GALLUP: Kastelahja??

Sormuksia taitaa olla aika paljon erihintaisia... on ne ihan kauniita, meidän kaikki lapset ovat semmoiset lahjaksi saaneet.
Mutta eipä niille oikeastaan ole mitään käyttöä, itse aion antaa sormukset lapsille kaulakoruihin riipuksiksi kun ovat isompia. En sitten tiedä mikä "oikea" käyttötarkoitus on :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 22:16 Powerpuff Girls kirjoitti:
Sormuksia taitaa olla aika paljon erihintaisia... on ne ihan kauniita, meidän kaikki lapset ovat semmoiset lahjaksi saaneet.
Mutta eipä niille oikeastaan ole mitään käyttöä, itse aion antaa sormukset lapsille kaulakoruihin riipuksiksi kun ovat isompia. En sitten tiedä mikä "oikea" käyttötarkoitus on :)
Aika samoilla linjoilla olen, onhan ne sormukset nättejä mutta niillä ei oikein niitä käyttö tarkoituksia ole..
 
Jos haluaa semmoisen lahjan antaa millä on jotain käyttöäkin niin yks mistä minä ainakin tykkäsin oli kaulakoru ja kovasti on sitä pidetty.Yks kaulakoru minkä neiti sai oli semmosessa punaisessa ruusussa,aivan ihana.Ite kans tykkäsin soittorasia/valokuvakehyksestä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2007 klo 22:23 eeve kirjoitti:
Aika samoilla linjoilla olen, onhan ne sormukset nättejä mutta niillä ei oikein niitä käyttö tarkoituksia ole..
Omilla tytöillä on nuo sormukset rasioissaan vielä, ja saavat muutaman vuoden vielä ollakkin.
Mietin vain joko niistä on aika ajanut ohi :eek:

Olen siis sylikummi.
Astia-sarjakin käväisi mielessä.. Esim. muumi

:attn:
Auttakee nyt vielä :D
 
mie arvostin tytön kumpaakin lahjaa, sormusta ja kehystä. tota sormustahan voi vaik äiti pitää omassa kaulassa ja sitten ku lapsi on tarpeeksi iso ni itse kaulakoruna... ja kehykset on ihania ku niihin saa mitat ja muut tärkeät tiedot talteen.
 
http://www.timanttiset.fi/tuotteet/index.php?group=8&databasename=timanttiset06&mag_nr=8&action=naytatuote&Ominaisuusarray=a:4:{i:4;s:0:'';i:7;s:0:'';i:5;s:1:'4';i:8;s:0:'';}&tuoteID=140&alaraja=0&hakusana=
meillä tuon näköinen korurasia ja siitä olen tykännyt
 
Sellainen sormus on kiva, mut mä tykkään kaikista eniten niistä mihin saa painettua kipsiin käden tai /ja jalankuvan. Meillä on sellainen kehys, toisella puolella on paikka valokuvalle ja toisella puolella käden ja jalan kuva ikuistettuna :heart:
 
mä oon tykänny tietty perinteisistä kastekehysistä. sit lemppareita on myös sellanen kehys johon tulee toiselle puolelle lapsen kuva ja toiselle puolelle sellanen kipsilevy johon painetaan lapsen käden kuva. sit on myös toi syntymätodistus putkilo... kaikki aivan ihania!
 
En tiedä
Tyttäreni halusi pienen sormuksen jonka laitoin kultaiseen ketjuun.
Pojan tyttärelle ostin kultaisen enkelin ketjuineen.
Vanhemmala isoista pojista on ensi sunnuntaina ristiäiset enkä oikein tiedä mitä ostaisin. Ihana peikkotytär! Mummo taas ihan myyty! :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.lahjatalo.fi/index.php?page=category&category_id=196

Tuolla oli aika ihania juttuja.
ihania! harmi kun tämä oli loppu:


olisin tilannut tulevalle kummipojalle ihanan lahjan!

meilläkin tuommoinen soivarasia, mielestäni tosi nätti.

ja kastesormus löytyy kanssa, kaikkein ihanin lahja tytölle :heart:
 
minusta oli kiva sellanen kuva-albumi johon sai kaiverrettua tärkeät tiedot kanteen ja kuvan vauvasta sit kerättiin tytön eka vuodelta kuvat kansien väliin.

Itse on ostettu sellanen juttu, johon laitetaan kastetodistus ja sit ensihammas/ ensihiuskiehkura talteen rasiaan.

Minusta perinteinen kehys ja lusikka edelleen arvossa, vaikka kaikkea uutta kivaa onkin tullut markkinoille.
 
minusta oli kiva sellanen kuva-albumi johon sai kaiverrettua tärkeät tiedot kanteen ja kuvan vauvasta sit kerättiin tytön eka vuodelta kuvat kansien väliin.

Itse on ostettu sellanen juttu, johon laitetaan kastetodistus ja sit ensihammas/ ensihiuskiehkura talteen rasiaan.

Minusta perinteinen kehys ja lusikka edelleen arvossa, vaikka kaikkea uutta kivaa onkin tullut markkinoille.

tää kans kiva
http://www.rekkarit.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Rekkarit
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä oon tykänny tietty perinteisistä kastekehysistä. sit lemppareita on myös sellanen kehys johon tulee toiselle puolelle lapsen kuva ja toiselle puolelle sellanen kipsilevy johon painetaan lapsen käden kuva. sit on myös toi syntymätodistus putkilo... kaikki aivan ihania!
Meillä yksi tuollainen mihin saa kuvan+kipsilevyn.Kiva.
 

Yhteistyössä