Haaveena vauva 2020

Täällä testattu haamu dpo 11! :love: Oireita oli siis dpo 8 alkaen
- nännikipu
- päivittäinen väsymys, että teki mieli ottaa päikkäreitä. Mulle hyvin epänormaalia
- eilen illalla vilunväristyksiä nukkumaanmennessä ja piti laittaa sukat jalkaan (näillä helteillä :ROFLMAO:).

Testaan vielä perjantaina uusiksi niin näkee, onko tummunu.
Ihanaa jännittävää!:love:
 
Hei, mitä ootte mieltä kun mulla oli minipillerien aikaan menkat pois ainaki 3v ja sen jälkeen tän vuoden puolella ovat muutaman kerran tulleet melko tasasesti kp jotain 32-35. Pillerit lopetin ja nyt menossa vissiinki kp36. Meneekö kroppa siis lopetuksesta niin sekasin että jättää menkat pois vaikka ne ois aiemmin tullutkin? :cautious: Testi oli ainakin niin nega kun vaan voi :D
 
Täällä tuli haalea plussa päiväpissasta raskaustestiin:love: En vielä uskalla siirtyä plussanneisiin. @Wintersun minut voi poistaa kp listalta (y):rolleyes:
ONNEA :love:! Eiks tää ollu jo odotettavissa ;)

@rainbowdream jos ei yllätä niin olen :ROFLMAO: eli mulla lukee ”muistiinpanoissa” et ovistikku oli aivan blankko/haalu dpo8. SIt ei oo merkintää ja dpo10 o.tikku oli puolet siitä kontrollin vahvuudessa ja PC haalu haamu. Dpo11 ovistikku sama vahvuus kontrollin kanssa (eli ”plus” ja PC selkeempi pinkki viiva.
Mut osalla LH nousee loppukierrossa eli sikäli ei aina oo sitäkään. Mut käänteisesti jos o.tilku on tumma mut r.tikku ei juuri haamuile/hyvin heikko käänneltävä viivanpaikka niin silloin r.tikku reagoi LH pikkiin. JA jos taas ovistikku on aivan blankko ja r.tikussa ”ehkä jotain” niin r.tikku on viivanpaikka tms.
Tietenkää ovistikku EI OO r.testi. Mutta itsellä on kaikissa raskauksissa menny näin. Hoidoissakin pp8 o.tikku oli melkein plus ja r.Testiin tuli pinkki viiva jne. (y)
Oliko tarpeeks monimutkainen selvitys :ROFLMAO:
 
Kuinka aikasin olette testanneet (jos ylipäätään kukaan on) ovistikulla raskautta?:ROFLMAO::D mietin että jos se näyttää ns aikaisemmin kuin rtesti raskauden niin milloinhan sitä on joku testaillut (ja saanut sen jälkeen posin rtestiin)
Mä sain ovistestiin plussan vasta samaan aikaan raskaustestin kanssa, dpo 13. Dpo 11 kun sain ekan hailuran raskauskeijun One Stepin r-testiin niin ovistesti oli jo tosi vahva mutta negatiivinen kuitenkin. Dpo 10 ovistestissä oli vain haalea viiva. Mutta se oli jännä että dpo 5 mulla oli ovistesti melkein positiivinen. Oiskohan se voinut olla kiinnittymisen aikoihin?

Varovaiset onnittelut @Mylove93! Ja näkyy jotain @haaveilija-31, toivottavasti vahvistuu! Ja onnea @Purrri!! ❤
 
@rainbowdream Mitä noista joskus googlailin ja luin, niin ovistikulla raskauden testaaminen kait vastaa about samaa kuin testais 25IU herkkyydellä olevalla raskaustestillä. Eli ennemmin herkät raskaustestit voi näyttää aiemmin.

Me ollaan oltu kesälomalla koko porukalla, niin on kirjoittelut jääneet. Kierto loppuikin vähän oletettua nopeammin, kun pituudeksi tuli vain 27pv. Ja ovista kun nyt ekan kerran testasin, niin sen mukaan luteaalivaihe jäi vain 10pv pituiseksi. Ei hyvä. :(
Harmittaa kun aamulämpöjen mittaaminen ei töiden takia toteutunut kunnolla, niin jäi epävarmaksi, että toteutuiko se ovis kunnolla. Varmaan tässä joku kierto testailen uudelleen vielä kaikkinensa.

Oon tällä hetkellä jossain rauhamoodissa, kun tajusin että molemmat alkaneet raskaudet on toteutuneet 5-10kg painonpudotuksen jälkeen tietyn painon seudulla. Eli jotenkin jaksan taas luottaa siihen, että kyllä raskaudun kunhan saan painon alemmaksi. Ja toisaalta ei asialle mitään muuta kannatakaan tehdä ennen painonpudotusta, koska se voi olla niin merkittävä syy. Pitää alkaa pikkuhiljaa taas aktivoitua asialle näiden kesämättämisten jälkeen. Oonkin varmaan kerännyt koko 10kg takaisin minkä alkuvuonna pudotin. Mutta sellasta tää elämä on. Ei muutaku uusiksi taas!

