GALLUP Onko lapsellasi uudet vai käytetyt vaunut?

  • Viestiketjun aloittaja vaunuttelija
  • Ensimmäinen viesti
Huom harmaana
Sekä että. Vaunut olivat käytetyt, samoin kuomurattaat. Matkarattaat olivat kaikki uusia, samoin yhdet Ponyt. Toiset olivatkin sitten käytetyt. Meillä ehti olla yhteensä 13 rattaat ;)
 
Käytetyt, ostin esikoiselle huutiksesta kahdella kympillä. Mutta säästin ehkä hiukan liikaa, koska renkaat meni uusiksi myöhemmin (80e), ja sitten ne uudetkin renkaat alkoivat irtoilla, koska runko on ilmeisesti sen verran vääntynyt (ellen minä kauppakasseineni ole sitä vääntänyt.) No, nyt meillä on yhdet kärryt lainassa, ja uutena ostetut omat ritsarattaat kanssa. Niin, ja kaksostenrattaat ostin huutiksesta myös, eli käytetyt nekin. En jotenkin millään raatsisi ostaa satojen eurojen vaunuja uutena.
 
Esikoisella oli uudet vaunut ja rattaat. Kuopuksella oli käytetyt 80-luvun emmaljungat. Parhaimmat vaunut ikinä, mitä minulla on ollut. Ne kävi ahtaiksi ja käytettyinä olen ostanut rattaat kuopukselle. Tuplamatkikset olen ostanut uutena ja tuplarattaat käytettyinä.
 
noooh
Esikoiselle uutena vaunut ja matkikset, edelleen käytössä tällä kolmosellakin.
Kolmosen synnyttyä ostettiin uudet sisarusrattaat.
Sattikset ostin käytettynä esikoiselle 3€ :D edelleen käytössä.
Mummola vaunut saatiin käytettynä. Ne on myyty jo eteenpäin.
 
kauppako?
yhet uudet ja kahdet oli käytetyt. saanenkysyä hienostekukärryjen, hehhehe, omistajalta missä hemmetissä sää pidät kaikkia niitä kärrejäs? onkos sul koko autotallitäynnä lastenvaunuja?
 
mex3
Kahdet uusina ostetut. Kolmas käyttää noita molempia tarpeen mukaan. Toiset on kätevämmät reissuun kun menevät pienempään tilaan. Toiset oli paremmat vaunukoppa-aikana.
 
"vieras"
esikoisella oli kirpparivaunut 40eurolla, tieskuin vanhat ja mitälie merkkiä, mutta pelitti juuri sopivan ajan.
kuopuksella on käytössä miehen siskontytön vaunut merkkiä koelstra vuodelta 2006, melkein kuin uudet.
 
Uudet Emmaljungat. Oli vielä vanhatkin, uutena ostetut Emmaljungat , tosi hyväkuntoiset, mutta vein ne mummotettavan käyttöön kun tyttöni niistä niin kovin tykkäs. ( Ja ette voi uskoa miten upea tunne oli antaa ne vaunut tyttärelle. Tiedän miten pienillä rahoilla he miehensä kanssa joutuvat pärjäämään, niin tuntu ihanalta kun pikkunen mummotettava saa matkata kunnon vaunuissa eikä tarvii tyytä mihinkään venkuloihin halpiskärryihin )
Ja sitten meillä on ikivanhat kirpparilta ostetut ponyt, hyväkuntoiset nekin, sellasina pikakäyttörattaina autoillessa.
 

Yhteistyössä