Haamuplussa jo viidettä päivää...kokemuksia?

Tein ekan testin pp9 josta haamu plussa, samoin pp11 haamuplussa ja nyt pp13 haamuplussa, viiva ei vahvistu, eikä heikkene. Sama testi kyseeessä joka päivä. Mistä on kysymys kemiallisestako? tein myös tänään pp13 muutaman muunkin merkkisen testin ja toiseen tuli haamu ja toiseen haamu vasta testiajan ihan lopussa (30min)

kauanko näitä haamuja täytyy testata että luget lopetetaan? täällä kun veritestiin ei anneta lähetettä
 
Heippa!

Mulla oli maaliskuussa samanlainen tapaus.. IVF:n jälkeen testit näytti selvää, mutta vaaleaa plussaa.. eivätkä koskaan vahvistuneet. Rv 5+0 menin otattamaan verikokeet ja maksoin itse, silti tuntui olevan jotenkin hankalaa oysissa ainakin.. Hcg oli 47 ainoastaan. Lopetin heti Luget ja vuoto alkoi kolmen päivän päästä.

Toivon sulle todellakin positiivisempaa yllätystä... oli todella rasittavaa olla hetken onnellisesti raskaana.
 
Emppu78 Kiitos kun vastasit ja tosi harmi kun kohdallasi kävi niin ettei plussa missään vaiheessa vahvistunut :hug:

Itse sain lähetteen heti veritestiin kun kerroin tilanteen ( TAYS) ja arvo oli pp15 553, joten sen perusteella olen raskaana. En ole testejä tehnyt lisää mutta varmaan alkuviikosta tarvis viä varmistustesti tehdä vaikka oireita on alkanut ilmaantumaankin
 
Tuli tämä vanhempi ketju esille, kun etsin haamuplussasta tietoa. Itse kans Taysissa ivf tehty ja ma pp14 testasin haalean viivan Apteekin omalla, viiva vahvistui testiajan jälkeen (eli silloin, kun valmistajan mukaan tulos ei ole luotettava). Tänään sama juttu Predictorilla.

Mulla Taysista sanottiin vaan, että testaan vielä to eli pp17 ja jos vielä epäselvä niin sit vasta verikokeeseen?? Riippuuko hoitajasta, kuka antaa verikoelähetteen (tai lääkäristä ) vai miksi mä en saanut jo verikoetta?

Tosi ahdistavaa :( Oireita oli eilen, pahoinvointia ja huimausta ym, tänään ei just mitään paits menkkajomotusta :(
 
Mä sain tayssista lähetteen heti pp14 veritestiin kun kerroin "haamuputkesta" ainakin se hoitaja joka vastas oli sitä mieltä että kandee ottaa veritesti jos tulos on epäselvä.

Tein myös ihan samat testit kun sä ja en tainnut pp14 saada predictoriin kun haamun testiajan jälkeen ja apteekin omassa oli haamu. Silti arvo oli jo seuraavana päivänä 553 eli vahvasti raskaana siis. Mun mielestä parhaita testejä on ne kaupoissa myydyt liuskatestit, ovat paljon herkempiä kuin nää apteekin. No kuiteskin haamuplussatestin tulos on masussa viikoilla 10+6.
 

Yhteistyössä