Gallup: Oletko tyytyväinen puolisoosi?

Keskustelin eilen syvällisiä siskoni kanssa ja siinä sitten pakostakin tuli mietittyä, että onko todella hyviä miehiä olemassakaan :whistle: Sen innoittamana aloitan gallupin aiheesta.

Vastaa siis mitä tuumailet puolisostasi, oletko tyytyväinen vai tyytymätön ja miksi. Kerro myös miten kauan olette olleet yhdessä. Kiitos :flower:
 
Lex
Kyllä olen. Perusasiat on kunnossa, voin luottaa häneen ja hän rakastaa perhettään. Vikoja toki on meissä molemmissa, mutta hyväksyn ne kokonaisuuden nimissä! :D :heart:

*muoks. 7 vuotta yhdessä, lapset 5 v ja 3 kk. Myskyisää on ollut, mutta se on mun luonteessa. Kukaan muu ei varmaan olisi kestänyt näin pitkään.
 
vieras
Olen tyytyväinen. Viihdymme toistemme seurassa, olemme tasavertaiset kumppanit, arvostamme ja kannustamme sekä ennen kaikkea rakastamme toisiamme. Yhdessä olemme olleet 11vuotta.
 
Olenhan minä yleisesti ottaen.

Mutta on toki päiviä, jolloin en ole/asioita joista en niin kovasti pidä.

Yhdessä ollaan oltu 9 vuotta.

Saan huomiota ja rakkautta, minua ei alisteta henkisesti tai käytetä fyysistä voimaa mua vastaan. Minua kuunnellaan. Meillä on hauskaa yhdessä. Mies on hyvä isä. Hän on myös kaikille kiltti ja kohtelias, olematta lainkaan nössö. Siinä kai ne tärkeimmät.
 
vieras
olemme olleet yhdessä 17vuotta ja päivääkään en antaisi pois ja haluan olla näin loppuelämäni. olen oikein tyytyväinen mieheeni, parisuhteeseeni, perhe-elämääni, seksielämääni, lasten kasvattamisees ja kodin hoitamiseen yhdessä :heart:
valtava kunnioitus ja rakkaus ja turvallisuus, muttei tylsyys, siinä meidän suhteen :heart:
 
mmie
Juu ja en. Hyvää on, että ei juo/lyö, huolehtii laskuista jne. Kunnostaa kotia. Huonoa sit taas se, et on monissa juitsuissa itsekäs. Ei anna aikaa perheelleen, vaan viettää sen netissä.

On oltu yhdessä 16 vuotta. Tunteet vaihtelee paljonkin. Välillä tykkään ja rakastan hirmusti. Nyt taas on ollu semmonen eipä paljon kiinnosta vaihe menossa. Seksiä ja läheisyyttä ei oo ollu 2kk:een. Kommunikointi tökkii pahasti. Kumpikin ottaa toisen kaikki sanomiset negana.
 
kyl
Tottakai olen tyytyväinen siippaani, eihän sitä muuten yhdessä oltais! Yhdessä oltu yli kymmenen vuotta ja kolmatta mukulaa odotetaan:) Välillä tympii mutta sellastahan se elämä on. Kuitenkin yhtä helmeä ukkoa on vaikea löytää!Jaksaa aina touhuilla lasten kanssa, käy töissä ja osaa huomioida munkin tarpeet:)
 
Kohta yhdeksän yhteistä vuotta takana. Täydellistä miestä ei liene olemassakaan, mutta olen tyytyväinen omaani. :) Toki riidellään ja kinastellaan ja tiuskitaan ja hermoillaan meilläkin, mutta mitään ei ole perustavanlaatuisesti pielessä. Olemme aika samalaisia luonteiltamme, ja mikä tärkeintä meillä on ihan prikulleen samanlainen huumorintaju. Sillä pötkii jo aika pitkälle ja pääsee monen vaikean tilanteen yli helpommin.

