Haaveena vauva 2022

Tervehdys kaikille! Olen jo jonkin aikaa seuraillut palstaa ja vauvakuume vaivaa täälläkin. Mahdollisuudet raskautumiseen lienee vähäiset, kun ikääkin on yli 40. Kuopuksemme täytti juuri 2 ja yhteensä meillä on kuusi lasta. Tänään taitaa olla kp25/28. Mies on välillä töissä muualla, mutta melko hyvin on nyt oviksen aikaan sattunut kotona olemaan 😊
Tervetuloa mukaan :) Kiva saada mukaan lisää iäkkäämpiä haaveilijoita ❤
 
  • Tykkää
Reactions: tätimoonika
vierailija
Hyppään nyt röyhkeästi tänne vaan kyselemään, vaikka "asettauduin" jo tuonne vauva2023-ketjuun. Tämän kierron jälkeen pidetään taukoa, kun oma pää alkaa olla liian stressaantunut. En oikein osaa käsitellä tunteina, mitä tulee siitä, kun "kaikki muut tulee raskaaksi" - ja siis oikeasti naurettavan moni tuttava, kylänmies ja julkkis on nyt tullut, kun me vaan paahdetaan kuukaudesta toiseen.

Mutta siis, tänään on dpo11 (ovulaatio testattu) ja apteekin herkkä testi oli täysin tyylipuhdas nega - onko toivo menetetty? Menkkojen alkamispäivästä ei ole kovin varmaa tietoa, kun progesteroni-lääkityksen vuoksi kierto on mitä sattuu ja pidempi kuin normaalisti.
Mulla oli ihan puhdas nega dpo11 ja dpo15 olikin sit ihan kunnon viivat jo.
 
  • Tykkää
Reactions: Tuuliluuliluu
Maailmantilanne mietityttää itseänikin. Meinasin jo tässä kierrossa jättää yrittämisen väliin, kun ahdisti tämä epävarma tulevaisuus.
Fazeriina82, itsekin sain viime viikolla kuulla, että tuttavani odottaa vauvaa. Vetää kyllä mielen matalaksi, kun itsellä ei onnistu. Minähän sain tämän kuopuksen 41-vuotiaana ja häntä tekemällä tehtiin reilut puolitoista vuotta. Kun raskaaksi en tullutkaan, lopetin yrittämisen ja ovulaatiotestien teon ja sainkin unelmien työpaikan eikä vauva olisi siihen kuvioon enää sopinut. Sitten heti kun en enää raskaudesta stressannut, olinkin tullut heti raskaaksi. Olin vielä miettinyt yhdyntäkerrat niin, ettei varmasti ovulaation ajankohtaan osuisi. Mutta kuinkas kävikään, olinkin sitten raskaana. :)Nyt sitten on muutaman kuukauden ajan ollut ovulaatiotestit käytössä ja stressikin vauvan saamisesta, kun ikää on jo näin paljon. Tosin tämä raskaana oleva tuttavani on jo 46v mutta en tiedä onko hän hoidoilla saanut lapsen. Meillähän mies ei hoitoihin suostu, koska tämä lukumäärä lapsia riittää hänelle, mikäli lisää ei olisi enää tulossa.
 
Maailmantilanne mietityttää itseänikin. Meinasin jo tässä kierrossa jättää yrittämisen väliin, kun ahdisti tämä epävarma tulevaisuus.
Fazeriina82, itsekin sain viime viikolla kuulla, että tuttavani odottaa vauvaa. Vetää kyllä mielen matalaksi, kun itsellä ei onnistu. Minähän sain tämän kuopuksen 41-vuotiaana ja häntä tekemällä tehtiin reilut puolitoista vuotta. Kun raskaaksi en tullutkaan, lopetin yrittämisen ja ovulaatiotestien teon ja sainkin unelmien työpaikan eikä vauva olisi siihen kuvioon enää sopinut. Sitten heti kun en enää raskaudesta stressannut, olinkin tullut heti raskaaksi. Olin vielä miettinyt yhdyntäkerrat niin, ettei varmasti ovulaation ajankohtaan osuisi. Mutta kuinkas kävikään, olinkin sitten raskaana. :)Nyt sitten on muutaman kuukauden ajan ollut ovulaatiotestit käytössä ja stressikin vauvan saamisesta, kun ikää on jo näin paljon. Tosin tämä raskaana oleva tuttavani on jo 46v mutta en tiedä onko hän hoidoilla saanut lapsen. Meillähän mies ei hoitoihin suostu, koska tämä lukumäärä lapsia riittää hänelle, mikäli lisää ei olisi enää tulossa.
Me ollaan yrittämällä yritetty pian 2v ilman plussaa :( Useampia kiertoja ollut tikuttamatta ovista. Ikä vaan lisääntyy kokoajan joka ei yhtään helpota asiaa joka surettaa .Koettanut nyt miestä saada ihan perus verikokeisiin, ei ole käynyt :( Olen ruvennut epäilemään entistä enemmän että miehestä johtuu, että tärppi ei käy :( Tai sitten oma stressi tila estää raskautumisen.
 
