~Great Girls~ vol.2

Liisa75
tch Toivottavasti oli vaan laimea pissa ja huippu vielä ilmestyy testiin.

jojo369 Toi sun diettis kuulostaa NIIN oudolta. Miten tollanen voi toimia?

Mä oon nyt sen verran toipunut tädin myöhästyneestä ilmestymisestä, että aloin surffailla tietoa noista ovistesteistä. Onko joku tilannut tuolta mammaksi.fi:stä? Onko niiden testit sellasia, että voi tehdä aamupissasta. Mulle on vähän hankala päivällä päästä aina samoihin aikoihin testaamaan.

Kävin kävelylenkillä ja yritän pysyä poissa jääkaapilta ;)
 
Liisa: kertooko Atkinsin dieetti mitään? :D Sitä siis koitan tässä edistää, ehkä kuitenkin hiukan vapaammin. Oon siis jättänyt perunan, pastan, riisin, leivän (eli siis kaikki jauhot) ja sokerin pois. Syön paljon rasvaa ja proteiinia. Elimistö kehittää noista edellä mainituista aineksista, sitten tarvittavan määrän hiilareita. Lihakset pitäis pysyä kunnossa (koska syön paljon proteiinia) ja rasva palaa siinä samassa. Kaikki kevyt-tuotteet oon jättänyt ja siirtynyt kunnon rasvaan. Juustot ovat kunnollista juustoa, ei mitään kumia. Rasva maistuu rasvalle (tai siis voille) ja pekonia parempaa en ees tiiä! Kunnon rapea pekoni on parempaa kuin sipsit! Ja jos sillä laihtuu, niin mikä jottei! ;) :p
Toivon todellakin, että tää sopii mulle, joillekin tää dieetti ei sovi. Pidetään peukkuja ja katellaan pikkuhiljaa.

karppaus.info on täydellinen paketti tästä hommasta. :)

 
kas kas..kyl se sit oikein kuumeen lykkäs..37.7..No laitoin joulupukin tuomaa kirsikka suklaa teetä itselleni, jos se vaikka hiukan helpottaisi tuota kurkkuakin :) isäntä lupasi tarjota ruuat jossain ravintellissa, kunhan paranen :)
 
Pikaisesti kurkkimassa teidän kuulumisia. :wave:

Liisa75 mä tilasin mammamksilta joku aika sitten ovistestejä, ja niitä ei saa tehdä aamupissasta.

tch mulla ei ole koskaan tullut ovistikkuun kontrolliviivaa vahvempaa testiviivaa, ennemminkin sellainen "onkohan tämä nyt yhtä vahva"
Kuitenkin olen tuolloin todistetusti ovuloinut.

Täälläkin yllättäen vuoden lupauksena laihdutus. Tän vuoden tavoite on -16 kiloa, josta on nyt tippunut 1,4 kiloa kolmessa päivässä, eli hyvin ainakin lähti =)

-Meritähti-
 
Alkuperäinen kirjoittaja jojo369:
Liisa: kertooko Atkinsin dieetti mitään? :D Sitä siis koitan tässä edistää, ehkä kuitenkin hiukan vapaammin. Oon siis jättänyt perunan, pastan, riisin, leivän (eli siis kaikki jauhot) ja sokerin pois. Syön paljon rasvaa ja proteiinia. Elimistö kehittää noista edellä mainituista aineksista, sitten tarvittavan määrän hiilareita. Lihakset pitäis pysyä kunnossa (koska syön paljon proteiinia) ja rasva palaa siinä samassa. Kaikki kevyt-tuotteet oon jättänyt ja siirtynyt kunnon rasvaan. Juustot ovat kunnollista juustoa, ei mitään kumia. Rasva maistuu rasvalle (tai siis voille) ja pekonia parempaa en ees tiiä! Kunnon rapea pekoni on parempaa kuin sipsit! Ja jos sillä laihtuu, niin mikä jottei! ;) :p
Toivon todellakin, että tää sopii mulle, joillekin tää dieetti ei sovi. Pidetään peukkuja ja katellaan pikkuhiljaa.

karppaus.info on täydellinen paketti tästä hommasta. :)
Täällä toinen karppi :wave: Kesästä tähän mennessä olen 15 kg pudottanut :) Joulun otin rennosti, mutta taas jatketaan :)

Eikä muuten ole koskaan ollut olo parempi! Suosittelen tutustumaan!

