Gucci pääsi shoppailemaan <333333

Noin iso setelitukko???
Kyllä sä oot rikas älä yritä.
Pakko lisätä, jos minusta joskus tulee rikas omalla työnteolla ja ideoilla, mä alan tekemään hyväntekeväisyys ja vain tänne seb tuon, lapset ja vanhukset mun juttu, mistä unelmoin ja unelmoin saada sen verran hyvin kaiken pyörimään, haluan jotain hyväkin saada aikaiseksi :oops: mä olen jo kaikki suunnitellut mitä vanhuksille ja mitä lapsille mutta vielä kivinen tie edessä en tiedä pystynkö kaikkeen :ROFLMAO: unelma se olisi
 
vierailija
Kyllä pitäisi olla paha hinku tai humalatila (en itse juo alkoholia), jos ostaisin käsilaukun luotolla - hinnasta riippumatta.
Ap mainostaa käyttävän tänään mieluiten Amexia saadakseen bonuksia (aivopesua! vrt. korot), mutta tuossa laskussa näkyy visa. Esim. Nordea - jota hän on hehkuttanut jossain vaiheessa omana pankkinaan, ja Danske, joka muka huitaisten antoi hänelle luottokortin, kun muuta pankit kieltäytyivät, ja tietty Stocka/Nordea Rahoitus, ovat Masterin pankkeja, eivät visan.
Summa summarun: naisella on luottokortteja ihan liian paljon (visa, amex, master (Stocka)), ja kaikkien niiden aktiivinen käyttö ajaa taas uuteen konkurssiin. Jos luottokortilla ostamaansa ostostaan ei maksa 100%:sti määräajassa( n..30 pv), niin jatkossa juoksevat kovat korot.
 
vierailija
Kulehan. Amex. jos sina olet normali sellasen kayttäja niin sina valitse siten se mikä helpota maksamisen muistamista:
  • Maksat American Express laskusi verkkopankissa helposti yhdellä klikkauksella ja halutessasi voit asettaa myös automaattisen maksamisen, jolloin laskun loppusumma veloitetaan automaattisesti tililtäsi eräpäivänä.
 
vierailija
Siis mitä sä saat tuosta oatoksista leuhkimisesta? Tuollanen kuuluu mun mielestä ala-aste ikäisille mukuloille... Onko sun itsetunto noin mätä, että pitää tavaralla sitä koittaa parantaa.

Enkä mä edes tajua tuota laukkujen määrää. Mä en edes viittis joka välissä olla vaihtamassa tavaroita toiseen kassiin vai onko sulla joka kassiin ostettuna sama sisältö? Mitä siel nyt sit onkin... Meikit, avaimet, puhelin.... Vaiko pelkkää tyhjää ja pääasia on vaan merkin näyttäminen?
 
vierailija
Siis mitä sä saat tuosta oatoksista leuhkimisesta? Tuollanen kuuluu mun mielestä ala-aste ikäisille mukuloille... Onko sun itsetunto noin mätä, että pitää tavaralla sitä koittaa parantaa.

Enkä mä edes tajua tuota laukkujen määrää. Mä en edes viittis joka välissä olla vaihtamassa tavaroita toiseen kassiin vai onko sulla joka kassiin ostettuna sama sisältö? Mitä siel nyt sit onkin... Meikit, avaimet, puhelin.... Vaiko pelkkää tyhjää ja pääasia on vaan merkin näyttäminen?
On sellaisia käteviä sisuksia minkä voi siirtää tavaroineen päivineen toiseen laukkuun
 
vierailija
Pakko lisätä, jos minusta joskus tulee rikas omalla työnteolla ja ideoilla, mä alan tekemään hyväntekeväisyys ja vain tänne seb tuon, lapset ja vanhukset mun juttu, mistä unelmoin ja unelmoin saada sen verran hyvin kaiken pyörimään, haluan jotain hyväkin saada aikaiseksi :oops: mä olen jo kaikki suunnitellut mitä vanhuksille ja mitä lapsille mutta vielä kivinen tie edessä en tiedä pystynkö kaikkeen :ROFLMAO: unelma se olisi
No tässähän se nyt sitten epäsuorasti lipsahti ettei se 100 000 e joka on LV-tuotteisiin käytetty ole omalla työnteolla ansaittua rahaa. Aiemmin kivenkovaan väittänyt että kaikki raha jonka tuhlaa on omata yritystoiminnasta peräisin olevaa tuloa, Joopa joo, uskoo ken
haluaa. Kätevästi varmaan piilotettu cmvaroja ja omaisuutta ulkomaille... Meksikossa liiketoimintaa, rupesi yhtiökumppaniksi p***upiikkitohtorille?
 

Yhteistyössä