https://aijaa.com/b1DUhT

Laskisitteko tuon kp 12 aamun ovisplussaksi... Vahvempaa viivaa ei tullut, nyt alkoi jo haalenemaan...
Itselläni en laskis mutta vaikea tietää mikä on sun hormonitaso kuinka korkealle se nousee. Tikuissa on eroja herkkyydessä ja lh tasossa miten korkealle kelläkin nousee. Sulla voi olla että normaali korkein lh taso on niin matala ettei tee noilla tikuilla tuon vahvempaa viivaa, tai sitten lh huippu on vasta tulossa
 
Itselläni en laskis mutta vaikea tietää mikä on sun hormonitaso kuinka korkealle se nousee. Tikuissa on eroja herkkyydessä ja lh tasossa miten korkealle kelläkin nousee. Sulla voi olla että normaali korkein lh taso on niin matala ettei tee noilla tikuilla tuon vahvempaa viivaa, tai sitten lh huippu on vasta tulossa
Aiemmin oon käyttänyt niitä raskauskeijun testejä ja niihin tullut tosi vahvat viivat, nämä oli nyt pregcheckin omia. Täytyy vielä kattoa että laskeeko vai tummeneeko vielä..
 
Aiemmin oon käyttänyt niitä raskauskeijun testejä ja niihin tullut tosi vahvat viivat, nämä oli nyt pregcheckin omia. Täytyy vielä kattoa että laskeeko vai tummeneeko vielä..
Mä oon käyttäny noita ja mulle tulee noihin kans tosi vahva viiva sitten kun aika on, mutta en oo raskauskeijuja käyttänyt niin en osaa verrata onko herkempiävai ei. Ainakaan täysin viivattomaksi mulla ei pc:t mene. Täs vertailuksi mun himmeimmästä tummimpaan tolla pc:llä.

 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lumihiutale_
vierailija
Vihdoin näkyy vilkkuva testissä jännä kun pregchekin liuskassa ei näy edelleenkään mitään mutta luotan digiin, varmaan tänään saa lääkärin jälkeen irrotuspiikki laittaa
Ei vilkkuva tarkoita plussaa. Se kertoo estrogeenin noususta mitä pregcheck ei mittaa. Sulla siis vasta tulossa ovis siis. Joillakin vilkuttaa päivän ennen pysyvää. Joillakin jopa viikon. Mutta ultrassa näkee tilanteen kyllä!
 
Ei vilkkuva tarkoita plussaa. Se kertoo estrogeenin noususta mitä pregcheck ei mittaa. Sulla siis vasta tulossa ovis siis. Joillakin vilkuttaa päivän ennen pysyvää. Joillakin jopa viikon. Mutta ultrassa näkee tilanteen kyllä!
Juu tämä oli tiedossa, ihmettelin vain kun ei liuskassa näkynyt vielä mitään yleensä siinäkin näkynyt päiviä aiemmin jo vaaleampaa viivaa
 
Taitaa mun tie viedä 2023 ketjuun. Ei näy eikä kuulu menkkoja vieläkään. Tänään muissa asioissa kävin lääkärissä ja meinasi, että mun tiedoilla todennäköisin syy viivästykseen on sairastettu korona. Eivät oikein tutki ennen kun 3-4 menkat jäänyt tulematta. Tuntuu kamalalta ajan haaskaukselta, mut ei kai tässä mitään voi. :( Pitää nyt koittaa vaan jotenkin kääntää ajatusta muualle ja rentoutuminen tärkeetä, stressi ei auttaisi ainakaan.
 
