Haamu vai ei

-
on plussa :) onko herkkä testi? siinä tapauksessa voi olla, että jos ostat apteekista jonkun muun, ei-herkän testin ,se ei näytä vielä plussaa. onko menkat jo myöhässä?
 
Mä puhuin jo eilen kaverille, että tuntuis olevan jotain tulehdusta alapäässä.. Tänään taidan sit käydä "lääkärillä", ja kuuriksi saan Flagyl-merkkisen lääkkeen, jonka kanssa ei saa ottaa alkoholia.. Kaveri nimittäin tarjoaa juotavat, eli en voi ottaa omia mukaan
 
veetinäiskä
Kyllähän tuo plussa on. Itselläni oli alkujaan vielä haaleampi, ei edes kameralle saanut kuvaa. Ja myös oli juhlat tiedossa niin siksi tein hiukan ajoissa testin. Onnea paljon!
 
rv 36+0
En kyllä tuota testiä itse selkeänä positiivisena pitäis, jos sulla on kierto säännöllinen ja menkkojen ois jo tiistaina pitänyt alkaa, niin kyllä viivan pitäis olla paljon selkeempi. Eikö kenenkään muun mielestä tuo kontrolliviiva ollut vähän oudon "laikukas", mie saattaisin pitää testiä viallisena...
 
oihoih
Liotitko testiä pissassa liian vähän kun kontrolliviivakin on noin epäselvä? minä en tuohon testiin vielä luottaisi vaikka kyllähän tuossa selvästi toinen viiva näkyy, mutta uudessa kunnolla liotetussa näkyisi varmasti paremmin :)
 

Yhteistyössä