Gallup: Mitä sanot/teet kun lehtimyyjä soittaa?

  • Viestiketjun aloittaja lehtimyyjä
  • Ensimmäinen viesti
ei noin
[QUOTE="toinen";27587406]Kysyn, mistä hän on saanut numeroni, kun minulla on telemarkkinointikielto. Loppuu puhelut lyhyeen.[/QUOTE]

Höpsö, eihän se myyjä tiedä mistä on saanut numerosi, kun puhelut tulevat automaattisesti tietokoneen kautta tai jossain vanhanaikaisissa paikoissa numerot ovat listalla, josta ne näppäillään.
 
"..."
Yritän saada hyvin nopeasti ilmaistua etten ole kiinnostunut. Sanon ettei ole juurikaan aikaa lukea lehtiä, kun on nämä pienet tässä hoidettavana ja ollaan juuri lähdössä ulos tms vaikkei nyt ihan oltaisikaan ,( okei, vähän huijaan lapsia tekosyynä käyttäen) Ja sitten sanon kohteliaasti, että kiitoksia kaikesta huolimatta soitosta ja näkemiin.
 
Sanomalehtien myyjille olen todennut, että on se vaan pirun kallis tapa sytyttää leivinuuni, en mä niitä lukea ehdi kuitenkaan.

Muut lehdet riippuu sitten ihan myyjästä ja lehden aihepiiristä. Kauneus ja terveys lehden myyjälle esimerkiksi totesin, että mä olen jo valmiiksi niin v*tun kaunis ja terve, etten tartte mokomaa aviisia. Enkä viitti kahlata kaupanpäällisillä ballerina-kengillä tuolla hevonpaskassa, vaikka ns. ilmaiset ovatkin.

Aku Ankkaa ovat viime aikoina kaupanneet ahkerasti, vielä kun kerrankin soittavat, niin saatan todeta, että Aku ei kiinnosta mutta Kalle tai Jallu kelpais...

Tiedän, tosi kypsää.
 
  • Tykkää
Reactions: Rockwood
No viimeeksi kun joku innokas hesarin myyjä soitti eikä ollut uskoa ettei mulla ole aamuisin aikaa lukea mitään raamatun paksuista lehteä niin jankkaamisen päätteeksi sanoin että jos tuohon sun huipputarjoukseen ei kuulu lastenhoitaja joka vahtii näitä lapsia sillä aikaa kun mä luen sitä hesaria niin ei kiitos.
Silloin se nuorehko miesmyyjä viimeinkin ymmärsi.
 
"vieras"
Saatan tilata lehden jos mulla ei sillä hetkellä ole muita voimassa olevia tilauksia (ja kaupattava lehti on siis joku jota ostelen muutenkin irtonumerona, en mä mitä sattuu tilaa :D), mutta tietenkin useimmiten joudun kieltäytymään tarjouksesta. En jaksa kuluttaa aikaa pitkiin lätinöihin mutta en halua olla ilkeä tai tylykään, koska varmaan moni muu asiakas vittuillee sitten minukin edestä...
 
Sanomalehtien myyjille olen todennut, että on se vaan pirun kallis tapa sytyttää leivinuuni, en mä niitä lukea ehdi kuitenkaan.

Muut lehdet riippuu sitten ihan myyjästä ja lehden aihepiiristä. Kauneus ja terveys lehden myyjälle esimerkiksi totesin, että mä olen jo valmiiksi niin v*tun kaunis ja terve, etten tartte mokomaa aviisia. Enkä viitti kahlata kaupanpäällisillä ballerina-kengillä tuolla hevonpaskassa, vaikka ns. ilmaiset ovatkin.

Aku Ankkaa ovat viime aikoina kaupanneet ahkerasti, vielä kun kerrankin soittavat, niin saatan todeta, että Aku ei kiinnosta mutta Kalle tai Jallu kelpais...

Tiedän, tosi kypsää.
:LOL:
 
Miuski harmailee
Mä en kuuntele juttua loppuun vaan sanon heti, kun tajuan lehtimyyjän olevan kysymyksessä, että :"Minua ei kiinnosta. Kiitos paljon. Hei." ja suljen puhelimen. Entinen työpari oli tosi kiltti näille puhelinmyyjille ja yritti mukavalla tavalla kieltäytyä.Lopulta päätyi tosi usein tilaamaan lehden, jota kaupiteltiin. Sille soitettiin tosi paljon. Mulle ei usein soitella :)
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27587643]Koska mulla on suoramarkkinointikielto!

Toimii. Ihmettelen aina valitusta lehtimyyjistä, koska sen voi estää noinkin helpolla tavalla...[/QUOTE]

Peesi, kohta kymmenkunta vuotta mennyt ilman ainoatakaan puhelua. Toki en myös ikinä laita puhelinnumeroani mihinkään kilpailu- ym. -kuponkeihin, asiakaskyselyihin tai muihin vastaaviin lippuihin ja lappuihin.
 

Yhteistyössä