Haaveena vauva 2020

Kyllä mä testaan jos ne viikon on myöhässä, koska sit loppuu itsekuri. Mut siihen asti meinasin pysyä kyllä odotan menkkoja kannalla, se kun on todennäköisin lopputulos kuitenkin.

Tää oirekuvittelu on niin ihanaa, on vellovaa huonoa oloa, osa ruuista ällöttää ja jäätävä väsymys. Vika johtuu kyllä työstä, onneksi alkaa kohta loma niin ei tarvii pitkään jaksaa näitä työtunteja enään tänä keväänä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kiemura
@Ilonetsijä joko kyttäät oireita?? :ROFLMAO::LOL:
Mulla alkaa oireiden kyttäys viimeistään torstaina..  :X3::X3:
Mulla tuli just ovisplussa. Saas nähdä onko tänään vielä the hetki vai huomenna. Ei oo ainakaan yritystä uupunut. :love: mut tää mun kierto on ollut OUTO; jotain tuhru-tiputtelua joka toinen päivä. (n) Omituista.
 
@Ilonetsijä joko kyttäät oireita?? :ROFLMAO::LOL:
Mulla alkaa oireiden kyttäys viimeistään torstaina..  :X3::X3:
Mulla tuli just ovisplussa. Saas nähdä onko tänään vielä the hetki vai huomenna. Ei oo ainakaan yritystä uupunut. :love: mut tää mun kierto on ollut OUTO; jotain tuhru-tiputtelua joka toinen päivä. (n) Omituista.
Oletetun kiinnittymisen aikaan ehkä oon tuntosarvet ylhäällä, sit mulla yleensä vasta oireiden piinailu alkaa :) mä en nyt tikuttanut ovista, en jaksa ja lupasin miehelle höllätä tressiä(y)
Mutta sinulle nyt onnea hyvästä ovisplussasta ja tärppi onnea. Katsotaan sitten mitä piinailu oiretta meille tulee:ROFLMAO:
 
Voisin tulla mukaan piinailemaan, jos joukkoon sopii? Esikoinen on 1v 9kk ja hänen syntymästään asti ollaan oltu ilman ehkäisyä ja kakkonen on ollut tervetullut. Kierto tasaantui vuosi synnytyksestä ja siitä lähtien ehkä aktiivisempaa otetta asialle. Yksi kemiallinen/varhainen km ollaan tässä ajassa saatu, maaliskuussa plussasin ja rv5 alkoi vuoto. Ehkäpä myös tää keskusteluketjuun liittyminen tekisi tehtävänsä. Ensimmäinen tärppäsi heti ekasta kierrosta kun asialle lupa annettiin, ja ehdin kaksplussan kuumeilijoiden ketjussa olla vain sen pari viikkoa.

Tänään kp 26/28-30. Ovista en oo koskaan tikuttanut, mutta toissasunnuntaina pitkästä aikaa selkeästi olin tuntevinani kp 16 ovistuntemuksia oikealla. Sen jälkeen onkin ajoittain tuolla oikealla ollut tuntemuksia, joista elättelen toiveita, että kasvava keltarauhanen siellä oireilisi raskauteen viitaten. Ihan maanisesti mietin näitä tuntemuksia ja toivon. Huoh. Vaikka samaan aikaan myös pelkään onko musta kahden lapsen äidiksi, kun aina en meinaa jaksaa arkea yhdenkään kanssa. Toki meillä edelleen vasta satunnaisesti tulee kokonaan nukuttuja öitä...
 
Tänään dpo 8 kp 27

Näin unta että tein positiivisen raskaustestin. Nyt aamulla on paljon vaaleanpunertavaa vuotoa. Pelottaa että menkat alkaa aivan liian aikasin ja luteaalivaihe jää olemattomaksi (n) tietysti tämä saattaa johtua raskautumisesta mutta luulenpa että keltarauhanen vaan reistailee.. Pitää varmaan käydä gynellä pian tarkistuttamassa asia kun kuitenkin nyt on kierrot heitellyt 28-38 päivän välillä ja tiputtelua sekä kipuilua on ollut muutenkin paljon enemmän viimeisen puolen vuoden aikana kun koskaan aiemmin. Mun pms ja kuukautiset oli suht oireettomia ennen kuin alettiin yrittää, enkä ole kuitenkaan vuosiin syönyt pillereitä. Katotaan nyt mitä tapahtuu. En ole vielä toivoani täysin menettänyt!
 
