Gallup: Minkä kokoinen rintamus teillä on? mä alotan..

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
70C.

Ihan käsittämättömän vaikeaa löytää tuonkokoisia rintsikoita |O
Ja jos löytää ne on jotain kaiken peittävää ja litistävää mummu mallia :kieh:
tänäänki katsoin niin oli kaupoissa vaikka minkälaisia ja tosi seksikkäitäkin... missä kaupoissa oikein käyt :eek: ..itsekin käytän nimittäin juuri tuota kokoa..

Mä olen kiertänyt varmaan kaikki liikkeet koko pk-seudulla eikä mielekkäitä rintsikoita ole löytynyt ikuisuuteen!
Kerro ihmeessä missä olet nähnyt jotain kaunista ja seksikästä??
 
Ja niin, mä en missään tapauksessa voi käyttää kokoa leveämmät, eli 75C, koska alusvaateliikkeen työntekijän(kin) mielestä mun oikea mitta olisi 65C. Koska sellaisia ei löydy todellakaan mistään, olen päättänyt että 70C saa olla hyvät. Ja ovatkin, kunnes venyvät edes hiukan :|
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja C löytyy aina:
Oiski joku C kuppi,niin löytys vaik mitä,siinä D kohdalla alkaa vasta se vaikeus et ei löydy mitään.
Löytyis C-kupille juu, jos ympärysmitta olisi 75 tai suurempi |O
Ootko käyny ihan ammattilaisella kokeileen et mikä on sun kokosi?
Koittanut rinnakkaiskokoa?
 
joudun tekeen niin
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja niin, mä en missään tapauksessa voi käyttää kokoa leveämmät, eli 75C, koska alusvaateliikkeen työntekijän(kin) mielestä mun oikea mitta olisi 65C. Koska sellaisia ei löydy todellakaan mistään, olen päättänyt että 70C saa olla hyvät. Ja ovatkin, kunnes venyvät edes hiukan :|
Ota sivusta pari senttii sisään,siis ompele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja joudun tekeen niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Ja niin, mä en missään tapauksessa voi käyttää kokoa leveämmät, eli 75C, koska alusvaateliikkeen työntekijän(kin) mielestä mun oikea mitta olisi 65C. Koska sellaisia ei löydy todellakaan mistään, olen päättänyt että 70C saa olla hyvät. Ja ovatkin, kunnes venyvät edes hiukan :|
Ota sivusta pari senttii sisään,siis ompele.
Emmä sellaista rupea tekemään, mä oon niin tumpelo langan ja neulan kanssa :ashamed: Enkä omista omelukonetta.


Muoks. jonkun verran sitä pitäisikin ottaa senttejä, että saisi niistä liikkeistä löytyvistä 75C´stä 65C. Eihän se käytännössä voi onnistua, kun toi ympäryslenksu aina kapenee taaksepäin *pohtii*
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja C löytyy aina:
Oiski joku C kuppi,niin löytys vaik mitä,siinä D kohdalla alkaa vasta se vaikeus et ei löydy mitään.
Löytyis C-kupille juu, jos ympärysmitta olisi 75 tai suurempi |O
Ootko käyny ihan ammattilaisella kokeileen et mikä on sun kokosi?
Koittanut rinnakkaiskokoa?
Jeps, olen. Ja ehdinkin jo tohon kirjoittaa vastauksen sun kysymyksen ylle :D
 
vieras
70E.

Luulin vuosia, että koko on 75D ja tuskailin sitä, että en koskaan löydä hyvin istuvia liivejä. Vihdoin tajusin kokeilla ns. "rinnakkaiskokoa" ja voin sanoa, että nyt vasta tiedän miltä tuntuu istuvat rintsikat. Myyjä totesi minulle silloin, että virheeni oli hyvin yleinen ja moni nainen kulkee ympärysmitaltaan liian suurissa, mutta kuppikooltaan liian pienissä liiveissä.
 

Yhteistyössä