Eli huomenna kp 6!
 
  • Tykkää
Reactions: Apustaja
@Mahaotus
eikö suositus oo joka toinen tai kolmas päivä? :) täällä on menty aina sillä rytmillä.
Eiks tää oo joo se semmonen ”suositus”. Periaattees kai tosi nuorella ei oo niin väliä mut jossain vaihees siittiöiden laadulle on ok että ei ihan joka päivä hankais.

Ja joo siis mulle ovistikuit on lähinmä matalankynnyksen testailutikkuja. Eli eihön niistä sikäli mitään lisäarvoa saa, kun semmonen semitumma viiva voi tulla ilman raskauttakin, mut ainakin itse olen ensin testannu niillä ennenku olen edes harkinnu r.testin tekoa. Jos ne ei värähdäkään niin oon ”tienny” ettei kannata rynnätä testikaupoille :rolleyes: tietysti nyky PC tikut on nii halpoja että eipä niissä isoa konkkaa tule :D
 
ONNEA :love:! Eiks tää ollu jo odotettavissa ;)

@rainbowdream jos ei yllätä niin olen :ROFLMAO: eli mulla lukee ”muistiinpanoissa” et ovistikku oli aivan blankko/haalu dpo8. SIt ei oo merkintää ja dpo10 o.tikku oli puolet siitä kontrollin vahvuudessa ja PC haalu haamu. Dpo11 ovistikku sama vahvuus kontrollin kanssa (eli ”plus” ja PC selkeempi pinkki viiva.
Mut osalla LH nousee loppukierrossa eli sikäli ei aina oo sitäkään. Mut käänteisesti jos o.tilku on tumma mut r.tikku ei juuri haamuile/hyvin heikko käänneltävä viivanpaikka niin silloin r.tikku reagoi LH pikkiin. JA jos taas ovistikku on aivan blankko ja r.tikussa ”ehkä jotain” niin r.tikku on viivanpaikka tms.
Tietenkää ovistikku EI OO r.testi. Mutta itsellä on kaikissa raskauksissa menny näin. Hoidoissakin pp8 o.tikku oli melkein plus ja r.Testiin tuli pinkki viiva jne. (y)
Oliko tarpeeks monimutkainen selvitys :ROFLMAO:
@Tammityttö Haha pariin kertaan sain tota lukea:ROFLMAO::LOL: mutta ymmärrän kyllä;) pitää pitääkin noi tiedot mielessä! Oon niin malttamaton että haluun testailla nyt kaikkea. Vaikka just piti antaa hetkeks asian olla:p

Ja @Apustaja sama kun sulla mietityttää kun tein tänään ovistestin dpo5 ja sain lähes yhtä vahvat viivat, tulkitsisin posiksi jos ois ovis aika... Oiskin pitäny ottaa kuva ja tähän laittaa mutten tajunnut:cautious:testasin dpo 0 ovista ja tuli todella hailura viiva, kun halusin nähä miten se LH lähtee laskuun. Nyt mietin samaa että kiinnittyminen? Vai vaan korkeat hormoni tasot jotka jotenkin pyllyllään tai vaan normaalit kiertoon kuuluvat, en tiedä:ROFLMAO:
 
@rainbowdream ymmärrän! Ja siis itse addiktina uittelen kun olevinaan ei muutakaan :ROFLMAO: ”seuraan kiertoa :geek::ROFLMAO:” .. nyt olen ihme kyllä ollu testaamatta ollenkaan dpo päivillä kun ei oo toivoakaan et tärppäis. Sikäli harmitti etten edes koklannu ku kerrankin piteni se luteaali muutamalla päivällä. Mut joo. En edes uskalla ajatella mikä vuori tikkuja mun jälkeeni on jo kaatopaikalle jäänyt (n):D
 
@rainbowdream Mitä noista joskus googlailin ja luin, niin ovistikulla raskauden testaaminen kait vastaa about samaa kuin testais 25IU herkkyydellä olevalla raskaustestillä. Eli ennemmin herkät raskaustestit voi näyttää aiemmin.

Me ollaan oltu kesälomalla koko porukalla, niin on kirjoittelut jääneet. Kierto loppuikin vähän oletettua nopeammin, kun pituudeksi tuli vain 27pv. Ja ovista kun nyt ekan kerran testasin, niin sen mukaan luteaalivaihe jäi vain 10pv pituiseksi. Ei hyvä. :(
Harmittaa kun aamulämpöjen mittaaminen ei töiden takia toteutunut kunnolla, niin jäi epävarmaksi, että toteutuiko se ovis kunnolla. Varmaan tässä joku kierto testailen uudelleen vielä kaikkinensa.