Juu @Tiutiti mäkin näin unta että olin raskaana 2016 - ja olinkin (y) ja olo oli onnellinen ja seesteinen..muutenkin eläviä unia oli
 
Iik jännittää :D turvottaa, jatkuva pissahätä ja eilen tuli aavistuksen limaa,jossa oli pienen pieni määrä vaaleanpunaista havaittavissa. Herätessä oksetti. Rinnat tosi raskaat ja turvonneet. Voisi viitata menkkojen alkuunkin, mutta mulla ei kyllä tissit yleensä ihan näin reagoi. Sen sijaan edellisessä raskaudessa kyllä ❤ Nyt pitää vain pitää mieli avoinna ja odottaa sopivaa testaushetkeä :)
 
@Tiutiti Toivottavasti olisi kiinnittymisvuotoa. :love:

@Tingeli Onpa lupaavia oireita! Mä oon ollut "huolissani" tuosta rintojen arkuuden puutteesta, kun se oli niin selkeä oire ekan kanssa. Mutta en mä siinä kemiallisessakaan sitä tuntenut. Ehkä edelleen jatkuva imetys vaikuttaa rintoihin. (n)

@Wintersun Tsemppiä. Kuulostaa tosi rankalta. :(

Mä en tiedä psyykkaanko mä itelleni oireita vai onko mulla jotain oikeastikin. Lisänä aiempiin pissa haisee normaalia makeammalle (vois kait se johtua syömisistäkin), väsyttää/uuvuttaa (no voi tehdä sitä toki ihan muutenkin vaan), saatoin ripauksen jotain huimausta/kevytpäisyyttäkin tuntea ruokaa laittaessa. :D

Kamppailen joka aamu itteni kanssa kun tekis jo mieli aloittaa testirumba. Mut molemmat raskaudet on näkyneet vähän myöhemmin testissä (ekan kans testasin kp26 negan ja sit seuraava testi tais olla vasta tyyliin kp34-36 ja oli selkeä plussa, kemiallisen kohdalla sain plussan ja digiin 1-2 kp32). Tänään kp 27, dpo 10? Menkkojen pitäis alkaa la tai su.

Meillä on myös koko lapsiajan toinen yövapaa tulossa pe-la, joten tavallaan tekis hirmusesti pe-iltana mieli maistella vähän skumppaa, käydä ravintolassa syömässä jotain hyvää lasillisen kanssa jne. Mut en mä nyt sit tohdi, etten pilaa mitään mahdollista alkua. :confused: Vaikka tekisin pe negatestin, niin en mä uskalla luottaa et se pysyy negana. :ninja:
 
Tuli pakottaa tarve pissata tikkuun, vaikka lupasin etten testaa ennen perjantaita. Mitä mieltä tästä?
Ihan ku olis haamu. Mä en ikinä oikein kommentoi näihin koska en oo ikinä nähnyt positiivista testiäkään (ovis/rtesti) mut ihan ku tos olis jotain.
Mikä testi tää on?

Oon tehnyt niitä mammaksi.fi varhaisia testejä enkä oo todellakaan saanu haamun haamua. Viimeksi tänään testasin. Ärsyttää, suututtaa ja ihmetyttää, harmittaa. Mutta pitää testata vkl uudestaan ennen kuin terot aloittaa. Huoh.
 
@KukkaSosuli tuo on rfsun testaa varhain raskaustesti. Väittää pystyvän näyttää positiivista dpo 8 alkaen tai 6 päivää ennen menkkoja. Oon tehnyt noita aikasemmin kaksi mutta kumpaankaan niihin ei tullut minkäänlaista viivaa.