MUTTA: Karppaus ei dieetti, vaan elämäntapa ;)
 
Liisa75, mun käsittääkseni mitään ovistestejä ei voi tehdä aamupissasta, koska niiden mittaamaa hormonia on erittynyt vasta myöhemmin päivällä, ei vielä aamulla. Omani tilasin Kotitesti.fistä (puikkomallisia) ja niiden ohjeissa oli annettu aika laaja se tuntiskaala, jolla testi piti tehdä. En mä sinuna hermostuisi siitä, ettei joka päivä pääse tekemään ihan samaan aikaan. Tekee silloin kun ehtii!

Sitä paitsi jos sulle käy niin kuin mulle, että ovisplussa pärähtää heti ekaan tikkuun ja toinen varmistustikku seuraavana päivänä onkin tyhjä, niin ei siinä paljon ehdi tikutella ja kelloa kytätä! :LOL:

Jotkuthan saattaa tehdä noita vaikka kaksikin saman päivän aikana tarkistaakseen sitä huippua. Mä en ollut ihan niin pro-käyttäjä...
 
Liisa75
Joo, oon mä Atkinsista ja karppaamisesta kuullut, mutta en ole koskaan ajatellut tota rasvan osuutta siinä. Mun mielikuva oli ehkäs enemmän se, että vähärasvaista lihaa ja kasviksia. Mäkin yritän vähentää vaalean leivän, pastan, perunan ja riisin syömistä. Yleensä syönkin kyllä ruisleipää, mutta noi hiilarilisukkeet on vaan niin helppoa ruokaa, että tulee aina mätettyä niitä. Luotan kyllä myös siihen, että paino putoaa, jos syö kohtuullisia määriä "kunnon ruokaa" ja vain nälkäänsä. Ja paljon hedelmiä ja kasviksia. Ja liikkuu.

Kiitos kaikille ovistikkuvinkeistä! Ajattelin tässä kuussa kokeilla. Vähän kyllä hirvittää, että alkaako vaan ahdistaa, jos ei sitä ovista sitten olekaan.

Mulle iski muutenkin eilen vuosisadan läskiahdistus. Mietin, että miten oon päästänyt itseni lihomaan tälläseks ja jos en nyt sen takia tule raskaaksi niin se on mun oma syy. Kerään nyt itselleni aika suuria paineita painonpudotukseen. No, ehkä se on hyvä ja tuottaa tulosta. Keppiä ja porkkanaa ;) Järjellä ymmärrän kyllä, että kahden kuukauden yrittämisen jälkeen ei oo mitään syytä olla huolissaan, mutta olen vaan silti...

kiukkutäti, parane pian!

Tää viikko alkaa nyt tälläsellä ahdistusavautumisella. Mites muilla menee?
 
Maanantai taas ja neljän tunnin unilla pitäisi päivä jaksaa. Minkä sitä itselleen voi kun iltaa myöten vain piristyn. Eilenkin innostuin vielä puoli 11 neulahuovuttamaan ja sänkyyn pääsin vasta yhden jälkeen. |O

Olen myös miettinyt tuota karppaamista, mut jotenkin ei motivaatio edelleenkään riitä tuota suklaalakkoa pidemmälle. Se onneksi on sujunut kivuttomasti, jo viisi päivää takana ;)

Kysymys: Te, jotka ovistestejä käytätte, oletteko käyttäneet niitä yrittämisen aloittamisesta saakka? Mietin tässä vain, jos ruokkiksella kävisin ostamassa kokeeksi, mutta jotenkin se tuntuu hassulta kun vasta ollaan yrittäminen aloitettu, enkä edes tiedä miten mun kierto pillereiden poisjätön lähtee kunnolla toimimaan.
 
tch
no nii! tais mun ovis sit mennä jo kp12-13/30-31 oli jo eilen sit kuitenki haaleempi ja tänään enään haamu!! noo... eikai se auta ku taas odottaa!! jatkan kuitenki viel testailuu, ihan vaik huvikseen!
 
