H&M netti kaupasta on kaikki loppu!!

mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla :eek:
no, taidan käyä hakee sen myymälästä tässä joku päivä kun siellä niitä roikkui useempiakin yks päivä :)
ja mikä tärkeintä : käyn kyyläämässä Chrissyä. Jos vielä selviäis kummassa se on töissä :LOL: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla :eek:
no, taidan käyä hakee sen myymälästä tässä joku päivä kun siellä niitä roikkui useempiakin yks päivä :)
ja mikä tärkeintä : käyn kyyläämässä Chrissyä. Jos vielä selviäis kummassa se on töissä :LOL: :whistle:

joo taitaa rowellsilla olla tunkua..

paan yskäriä:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla :eek:
no, taidan käyä hakee sen myymälästä tässä joku päivä kun siellä niitä roikkui useempiakin yks päivä :)
ja mikä tärkeintä : käyn kyyläämässä Chrissyä. Jos vielä selviäis kummassa se on töissä :LOL: :whistle:
Mä tuun kanssa :xmas:

keskiviikkona olis vappaapäivä :D

Ps, tiedän kummassa se on töissä :whistle: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä tilasin pari kuukautta sitten yhden hameen kuvastosta ja viime viikolla tuli postitse lappu, että toimitus heinäkuun lopulla :eek:
no, taidan käyä hakee sen myymälästä tässä joku päivä kun siellä niitä roikkui useempiakin yks päivä :)
ja mikä tärkeintä : käyn kyyläämässä Chrissyä. Jos vielä selviäis kummassa se on töissä :LOL: :whistle:
Mä tuun kanssa :xmas:

keskiviikkona olis vappaapäivä :D

Ps, tiedän kummassa se on töissä :whistle: :xmas:


no apua! :LOL: oon 10-14 duunissa et sillä välin:D
 
pakko
Pakko kommentoida. Mä tilasin joululomalla vaatteita ja sit pari vaatetta tulikin joskus tammi-helmikuussa, mutta ne muut olis ist tullut joskus maaliskuussa, mutta sitten ne olikin hukkunee tjohonkin ja ne oli myyty loppuun ja sanoin että pitäkää s*tana rättinne ja en enää ikinä tilaa tuolta. Muualtakin saa ja kaupasta kans. Kuka venaa jotain pellavahousuja 5 kk? Mitä järkeä?
 

Yhteistyössä