Testasin dpo 6 viimeksi kun aloin epäillä oisko ovulaatio ollutkin aikasemmin mutta 5 minuutin päästä testialue oli jo puhtaanvalkoinen. Nyt tuo alkoi näyttää jonkinmoista viivaa pari minuuttia testin teon jälkeen ja punaisella värillä kesti noin 20 minuuttia hälventyä testialueen ympäriltä. Tiedä siitä sitten kun rfsun maine on mitä on :rolleyes: tuo on vaan halpa ja helppo hakea lähikaupasta.
 
@satsuma13 kyllä Juu nää päivät matelee. Mä oon nyt maanantaista asti odottanut ovista ja nyt se vissiin tapahtui 12-14 tänään.. (y):whistle:tästä alkaakin sit kaikkien oireiden kyttäys, vaikkei moneen päivään pitäs vielä mitään tuntua.

Mulle voi päivittää dpo0 tänään eli dpo1 huomenna
Kiitos kovasti @Wintersun ja tsemppiä sun painajaiseen :unsure:
 
@Helmiina1978 @satsuma13 oispa se tosiaan nyt sitä itseään :barefoot:

Vielä en uskalla tuohon luottaa, pitää testata perjantaina aamusta! Jos tuo nyt plussa on niin sitten pitäisi olla jo vahvistunut hieman ainakin. Äää, miten tässä malttaa odottaa :ROFLMAO: Toivottavasti ei tule pettymys tai jää kemialliseksi :cry:

Ainiin, yöllä tuntui joku 5 minuuttia sellaista inhottavaa sukkapuikkotuikkimista alapäässä. Verivuoto ei ainakaan yltynyt, pyyhkiessä vaan sellaista kellertävää vaalean beigeä vuotoa kyllä on.

@Tingeli toivottavasti oireet lupailee plussaa! :love:

@Wintersun kunpa tuo vuotelu nyt vihdoin loppuisi :unsure: Voimia! Sormet ristissä ettei tule sairaalareissua!
 
Nippailuja tarkoittaa kai lievää tuntemusta, että jotain tuikkisi jossain tai nyppisi. Sukkapuikot on kai siitä vähän voimakkaampi versio eli selkeämpää ja kohdistuu enemmän tiettyyn kohtaan. Itsellä raskaudessa ne on ollu aika selkeitä,, mutta myös nega kierrossa. Raskaana tunne on ollut selkeästi johonkin samaan kohtaan tuntuva. Toki myös keltarauhanen on saattanut toisaalla/sivummalla tuikkia. Vihlonta voisi myös kuvata noita tuntemuksia.
 
@KukkaSosuli

Se oli sellasta pistelevää kipua joka tuntui pystysuorassa nivusesta ja häpyluusta ylöspäin. Vähän niin kuin lyhyt suonenveto ja sellatteita monta pientä 5 minuutin välillä. Ja oli tosiaan tällä kertaa selkeästi vasemmalla puolella. Kummatkin munikset mulla kuitenkin juilii ajoittain.
 
@Ilonetsijä ja @Amore- kiva olla samoissa dpo:issa. :p Toivottavasti saadaan triplatärpit! Mulla luteaalivaihe 11-12 päivää niin onhan tässä vielä "lusittavaa" sinne asti.:LOL::LOL::LOL:(y)

Täällä ihan oireetonta, niinkuin kyllä kuuluukin. Kiinnitymisoireita pikkuhiljaa rupean toivomaan, en nyt ihan näinä päivinä mutta kohtakohta:barefoot::love:. Ystävä kertoi tänään raskaudestaan. Kyllä kuumeilu kohosi potenssiin tuhat. Olisi ihana olla samaan aikaan raskaana. :whistle:
 
Kiitos @Helmiina1978 ja @Tiutiti
Sukkapuikkotuikkimista mullakin on ollut tässä kierrossa. Mutta nyt tänään on alkanut tuntumaan enempi et menkat olis tulossa, enkä aikaisemmilla kierroilla oo tuntenut mitään häpyluun ja sen yläpuolen kohdalla. Tässä kierrossa on muutenkin ollut paljon oireita jotka taas eroaa edellisistä kierroista, mutta ehkä tätä tämä mun kierto sit on näillä lääkkeillä :unsure:
 

Yhteistyössä