GALLUP; Jos joku ystäväsi soittaa sulle kännissä yöllä..

  • Viestiketjun aloittaja appu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja aamuntorkku:
Eipä oo kertaakaan soittanut.. mut jos soittais, niin silloin olis tosi tarve eli hakisin :)
mä olen saman huomannut. :)
jos ne soittaa niin ne ei todellakaan saa kyytiä kotiin. ja silloin kyllä nousen ja lähden ajamaan. :)
 
Minulla ei ole ajokorttia, joten kukaan ei kyllä minulle soita kyydin toivossa.
Tosin siitä, kun joku olisi soittanut minulle yöllä kännissä on muutenkin aikaa.
Aikoinaan soitteli eräs, joka pyysi aina yöpaikkaa. Lakkasin vastaamasta puheluihin,mutta helppoa sekään ei ollut.
 
Joskus ennen lapsia olen lähtenytkin, mutta nykyään ei sellaisia puheluja onneksi tule :) Jos tulisi niin olisi varmaan tosi kyseessä ja sitten tilanteen mukaan. Kyllä varmasti miettisin pääseekö turvallisesti kotiin, mutta vaikea uskoa että omista kavereista kenelläkään ei olisi enää sellaista tilannetta että on rahatonna jossain skutassa mistä ei mikään julkinen kulje eikä taksiin ole varaa.
 
PsychoKiller
Mulla ei ole autoa. Ei kaverit soita.

Silloin kun olen käymässä synnyinpaikkakunnallani vanhempieni luona, niin lähes joka reissulla joku veljistä tai niiden kavereista soittelee kyytiä ja oon mä tähän mennessä aina lähtenyt.
 
vieras
Tuskin lähtisin, tosin ei mulle kukaan ole vuosiin soittanut kännissä.

Tosin jos on oikea tarve niin voi soittaa ja silloin lähden, olen hakenut ystäväni meille kun miehensä tuli kännissä kotiin riehumaan. Olen mennyt yöllä ystäväni luo kun hän löysi isänsä kuolleena. Olen selvittänyt erään ystävän mielenkuohuja keskellä yötä puhelimessa useaaman tunnin elämäni aikana.

Mutta känniläiselle riittää taksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Vielä kuukausi sitten olisin lähtenyt kyselemättä ja bensarahoja säästämättä. Enää en edse vastais puhelimeen.
Mikä on siinä ajassa muuttunut, jos saa udella?
Tajusin vaan et kukaan noista mun "kavereista" ei koskaan tekis vastaavaa mua varten. Eihän kukaan edes soita tai tuu käymään koskaan oma-alotteisesti. Tai no joskus, silloinkin mä toimin henkisenä kaatopaikkana.
 
No jos mun parhaat ystävät tosiaan soittais tollain, varmana lähtisin. Siinä vaiheessa heillä olis joku hätä.
Ei kyllä ole koskaan soitellut...
Taksilla ne pääsee jos ei ole muita vaihtoehtoja...ellei ole ryöstetty tai kadottanut lompakkoaan tms...Tietysti lähtisin hakemaan raasua :)
 
vieras
En vastaa öisin puhelimeen,sillä nukun.Jos nyt sattusin heräämään,niin kehottaisin ko.soittajaa tilaamaan itselleen taksin tai raahautumaan taksitolpalle.Minä en ole taksi.
 

Yhteistyössä