G: Sukat jalassa sängyssä

  • Viestiketjun aloittaja GG
  • Ensimmäinen viesti
GG
Pidättekö sukat jalassa sängyssä?

Itse pidän koska muuten varpaita paleltaa.

Välillähän on valitusta siitä, miten epäseksikästä on jos miehellä on sängyssä sukat vaikka on alasti, mutta mikä niissä sukissa muka sitten niin pahaa on? En ainakaan ite ees juurikaan huomaa onko sillä sukat vai ei.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Aina sukat jalassa, sängyssäkin. Muuten tulee kylmä koko kehoon ja fiilis siitä ettei keho lopu vaan se jatkuu ja jatkuu monen metrin päähän. Tosin on olemassa kauniita ja seksikkäitäkin sukkia :)
Mielenkiintosta. Siis tuo että tulee tuntu että keho jatkuu ja jatkuu vaan =)
 
myy
Siis ei mulla ole mitään sitä vastaan, että joku NUKKUU sängyssä sukat jalassa, mutta jos ukko yrittäs saada seksitunnelmaa aikaan ja olis sukat jalassa niin tasan tulis mitään! Ainoat sukat mitä meillä saattaa olla seksin aikana jalassa on minulla stay-up sukat tai sukkanauhojen kanssa käytettävät.

Nukkumiseen ja seksiin on iiiihan omat varustetasonsa..... :)
 
ahdistaa
Hyiiii.
Sehän on ihan kamalaa.Tulee sellanen samanmoinen olo ku siit et joku narskuttaa lapasia hampaiden välissä.
Mielluummin laitan vaik kolme peittoa päällekkäin ku et laittaisin yöksi sukat jalkaan.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Siis ei mulla ole mitään sitä vastaan, että joku NUKKUU sängyssä sukat jalassa, mutta jos ukko yrittäs saada seksitunnelmaa aikaan ja olis sukat jalassa niin tasan tulis mitään! Ainoat sukat mitä meillä saattaa olla seksin aikana jalassa on minulla stay-up sukat tai sukkanauhojen kanssa käytettävät.

Nukkumiseen ja seksiin on iiiihan omat varustetasonsa..... :)
Miksi sukat häiritsee seksiä?
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja myy:
Siis ei mulla ole mitään sitä vastaan, että joku NUKKUU sängyssä sukat jalassa, mutta jos ukko yrittäs saada seksitunnelmaa aikaan ja olis sukat jalassa niin tasan tulis mitään! Ainoat sukat mitä meillä saattaa olla seksin aikana jalassa on minulla stay-up sukat tai sukkanauhojen kanssa käytettävät.

Nukkumiseen ja seksiin on iiiihan omat varustetasonsa..... :)
Miksi sukat häiritsee seksiä?
Makuasia, mutta mun mielestä on todella puistattavaa ja junttimaista sekä seksinkarkotus meininki jos toisella on sukat jalassa. Tosiaan on sitten sellaisia tilanteeseen sopivia sukkia naisille, mutta niitä käytetään mun mielestä ihan eri tarkoituksessa kuin että palelis. Jos miehellä on sukat jalassa niin mulle se viestii jotenkiin välinpitämättömyyttä sitä kumppania kohtaan.

Toivottavasti selkiytti mitä tarkoitan.
 

Yhteistyössä