Gallup: Kuinka monta Mariskoolia omistat ja mitä niillä teet?

Itselläni on 20 eriväristä. Säilytän niitä keittiön yläkaappien päällä ja toivon löytäväni niille akryylihyllyn tms. ruokahuoneeseen. Tulisivat valkoista tiiliseinää vasten kauniisti esille.

Pidän kipoissa kynttilöitä tai tarjoilen niistä keksiä, karkkeja jne. Varmaan niille olisi muutakin käyttöä?
 
mie
Mulla on vissiin kolme, kaikki saatu lahjaksi. Ovat olkkarissa esillä. Niissä aina tarjolla jotain pientä namia, karkkia, pähkinöitä, hedelmiä. Vapaasti saa ohikulkija napsaista kulhosta!
 
Mulla taitaa olla tasan kaksi aitoa. Enemmänkin voisi olla kattauksen sävyyn sovitettuna. Käytän niitä tarjoiluun tai tuikkualustana. Minusta on mukavaa, että kaikki tarjottava ei ole samassa tasossa. Siksi mulla onkin noita jalallisia isoja kulhoja ja kakkuvateja enemmänkin. Mariskooli on kylläkin vähän pieni.

Mutsi muistaakseni tarjoili tuollaisesta rahkaa isäukolle.
 
vieras
Yhden, enkä tee sillä mitään. Muutenkin kaikki turhat koriste-esineet ärsyttää, varsinkin sellaiset joilla täytetään kirjahyllyä kun ei ole kirjoja. Mutta makuasiahan tuo on.
 
ppp
4 tällä hetkellä, kohta 5 koska oli tullut uusi vedenvihreä väri eli keräilen siis kaikki eteen tulevat vihreät sävyt =) ei mene ihan siis konkurssiin... tosin yksi lahjaksi saatu on koboltinsininen

käytän tarjoiluastioina kekseille, karkeille ja muutoin ovat keittiön kulmahyllyissä koristeina (ja tehostevärinä)
 
En ole varma kuinka monta omistan. Pidän niissä myös pipareita tai karkkeja. Joskus laitan vaikka tomaatteja ja kurkkusiivuja niihin tarjolle tms ruuan lisuketta. Joskus teen niihin jälkiruokia tai käytän jätskikulhona. Pieni mariskooli on mulla usein sokeriastiana.

Mun ei ole esillä, vaan kaapissa oven takana säilytyksessä.
 

Yhteistyössä