Go jutta go dieetti!!!

  • Viestiketjun aloittaja GO JUTTA GO?
  • Ensimmäinen viesti
kaisuliinnukka
En ole itse sillä ollut, mutta kaveri laihtui 30kg/8kk..Piti välillä herkkupäiviäkin, joten olisi laihtunut vielä nopeampaa jos olisi ollut pelkästään tolla dietillä.
 
"Haastaja"
Olin mukana elokuun 2010 fat go-haasteessa, koska tarvitsin sellaista reipasta aloitusta, enkä hyssyttelyä, että kyllä pikkuhiljaa hyvä tulee tarinaa...tuon 4 vkon aikana paino putosi noin 10 kg ja en jatkanut litessä sen jälkeen (jatkohaasteessa), vaan kirjauduin kalorilaskuriin ihan siksi ettei paino ainakaan lähtisi taas nousuun. Siellä sitten paino tippui lisää, vaikka söin kaikkea, mutta normaalisti, niin että elokuusta painoni on tippunut yhteensä 14 kg! Ja nyt tän joulumässingin jälkeen ilmoittauduin uuteen fat go fat-haasteeseen, joka alkaa tammikuussa 2011. Aion tiputtaa lisää siten, että olen sen jälkeen normaalipainoinen komeesti. Painoani olen joulun aikaan tarkkaillut satunnaisesti sillain, että tiedän missä mennään ja ettei ryöstäydy käsistä, jättämättä kuitenkaan mitään herkkuja kokonaan väliin. Tsemppiä vaan kaikille, jotka tammikuun haasteeseenkin lähtee, siinä lähtee kyl kilotkin!
 
Plösö taasen
Hei taas! :) Sisältyykö tuohon go-fat-go-haasteeseen runsaastikkin liikuntaa, ja onko se ns. pakollista? :) Minulle tulee koiranpentu tammikuussa, jonka kanssa sitten tuloo lenkkeiltyä, mutta esim. salille en raaskisi lähteä ja jättää pentua yksin kotiin. Kotiliikunta toki onnistuu :)
 
"hmm"
Sivulla ainaki lukee että liikunnan voi suorittaa kotona tai salilla, eli välttämättä salille ei tarvi mennä. En olis edes liittyny jos olis pakko mennä maksullisiin kuntoiluihin.
 
Reipas 20kg lähtenyt kun jatkoin vielä Liteen viime elokuun GFG-haasteen jälkeen. Enää 7kg tavoitteeseen. Ja Litessä niitä herkkupäiviä/tankkauspäiviä kuuluu olla mukana eikä ne mulle ole vaikuttanut painon putoamisen vauhtiin.
 

Yhteistyössä