Laskeskelin et viime kierto tais olla 42 pintaan..ja nyt huitelee samoilla lukemilla..laimeaa juilintaa munasarjois..Mietin et odotanko teräshermoisena vai testaanko piruuttani..mä olen yhden kierron ajan tainnu testata noita ovistikkuja ja sain kuin ihmeen kaupalla plussanki sillon..Mut en tiedä pääskö munaskuukkeli matkaan mun helminauhasarjoistani..Luulen et alan selättää kuumetta ja flunssaa pikku hiljaa..ei tarvitse enää niistää niin usein :D jos ei menkat ala ennen vkl, ni testailen..tekis mieli ehkä viihteelle..Tikutus ja muita plussia kaikille, nuhanenä kuittaa. oma napailut sikseen :D
 
Täällä tänään kp1. Ei sinällään haittaa ku sain just vuodenvaihteesta nyt pistelaskun käyntiin ja tavoitteena oliskin saada jopa -20 kg tän vuoden aikana pois. Niin, tai toivottavasti raskaus keskeyttää sen mutta muutoin jatkan kunnes se 15-20 kg on lähtenyt elämää hidastamasta.

Jahas, jospas lukis teidän viestejä mitä ootte kirjoitelleet :)
 
Toinen normaali kierto loppusuoralla ja nyt vähän jänskättää, kun vatsan seutua on nipistellyt tavallista enemmän ja muutenkin vatsan seutu on turvonnut ;) Tietysti sitä joutuu sitten nolona loppuviikosta toteamaan, että joulun herkuttelut ne vain turvottivat ja suolistokaasut kuplivat massun perukoilla :ashamed: Mies totesi, vaan että harhaluuloa on koko tärppini:'( Ei liene järin innostunut...
 
Tänään tiistaina siirryttiin taas kp 1 ja yk 5 :'(

Voi kun meilläkin tärppäis... Eipä uskoisi että pian tulee meilläkin puoli vuotta yritystä täyteen :'( :'( :'( Pitäis vaan yrittää miettiä niitä jotka on yrittäneet vuosia ilman tuloksia :ashamed:
 
tch
kyl tää mielenkiintoiseksi vetää???? kp12 alotin tikutuksen ja siitä asti on kyllä viivoja tullu, vaan ei sitä vahvaa!! Nyt kp 16 tai siis eilen niin edelleen tulee selkeitä viivoja mutta vaaleampia kuin kontrolli viiva!! katotaan nyt miten kauan niitä ilmenee ja tässä kuussa kyllä vaadin ultran ja clomit...se on varma!!
 
Täällä täti alkaa onneksi pakkailemaan kamojaan pikku hiljaa... Tuskaisia ne on nämäkin tädin vierailun viimeiset päivät kun ei oikein tiedä että loppuuko vai ei...

Eilen saatiin kuulla ekan kerran että meidän pitäisi tehdä toinen lapsi että olisi sitten tasavertaiset tappelukaverit... :LOL: En viitsinyt sanoa että johan tässä on kohta puoli vuotta yritetty. Jos alkaa tulemaan enemmän näitä kommentteja niin sitten kyllä saatan sanoa asiasta huomauttelijoille, tympii tämä yrittäminen jo muutenkin... Pitäisi oikeasti saada painoa alas ja onnistua pääsemään tupakasta ja kahvista eroon niin varmaan helpottaisi tätä yrittämistä... Mä hölmö kun sorruin kessuttelun paheisiin imetyksen loputtua (odotusajan ja imetyksen olin polttamatta) ja kahviakin on taas alkanut kulumaan hieman turhan paljon kun en muka aamulla saa silmiä auki ilman kahvia ja nyt vielä tulee välillä töissäkin juotua kahvia ja mikä ihmeellisintä keitän kotonakin kahvia vaikka olisin yksin... Ennen en sentään vain itselleni kotona keittänyt kahvia...

