haamuilua vai pelkkä viivanpaikka??

tänään tein sen clearbluen ja siihen ei tullu ensinäkemältä mitään. Sitten katoin sitä 20 min päästä kun olin heittämässä roskiin niin siinä oli se negaviiva ja siitä ylöspäin lähti halee viiva eli se oli vähän niinku T väärinpäin. Tulin siihen tulokseen että p***a mä mitään vartoo, todennäkösesti ekan testin viivat on viivanpaikkoja ja clearblue sekoilee sekin jotain viivanpaikka hässäkkää myös :'( kp on nyt 29/28 ja rinnat on edelleen kipeet, lämpö 36.9 ja vatsaa ja alaselkää juimii jo 4:ttä päivää. Joten ainoo mitä mä tässä vartoilen niin on se samperin täti. Ei sillä kauheen kauaa pitäis kestää sit saapua kun oviksen bongasin kipujen perusteella 31. päivä. Kiitos teille että ootte jaksanu tätä mun kouhotusta :) :heart:
 
Älähän nyt! Testaa vielä huomenna aamuvirtsasta! Ellei sulla ole testiä jemmassa, ota pissaa talteen ja kasta siihen kun olet ostanut testin. Aamupissasta paras tehdä kuitenkin noin alussa.

Tsemppiä!
 
Mie testasin toissa kierrossa Clear Bluella ja testiajan puitteissa siihen tuli kyllä hyvin hyvin himmee haamu. Sitten se viiva alko vahvistumaan, mutta vain vasemmasta reunasta. Eli jotain roskishaamua viel pukkas. Menkat alko kuitenkin :'(

Tuo CB on miulle antanu monesti turhia toiveita ja tästä lähtien testaankin jollain testillä jossa ei ole sinistä väriainetta. Noilla CB testeillä kun oon testannut ja ihan liikaa, niin alan nähdä sitä sinistä joka kerta kun testaan, tarpeeks kauan ku tuijotan...

Toivottavasti siulla ei ois kyse mistään viivanpaikasta tai silmien häröilystä. Tsemppiä :hug:
 

Yhteistyössä