GALLUP:oletteko voineet alkuraskaudessa huonommin tytöstä vai pojasta ?

Odotan nyt toista lasta ja olen tässä raskaudessa oksennellut enemmän ja tuntuu, että huonot olot on muutenkin jatkuneet pidempään kuin ensimmäisen kanssa. Eka lapsi on tyttö ja jotkut useamman lapsen synnyttäneet ovat sanoneet mulle, että tytöistä voidaan huonosti eli tyttö tästäkin tulee. Sit taas ykskin kans nyt raskaana oleva kaveri sanoi, että tässä raskaudessa ei ole ollut pahoinvointia niin paljon kuin ekassa, jolloin sai pojan. Nyt tää kaveri tietää odottavansa tyttöä. Päinvastainen kokemus siis. Onko siis mitään perää näillä pahoinvointien määrillä sukupuoleen liittyen, pelkkää yksilöllisyyttä siis vai onko teillä ollut selkeesti jommin kummin päin ? Tämmöisiä pähkäilyjä näin viikonloppua odottaen =)
 
Mä voin ekat 15-16 viikkoa tooosi huonosti.. Oksensin vertakin kun nielu ym. meni rikki. Voin pahoin ilman taukoa 24/7 eli koko ajan. Oksensin joka päivä ja usein monta kertaa päivässä ja arkiaskareet eivät onnistuneet. Pitkä poika tuli.
 
Esikosta oksensin n. viikoille 20 ja sitten loppu puolella välillä taas uudestaan.
Ja nyt tästä toisesta oksensin joka päivä n. viikoille 20 ja nyt suunnilleen pari kertaa viikossa, viikkoja 26.

Molemmat poikia :heart:
 
Mulla on menossa 4. raskaus, joista 2 mennyt kesken ja yhdestä syntynyt tyttö. Aikaisemmissa raskauksissa en ole voinut hetkeäkään huonosti ja tässä pahoinvointia 24/7 rv 16-17 asti. Olinkin ihan varma, että tämä olisi poika, mutta tyttöä ultrassa lupailivat. Eipä siis taida liittyä sukupuoleen =)
 
Minä voin todella pahoin koko esikoisen raskauden, 10-20 kertaan päivässä oksensin synnytykseen asti ja painokin tippui kymmenisen kiloa raskauden aikana ja poika tuli. Nyt juuri plussasin ja jännityksellä odotan miten käy, toivon että saisin tytön ja vähemmän pahoinvointia :LOL:
 
Mä oon voinu ekassa ja kolmannessa raskaudessa niin pahoin että jouduin tiputukseen kun oksensin 3kk putkeen 24/7 ja kumpikin oli tyttöjä.

Toinen ja neljäs raskaus on menny sitte lähes oireetta niinku tää viideski jos ei nyt näitä supistuksia ota huomioon ja tosta toisesta ja neljännestä tuli tyttö ja poika ja tämän tulokkaanki pitäs olla poika.
 
2 syntynyttä tyttöä ja kova pahoinvointi raskauden keskivaiheille asti. Mä olen taas lukenut että useimmin tytöistä tulisi pahempi pahoinvointi, tiedä sitten. Mulla ainakin pitänyt paikkansa.
 
Mulla on 2 molempia enkä oo juuri eroa huomannu.

Asteikolla 1-5 (lievä-paha)

Poika 3
Tyttö 2
Tyttö 4
Poika 2

Niiltä joiden odotusaikaan on ollu enemmän pahoinvointia olivat myös kovenpia potkimaan mahassa ja vauvoina vaativampia. Kun oli vähemmän pahoinvointia oli mahassakin rauhallisempaa ja vauvaaikakin helpompaa. Tämäkin lienee kuitenkin sattumaa.
 

Yhteistyössä