Tärkeää on mielestäni myös se, miten mies on lapsemme kanssa. Se rakkaus mikä miehestä huokuu lastamme kohtaan lisää myös omaa rakkauttani häntä kohtaan. Ja tärkeää on minusta myös se, että minusta tuntuu, että mieheni arvostaa ja kunnioittaa minua. Toki välillä kiehun ärtymyksestä häntä kohtaan, mutta niin on varmasti myös toisinpäin. :) Olen todella onnellinen suhteessani, enkä usko, että mitenkään olen ainoa. Ystäväpiirissäni on meitä ainakin enemmistö.
 
hhh
Juu, olen tyytyväinen. Lasten ollessa pieniä keskittyi kyllä liikaa omiin harrastuksiin ja illanviettoihin, silloin oli raskasta. Siitäkin selvittiin pienen tuumaustauon kautta.
Yhdessä ollaan oltu 27 vuotta. Lapset on 20 v ja 17 v.
 
Rukoilijasirkka
Olen oikeasti tosi tyytyväinen. On käynyt todella hyvä tuuri sen suhteen, että ollaan toisillemme oikeat ja tarkoitetyt uhteen. :heart:

Mitä enemmän tätä palstaa luen, sitä selvemmin ymmärrän, miten sopiva se mulle on. Samanlaiset elmänarvot ja fyysinen yhteensopivuus on tärkeitä mulle. Ollaan oltu yli 11 vuotta naimisissa.
 
Pääasiassa tyytyväinen.

Onhan tossa ukossa omat vikansa ja puutteeensa mutta olen oppinut tulemaan niiden kanssa toimeen. Ihan kuten sekin mun vikojen ja puutteiden kanssa. kaikkein väsyneimmillä on välillä tullut mieleen että olisi kai helpompaa jos pyörittäisi tätä sirkusta yksin, mutta en mä miestäni kyllä pois laskisi ihan hevillä. Rakastan häntä ja haluan kuitenkin jakaa elämäni hänen kanssaan.
Yhdessä oltu 7 vuotta.
 
Tyytyväinen, kyllä, mutta meillä on monistakin asioista hyvinkin eriävät mielipiteet mutta tuntuu että niissäkin ollaan tultu toisiamme vastaan puolin ja toisin. Joku kirjoittikin ettei päivääkään vaihtaisi pois, ja tästä ihan samaa mieltä myös! =)

Yhessä oltu VASTA 6v ja ja esikoinen 8kk, mikä antanut myös erittäin paljon uutta ihanaa sisältöä elämään.
 
parikymppinen
Kahdeksan vuotta yhdessä, 80% tyytyväinen. Se 20% tyytymättömyys johtuu miehen lapsellisuudesta monissa asioissa. Hyvä tyyppi noin muuten ja ehkä n. 5-10 vuoden kuluttua on kasvanut Mieheksi.
 
hellsbells
Olen tyytyväinen ukkokultaani :) ... Rakastetaan toisiamme, mies minua ja lasta, häneen voi luottaa, ei juoksentele baareissa, peukalo ei ole keskellä kämmentä... Mitäs vielä. Ei pahan näkönenkään, päinvastoin, miehistynyt 4 vuoden aikana mitä yhdessä ollaan oltu. Yksi lapsi siis löytyy, melkein vuoden ikäinen. :)

Ja tottakai, jokaisessa ihmisessä on varmasti, ainakin minun mielestäni, jotain parannettavaa, kukaan ei ole TÄYDELLINEN.
 
Olen tyytyväinen. On ollut aikoja, jolloin olen vakavasti miettinyt onko tämä kaiken sen vaivan arvoista, mutta onhan se ollut. Hyvin on rakennettu luja perusta suhteelle, perusasiat on kunnossa ja vikoja on kummassakin, joskaan täydellisyyttä ei ole olemassakaan.
Seuraava "vuosipäivä" on 7v ja edelleen mun on hyvä olla kun äljäke on tossa.
 

Yhteistyössä