Galluppia: Miten usein käyt kampaajalla? Miten usein lapsesi käy? Entä miehesi parturissa?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"ipo"
Itselläni on pitkät hiukset, joihin on leikattu malli, jota ei tarvitse kovin usein saksia. Kampaajalla käyn muutaman kuukauden välein raidottamassa/värjäämässä ja leikkauttamassa kuivat latvat pois.

Mies käy parturissa kerran kuussa, samoin 3-vuotias poikamme.
 
Minä käyn 2-3 kuukauden välein, mies vähän useammin. Käydään samassa paikassa :D Poikaa olen kotiparturoinut nyt pari viime kertaa, ja se on sujunut yllättävän hienosti. Katsotaan sitten jatkossa uudestaan, meneekö poika aina isänsä mukana hiustenleikkuuseen.
 
En ole koskaan käynyt kampaajalla :ashamed:
Miehen hiukset leikkaan koneella lyhyiksi, niitä tarvii niin usein ajella että halvemmaksi tuli ostaa kotiparturi kotiin kun käydä aina parturoimassa parin viikon välein. Pojan tukka lyhenee samalla koneella sitten.
 
"kolmen äiti"
Mies käy parturissa n 5-6 viikon välein
Itse käyn kampaajalla parin-kolmen kuukauden välein
Esikoinen käytetään kampaajalla 3-4 kertaa vuodessa (muotoon leikattu puolipitkä tukka tarvii siistiä muotoonsa)
Keskimmäinen käytetään kampaajalla pari kertaa vuodessa (tasapitkä tukka, latvoja siistitään)
Kuopukselta ajan itse tukan lyhyeksi kotiparturikoneella.
 
En käy kampaajalla, mies poikkasee tarvittaessa.

Lapset ei kumpikaan ole koskaan käyneet, kummankaan hiuksia ei ole leikattu ikinä. Tyttö 3v, ja poika 10kk.

Mies käy kerran kuukaudessa tai kahdessa. On kuulemma mukavampi juosta, kun tukka hikoilee lyhyenä vähemmän.
 
"vieras"
Ystäväni on parturi-kampaaja, ei tosin tee tuota työkseen, mutta kotona kavereiden hiuksia silloin tällöin leikkelee. Hänen luonaan siis käyn muutaman kuukauden välein. Mies ei käy ikinä (pitkät hiukset), lapset 2v ja 8kk eivät ole käyneet koskaan vielä parturissa, tytöltä olen otsatukkaa muutamaan otteeseen itse leikannut.
 
Mä kävin ennen muutaman kk välein, kun oli lyhyt tukka. Nyt kasvatan sitä, viimeksi kampaajalla kävin viime lokakuussa, eilen värjäsin taas juurikasvua.

Mies leikkaa itse koneella muutaman millin sänkensä noin kerran viikossa/kahdessa viikossa.

Tytöt 3,5v ja 1v11kk tukat leikkaan kotona silloin tällöin, latvoja takaa siis, isommalla jo otsis kasvatettu muun tukan mukana, pienemmällä otsiksen poiskasvatus vaiheessa :)
 
"Anne"
Käyn kun siltä tuntuu, yleensä kerran 2-6kk. Joskus saattaa olla esim 1,5v tauko jos intoudunkin kasvattamaan. Lapsi on käynyt 1x, tarvitsee käydä varmaan 3-4kk välein. Miehen hiuksen leikkaan minä.
 

Yhteistyössä