Gallup: Onko teidän lapsilla sairauskuluvakuutus vai ei?

  • Viestiketjun aloittaja Mä*
  • Ensimmäinen viesti
Mä*
....Ja jos ei ole, suosittelen ottamaan.
Lauantaina käytin lasta lääkärissä ja huomenna pitää käyttää uudelleen. Onneksi on tullut
otettua tuo vakuutus. Ei olisi kovin herkkua jonottaa päivystykseen erityislapsen kanssa.
 
noup
Ei ole. Yksityistä ei ole viikonloppuisin el jonon jatkoksi pitäs mennä, vaikka olis millainen vakuutus. Viikolla oma tk on palvellut loistavasti arkison, kiitos heille:). Jos on jotain erityistä, niin käytän yksityisellä, esim viime vuonna 2 kertaa. Vakuutus niin kallis ja omavastuu iso, että ei kiitos!
 
No ei oo, kovasti paljon ei ole lääkäriä edes tarvittu, ja nekin kerrat on hoituneet TK:n kautta hienosti ja nopeasti.

Melkoisesti ollaan siis säästetty tässä kuuden vuoden aikana, kun kaksi poikaa on ilman tuota ollut. Niillä rahoilla käy aika monta kertaa yksityisellä lääkärillä, jos tarvetta joskus ilmenee.
 
"Vieras"
Fennian vakuutus ja on monta kertaa maksanut itsensä takaisin. En lähde sairaan lapsen kanssa jonottamaan pk-seudun ylikuormitettuihin terveyskeskuksiin tai päivystyksiin.
 
Lekuri
Suutarin lapsilla ei kenkiä.
Ovat varsin terveitä tai ainakin oletan niin. Pienet vaivat hoituu itse ja suurin osa mentaliteetilla aika parantaa tai kyllä tauti tapansa näyttää. Vanhinta olen joskus käyttänyt yksityisellä ja julkisen puolen tutkimuksissa.
 
Mä*
[QUOTE="Vieras";28337421]Fennian vakuutus ja on monta kertaa maksanut itsensä takaisin. En lähde sairaan lapsen kanssa jonottamaan pk-seudun ylikuormitettuihin terveyskeskuksiin tai päivystyksiin.[/QUOTE]

Niin samaa mieltä. Täällä pk-suunnalla on nuo yksityiset auki viikonloppunakin.
 
Vakuutus
Suosittelen ottamaan vakuutuksen. Ne on kyllä kalliita, mutta JOS sairaalahoitoa ja/tai lääkärikäyntejä sekä lääkkeitä tulee useita, niin vakuutusmaksu ei lopulta ole paljon. Me ollaan pelkästään jo tälle vuodelle haettu korvausta sairaalahoidosta, poliklinikkakäynneistä sekä lääkkeistä reilun 800€ edestä ja vielä on vuotta aika paljon jäljellä.
 
"vieras"
On molemmilla ilman mitään rajotteita. Omavastuu 100 euroa vuodessa, netissä saa haettua korvaukset heti eli yleensä on korvaus tilillä ennen kuin kortilla maksettu lääkärikeikka poistuu tililtä.
 
miekin
Oli ennen, mutta juuri tänään lopetin ko vakuutukset jokaiselta lapselta. Ei olla keskummäisen vauva-vuonna poteaman korvakierteen ja putkituksen jälkeen tarvinneet lääkärihoitoja edes sen vakuutusmaksun verran. Ja aina ollaan tarvittaessaan yksityisellä käyneet..
.. Joten koimme ne tässä vaiheessa turhiksi.
 
meillä
Ei ole vakuutuksia 8 ja 6 vuotiailla. Vanhempaa olen käyttänyt tk-lääkärillä ehkä max 5 kertaa elämänsä aikana. Nuorempi on sairastanut korvakierrettä, jonka takia olen käynyt yksityisellä n 5 kertaa, mutta esim putkituksen sai sujuvasti kunnallisella puolella.
 
Ei ole.
Lapset 7v ja 10v eikä olisi ollutkaan tarvetta, koska lapset eivät ole juuri nuhakuumetta kummempaa sairastaneet.
Tk on hoitanut hyvin ja tarvittaessa Lastenklinikan päivystys muutamaan otteeseen.

Lapsilla on tapaturmavakuutukset.
 

Yhteistyössä