Go Fat Go-haaste!!

  • Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti
"eee"
Juu en ala millään Juttadieetillä laihduttamaan, kuulostaa hirveelle se ruokavalio. Mikä helvetin kiire on laihduttaa just neljäs viikossa, miksei vois ottaa rauhallisemmin ja laihduttaa hiljakseen, näin ne tuloksetkin on pysyvämpiä.
 
"minä vaan"
Anteeksi vaan, mutta itse osallistuin siihen gfg -haasteeseen, eikä siinä todellakaan nähnyt nälkää! Kaikille ei tietysti sekään sovi. Sitä paitsi, ei siinä ollut tarkoitus laihtua ihannepainoonsa 4ssä viikossa, siinä kuule kestää useampikin kuukausi.

Ja jos joku luulee että syömällä tonnikalaa öljyssä saa hyviä rasvoja, niin on kyllä todellakin pihalla :D
 
Rasvaa
Mulla rupes kilot karisemaan kun aloin syömään enemmän rasvaa, ja nimenomaan pehmeitä rasvoja eli öljyjä. Kummallista, mutta totta. Hiilareita en ole erityisemmin rajoittanut ja protskujakin saan aika reippaasti.
 
"tiina"
Minä osallistuin haasteeseen myös, vika viikko meni reisilleen poikani mopokolarin takia, mutta sain puristettua painoa n. 3kg pois. Mikä on hemmetin hyvin tuossa ajassa ja kun normaalipainon sisällä vielä olen. Nälkä oli välillä, mutta aika hyvin jaksoi. Tuossa sai syödän niin usein ettei ihan karsea nälkä päässyt tulemaan.
Liteen osallistumista vieläkin pähkäilen, aikaa olisi 10.10 saakka ilmoittautua..
 

Yhteistyössä