G: Suosikki hajuvetesi?

  • Viestiketjun aloittaja Mikkis
  • Ensimmäinen viesti
oliskin
Vuosia sitten oli aivan ihan ruusuntuoksuinen hajuvesi mutta sitä ei enää valmisteta ja
uutta ei ole löytynyt.
Ei siis ole varsinaista suosikkia tällä hetkellä kun ei mikään tunnu omalta vaikka vuosia jo etsinyt uutta.
Olisko jollakin muuten vinkkiä karkkimaisesta tai ruusuntuoksuisesta hajuvedestä?
Mistään pistävistä myski, tai kurkku tyylisistä en pidä, vaan pitää olla sellainen tyttömäinen ja vaaleanpunaisen tuoksuinen :D Hyvä määritelmä.
 
Aurora
Alkuperäinen kirjoittaja oliskin:
Vuosia sitten oli aivan ihan ruusuntuoksuinen hajuvesi mutta sitä ei enää valmisteta ja
uutta ei ole löytynyt.
Ei siis ole varsinaista suosikkia tällä hetkellä kun ei mikään tunnu omalta vaikka vuosia jo etsinyt uutta.
Olisko jollakin muuten vinkkiä karkkimaisesta tai ruusuntuoksuisesta hajuvedestä?
Mistään pistävistä myski, tai kurkku tyylisistä en pidä, vaan pitää olla sellainen tyttömäinen ja vaaleanpunaisen tuoksuinen :D Hyvä määritelmä.
Kokeile Salvatore Ferragamon tuoksuja, ne on ainakin mun mielestä karkkimaisia ja "vaaleanpunaisia". Ainakin Incanto Charms on tuollainen, tälle kesälle tuli joku uusi tuoksu, mutta en muista nimeä.

Omat suosikit tällä hetkellä Estee Lauderin Pleasures ja Cerrutin 1881. Vanhoja tuttuja jo 15 vuoden takaa, nyt taas käytössä.
 
Boogyman
Mun on vaikea käyttää mitään hajusteita kun oma ihon tuoksu on niin voimakkaan makea. Suosin aika mietoja. Nuo monet tuoksut muuttuvat iholla niin kamaliksi ettei niitä voi käyttää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Astmasten, allergisten, hajusteist migreenii ym. oireit saavien takii en käytä ollenkaan hajuvesii. Enkä kyl käyttäs muutenkaan. Mun mielest hajuvedet on täysin turhii.
no ei siinä kylpeä tartte ;) mieki oon migreeniherkkä ja käytän hajuvesiä mutta sipsutan niitä vähäsen vaatteisiin, en koskaan esim. iholle.

 
IhanaValo
En paljoa käytä hajuvesiä, on pari ikivanhaa mistä tykkään. Toinen on Kenzon semmoisessa vaaleassa muovipullossa oleva, korkissa kukka ja toinen on semmoisessa naisvartalon (niinku olis pitkä iltapuku päällä:Oscar-merkkinen näköjään ) muotoisessa pullossa.Yks oli kans, mikä jo loppui, semmonen pyöreämallinen, vaaleaa lasia oleva pullo,pyöreä, valkea korkki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hajuvedetön:
minkä hintaisia ovat hajuvedet joita ostatte? Mistä niitä saa? marketit vaiko ihan kemikaliosta?
sokokselta tai stokkalta ostan ja maksaa noin 50 euroa, vähäsen alle per pullo. ja sillonku matkustan niin tax freestä haalin :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eemin äiti-87:
Astmasten, allergisten, hajusteist migreenii ym. oireit saavien takii en käytä ollenkaan hajuvesii. Enkä kyl käyttäs muutenkaan. Mun mielest hajuvedet on täysin turhii.
no ei siinä kylpeä tartte ;) mieki oon migreeniherkkä ja käytän hajuvesiä mutta sipsutan niitä vähäsen vaatteisiin, en koskaan esim. iholle.
Monet saa oireit ihan pienistki määrist. :)
 

Yhteistyössä