Kohta pitäisi kammata naama ja lähteä töihin... Ulkona on ihan sika kylmä ja mun pitäisi päivällä kävellä töistä kotiin... Palelee jo valmiiksi. Pienenä ekstrana kävelyyn on välikorvan tulehdus molemmissa korvissa. Sain maanantaina antibiootit ja sen jälkeen on tuntunut että korvat on vain entistä kipeämmät ja ulkona ottaa korviin vaikka on pipo päässä... :( Henkisesti koitan valmistua tuohon kävelyyn ja tietty töissä tuleviin ulkovalvontoihin... Niitä on ainakin pari ellei kolmekin tänään ja minusta olisi tekopyhää kieltäytyä niistä korvatulheduksen takia kun joka tapauksessa sitten töiden jälkeen kävelen kotiin. Pahin on kuitenkin kovat äänet ne kun tuntuu halkaisevan koko pään kun ottaa korviin niin kamalasti ja ala-asteellahan on tunntetusti todella hiljaista... :whistle:

Viikonloppuna pitäisi lähteä muksun kanssa Etelä-Suomeen hautajaisiin. Mies ei pääse mukaan töidensä takia, itse sain onneksi perjantain vapaata. Muuten olisi jäänyt hautajaiset väliin kun en olisi päässyt millään. Junalla on melkein turha haaveilla lähtevänsä kun mukaan pitää ottaa turvaistuimesta lähtien muksun varusteita ja vielä se muksukin siihen niin ei oikein nuo junan vaihdot onnistu kun pitäisi kantaa romut ja muksu.

Että tällaista täällä höpöttelen aikani kuluksi. Oon keksinyt että saan omaa aikaa joka päivä niin paljon kuin vain haluan kun laitan kellon herättämään aamulla riittävän aikaisin, edes koirat ei jaksa tulla aamulla mun seuraksi. Vapaa päivinä ei oikein huvita herätä aikaisin mutta näin työaamuina on oikein leppoisaa nousta puolikin tuntia aikaisemmin niin saa surffailla koneella ja juoda kahvin rauhassa...
 


Ensimmäistä Kuumeilee


Lumo...........................kp2/28-35..................yk5
Liisa75.........................kp5/28.......................yk3
Arcatha.......................kp6/28........................yk15
drakonia......................kp10/30-32................yk4
yöperhonen.................kp11/28.....................yk12
Lillet............................kp12/30-35................yk2
tch..............................kp17/30-31................yk4
Jeju81........................kp19/?........................yk2
Piglet..........................kp24/27-29................yk12
kiukkutäti....................kp41/30-35................yk
Rosmariini-74.............kp42/29-34.................yk4
kiharapää...................kp51/30-35.................yk15


Toista Toivovat


marleena-84..............kp6/28.......................yk6
Selis..........................kp14/30......................yk10
mama1988...............kp18/28......................yk3
Minttu-Emilia.............kp34/32.......................yk1
Juizzi-77...................kp41/30......................yk1
Vilinäiti......................kp94/43.......................yk


Kolmatta Kaipailee


Emmama.................kp15/28-33..................yk6
jojo369....................kp25/30-35.................yk
shaken.....................kp29/28-31..................TJOT




Mukana Myös


hyrskylän muori
largelady
tii-tikkä
Hope73
Bianca72
lilo
pisita
nasunen-82
syttis
tikruliini
akujalmari
sokeripulla
Piijuska-78
Allunmamma
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli


Plussanneet


Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen
 
HEIPPA vaan kaikille pitkästä aikaa :wave: !

Katoin ettei meidän listaa oltu aikoihin päivitetty, toivottavasti meni kp:t oikein. Korjailkaa jos oon merkkaillut väärin.

Hauskasti täälläkin on luvattu laihduttaa uudenvuodenlupauksena. Lupasin myös aloittaa uuden terveelisemmän ja urheilullisemman vuoden 2009 :LOL: . Tähän mennessä on sujunut hienosti ja oon joka päivä liikkunut.
Mua ei toi karppaaminen innosta kun en osais olla ilman hiilareita, tehokasta on kyllä kun oon sillä joskus lyhyessä ajassa muutaman kilon tiputtanut. Mulle vaan tuottais tuskaa tuo ilman leipää ja perunaa oleminen.

Toivottavasti nyt plussia satelisi näin uuden vuoden kunniaksi :D
 

Yhteistyössä