne eritteettömät kalsarit pesukoneessa. Sun anuseritteet kulkeutuu ties minne kun heität ne narut koriin... yäk.
 
YRJÖ
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Mä en jaksa uskoa näitä joilla takapuoli ei muka haise yhtään miltään. Harmi ettei asiaa voi tämän tarkemmin tutkia :).
no haisee se jos sitä ei pese :eek:
Kyllä ne anuseritteet ja suoli haisee, vaikka miten ulkoa pesetki.
yksikään perse jota mä olen nuollut, ei ole haissut B)
Eihän sun hajuaisti enää edes toimi jos harrastuksena on persvakojen nuohous. Onnea vaan anuksen nuolemiseen. :X
Sulla on siis kielessäkin suolieritteitä! Toivottavasti et pussaile lastasi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja infopiste:
Aisä et pese persettäs koskaan, vaan kakkanarut?
Kyllä mulöla on puhdas pylly nukkumaan mennessä, ja ne eritteettömät kalsarit pesukoneessa. Sun anuseritteet kulkeutuu ties minne kun heität ne narut koriin... yäk.
Kakkanarut, näytätkö paikan mis tollaisia myydään? =)

Joo ja ajatella meillä on vauvankin pissa vaatteita joskus pesukoneessa tai jos vaippa on falskannut niin vauvan kakka vaatteita, siis yök.

Ja ajatella pesukoneessa/korissa on likaisia vaatteita, hyi hyi..
 
hei haloo
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja vampyyri:
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Mä en jaksa uskoa näitä joilla takapuoli ei muka haise yhtään miltään. Harmi ettei asiaa voi tämän tarkemmin tutkia :).
no haisee se jos sitä ei pese :eek:
Kyllä ne anuseritteet ja suoli haisee, vaikka miten ulkoa pesetki.
Niin mutta en mä kaivele sitä tai tunge niitä housuja sinne suolen sisään. :headwall: :headwall: :headwall:
Mutta suoli valuttaa eritteitä naruun joka on vaossasi.
 
YRJÖ
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja biologian tunnille mars:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Alkuperäinen kirjoittaja YRJÖ:
Toivottavasti et pussaile lastasi.
Sä tuskin harrastat suuseksiä.
Anuksen nuolemista en, tiesitkö että suolessa on ihmisen vaarallisimmat bakteerit. Ei peniksessä vaan SUOLESSA!
Missä kohtaa mä puhuin peniksestä?
Kysyit harrastanko suuseksiä ja vastasin että kyllä. MUTTA EN NUOLE ANUSTA, siinä on ero. sun mielestä siis suuseksi on kakkareiän nuolentaa, onnea vaan sulle. :LOL: Mahtaa olla kivaa.. :LOL:
 

Yhteistyössä