Oon tällä hetkellä jossain rauhamoodissa, kun tajusin että molemmat alkaneet raskaudet on toteutuneet 5-10kg painonpudotuksen jälkeen tietyn painon seudulla. Eli jotenkin jaksan taas luottaa siihen, että kyllä raskaudun kunhan saan painon alemmaksi. Ja toisaalta ei asialle mitään muuta kannatakaan tehdä ennen painonpudotusta, koska se voi olla niin merkittävä syy. Pitää alkaa pikkuhiljaa taas aktivoitua asialle näiden kesämättämisten jälkeen. Oonkin varmaan kerännyt koko 10kg takaisin minkä alkuvuonna pudotin. Mutta sellasta tää elämä on. Ei muutaku uusiksi taas!

Eli huomenna kp 6!
Hyvä että on semi rauhallinen moodi, silti pahoittelut menkkojen alkamisesta... Hmm mielenkiintoista tietoa täältä kyllä tulee, en tiennyt ovistestien vastaavan ns samaa kun normi rtestin herkkyyden. No nähtäväksi tilanteeni jää:LOL: tiedä mitä noista ovistesteistä rtestinä ajatella...
 
@rainbowdream ymmärrän! Ja siis itse addiktina uittelen kun olevinaan ei muutakaan :ROFLMAO: ”seuraan kiertoa :geek::ROFLMAO:” .. nyt olen ihme kyllä ollu testaamatta ollenkaan dpo päivillä kun ei oo toivoakaan et tärppäis. Sikäli harmitti etten edes koklannu ku kerrankin piteni se luteaali muutamalla päivällä. Mut joo. En edes uskalla ajatella mikä vuori tikkuja mun jälkeeni on jo kaatopaikalle jäänyt (n):D
@Tammityttö Oma vuori sielä kaatopaikalla teisteille haha:ROFLMAO: Ymmärrän sun testailun, ite koen myös et kun testaan niin jotenkin edesautan sitä raskautumisasiaa vaikka se ei niillä tuhansilla testeillä muutu:D mulla vielä 7 päivää ennen kun voin testata tai siis sitten ois hyvin dpo12 (jos maltan). Missä vaiheessa sä menet/mikä tilanne sulla olikaan nyt @Tammityttö ,tuntuu että en pysy perässä ja säkin niin paljon jaksat vastata kaikkien muiden viesteihin että en muista mikä tilsu sulls oli meneillään(n):)
 
Mä yritän bongailla ovista kun raskauskeijun tilaus tuli eilen, viivat ovat vielä aika hailakoita (vajaa puolet kontrolliviivan vahvuudesta). Limoja ei ole viikonlopun jälkeen enää näkynyt. Viime kierto tosiaan meni tikuttamatta ovista ja nyt päätin ottaa ne taas käyttöön, toivottavasti en vedä mitään stressiä taas jos ovista ei heti ala kuulua. Mutta haluan tietää missä mennään, kun viime kierto oli niin outo.

Me harrastellaan vähän miten sattuu, silloin kun tekee mieli. Välillä joka toinen tai kolmas päivä, välillä parina päivänä peräkkäin, välillä saattaa olla neljä tai viisikin päivää väliä. Monesti käynyt myös niin että ovista edeltävällä viikolla ollaan harrasteltu niin paljon että sitten oviksen aikaan ei enää riitäkään paukkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Mahaotus
@rainbowdream nooooh mun ei pitäs olla edes täällä :rolleyes: Mä olen jo vanha kääkkä, ikä 43. Lapsen”teko” alettiin 2001 ja esikoinen syntyi 2009. Mussa on vikaa paljonkin, etenkin se että munasarjat olleet ”kuolleet” jo vuosikausia. Kuitenki sitä ennen ja sen jälkeen matkalle on mahtunu yhteensä 8 raskautta, kasa hoitoja ja vaikka ja vallan mitä. Ainoa elävä nimenomaan luomulapsi syntyi pian vuosi sitte :love: ihan ylläripylläriraskaudesta kahden vuoden pillerien popsinnan jälkeen. Ajattelin et nyt mun taival näissä hommissa on tallattu ja tähän lottovoittoon suljen tämän kirjan. Muutenkin elämä pyöriny liikaa näiden asioiden ympärillä
Niin kauan olin täysin zen-fiiliksellä kunnes menkat taas alkoi ja kuinkas sitten kävikään :devil::rolleyes: Alkoi tuttu kierron kyttäys ja ihmettely. Siis ei niinku järjen hiventäkään.
 

Yhteistyössä