Gallup

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ajeletko kainalokarvasi?
Jos, niin kuinka usein?

Jos et, niin miksi?


Tällä gallupilla ei oo mitään merkitystä, jostain tuli vaan mieleen.. Yksi ystäväni ei meinaan aja, ja minusta se on hieman..... outoa? Mielipiteitä? :)
 
kyllä
ajelen ja silloin, kun alkaa olla sänkeä eli en kalenterin mukaan:)
Minusta karvankasvussa ei ole mitään outoa. En esim voi ymmärtää, että ajetaan posliiniksi saatikka että ajetaan käsikarvat. Se on outoa!
 
[QUOTE="vieras";23437178]Ajeletko kainalokarvasi?
Jos, niin kuinka usein?

Jos et, niin miksi?


Tällä gallupilla ei oo mitään merkitystä, jostain tuli vaan mieleen.. Yksi ystäväni ei meinaan aja, ja minusta se on hieman..... outoa? Mielipiteitä? :)[/QUOTE]

Ajelen joka kolmas tai neljäs päivä, koska kainalot menee joka kerta niin pahasti rikki ettei joka päivä viitti...
 
"vieras"
Juu ajan.. mutta joskus ne voi kasvaa hyvin pitkiksi näin talvisin. En osaa sanoa miten usein niit ajelen. Mut aina tulee inhottava kutina jo seuraavana päivänä ja samoin sänki.
 
Ajelen. Tavoitteena olisi pari kertaa viikossa, mutta jos katson, että mulla on parempaakin tekemistä, voi (varsinkin talvella) mennä pari kolmekin viikkoa ajamatta.. Epilointiakin olen kokeillut, mutta en totu siihen kipuun..

Käsikarvojen ajelu kuulostaa kauhealta. Jos ajelija olisi mies, tulisi eunukki mieleen. :$
 
"ap"
Minä kanssa siis ajelen, eiköhän se selväksi tullut jo.. Ajelen n. 3krt viikossa, koska kainaloni on erittäin arat ym, ja sheivauksen jälkeen laitan vauvan talkkia niin auttaa :)
Joo, tunnen myös ihmisen joka ajelee käsikarvat ja tätäkään en itse ymmärrä :D

No entäs - ajetetteko tuon kainalosta menevän "karvavanan" en tiedä sen nimeä :D
 
"ap"
[QUOTE="ap";23437427]Minä kanssa siis ajelen, eiköhän se selväksi tullut jo.. Ajelen n. 3krt viikossa, koska kainaloni on erittäin arat ym, ja sheivauksen jälkeen laitan vauvan talkkia niin auttaa :)
Joo, tunnen myös ihmisen joka ajelee käsikarvat ja tätäkään en itse ymmärrä :D

No entäs - ajetetteko tuon kainalosta menevän "karvavanan" en tiedä sen nimeä :D[/QUOTE]

Voi apua, tarkoitin navasta lähtevää "karvavanaa", anteeksi.
 
"yks"
Mä ajan kainalokarvat ehkä kerran viikkoon näin talvella. Eihän ne kamalasti siinä ajassa edes kasva. Kesällä sitten joka kerta kun käy suihkussa eli joka toinen päivä vähintään.

Mulla on navan alapuolella se karvavana, ja ajelen ajoittain sitäkin :D Mutta en sheivaa alapäätä, siistin ja trimmaan vain saksilla, joskus höylällä.
 

Yhteistyössä