VAUVA 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★

15.3.2022 Tiistai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi


Myytta, 12/17, 2. lapsi
+83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
+ Minttuni, 2/19, 1. lapsi
+ Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Eeva650, 7/19, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Töppönen, 9/19, 4. lapsi
+ Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Karen99, 10/19, 1. lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
+ Piipaa93, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20
Fazeriina82, 4/20, 5. lapsi
+ Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
Esikoishaaveita, 4/20, 1. lapsi
Tutina, 5/20, 2. lapsi (1. yhteinen)
+ Ewa87, 7/20, 2. lapsi (miehen 1.)
+ Coguine, 7/20, 2. lapsi
+ Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
+Keksi82, 8/20, 1. yhteinen lapsi
+ Meemuli, 9/20, 1. lapsi
+Suhveli, 9/20, 4. lapsi
Lili_86, 9/20, 1. lapsi
+ Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+ Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
SandraB, 10/20, 2. lapsi
+Mozart, 10/20, 4. lapsi
+ Gisella, 11/20, 2. lapsi
+ Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Daisy01, 12/20,1. lapsi
Anniikka, 12/20, 1. lapsi
+Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
+ Charrypie-86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Possu., 1/21, 1. lapsi
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
+ Leonida, 2/21, 1. lapsi
Alocasia, 2/2021, 2. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
+ Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21, 2. lapsi
Mannuska, 3/21, 1. lapsi
Pienihme, 3/21, 1. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
+ Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
+ Hulda91, 4/21, 2. lapsi
+ Eimy, 4/21, 1. lapsi
Elsa96, 4/21, 1. lapsi
+ Marjusk, 4/21, 2. lapsi
+Suikku1, 5/21, 2. lapsi
+ Summer21, 5/21, 2. lapsi
Vauvasyliin2022, 5/21, 2. lapsi
Samppa40, 5/21, 3. lapsi (miehen 1.)
+ Maija1004, 5/21, 1. lapsi
+ Twix, 5/21, 1. lapsi
Miracle, 5/21, 1. lapsi
Martta83, 5/21, 2. lapsi
+ Maria91, 5/21, 3. lapsi
+ Jonna_83, 6/21, 3. lapsi (1. yhteinen)
+ Minnix, 6/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi
Meimierika, 6/21, 1. lapsi
Saaga86, 6/21, 2. lapsi
+ Innerchild, 6/21, 1. lapsi
Tulejonyyttti, 6/21, 1. lapsi
Mimerkki, 6/21, 3. lapsi
+ Bluebelle, 7/21, 2. lapsi
+ Danio, 7/21, 2. lapsi
+ Andune, 7/21, 1. lapsi
Sofiika, 7/21, 1. lapsi
Tibitii, 7/21, 2. lapsi
Millis86, 7/21, 1. lapsi
Laurenzia, 7/21, 2. lapsi
+Mimmimami, 8/21, 5. lapsi
+ BB-8, 8/21, 3. lapsi
+ Seppiina, 8/21, 3. lapsi
Lemoni87, 8/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Sadepisaroita, 9/21, 2. lapsi
+AniiloraK, 9/21, 4. lapsi
+ SannuB, 2. lapsi
Hellu_, 9/21, 2. lapsi
Untamoinen, 3. lapsi
+Topukka, 9/21, 2. lapsi
+Guinevere, 9/21, 4. lapsi
+Liljah, 9/21, 3. lapsi
+Sinnae, 9/21, 2. lapsi
+Leppis-, 9/21, 2. lapsi
Neeppu, 10/21, 2. lapsi
Nemily, 10/21, 1. lapsi
+Selis, 11/21, 4. lapsi (miehen 1. )
Lumihiutale_, 11/21, 4. lapsi
+Snanniska, 12/21, 4 lapsi
+Lisbeth86, 1 lapsi (miehen 3.)
Senya, 12/21, 2. lapsi (miehen 1.)
eden89, 1/22, 3. lapsi
Mamiks, 1/22, 4. lapsi
Pallopöksy, 1/22, 3. lapsi
Tiutau13, 2/22, 3. lapsi

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Nemily………………………kp 44/
Laurenzia.......................kp 30/28-30
Eden89……………………..kp 29/24-26
Neeppu..........................kp 29/25-27
Lili_86……………………..kp 28/30-32
Pallopöksy.....................kp 28/25-35
Mimerkki......................kp 28/31
Martta83………………..kp 25/26-27
Mamiks.......................... kp 25/
*Tähtipölyä*……………kp 15/28-30
SandraB…………………….kp 14/27
Tiutau13..........................kp 14/30

★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat

Tia-Maaria..............dpo 19
Neeppu...................dpo 12
Mamiks....................dpo 11
Mimerkki.................dpo 10
Laurenzia..............dpo 10
Lili_86......................dpo 9

★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Päivitin listaa, kun oli viikko vierähtänyt edellisestä. En poistanut ketään piinailijoista enkä kiertolistalta, kun en muistanut mikä oli kenenkin tilanne. Huomiseen listaan vois tehdä tarvittavat poistot ja lisäykset jos on tarvetta 😊
 
Ei vieläkään ovista testissä, olisin niin toivonut sen tulevan vapailla mutta huomenna irrotuspiikki ja siitäkin se parisen päivää. Tuleeko kellään muulla oloa ettei tallettelua vaan jaksaisi? Viikonloppuun asti pitäisi mennä. Seuraava kierto jää väliin vaikka jatkaisikin sen jälkeen kun lääkäri poissa, mutta taukokin tulee tarpeeseen.
 
On tää naisen kroppa erikoinen. Tosi usein ollut tiputteluvuotoa oviksen jälkeen, kun tallettelut onnistuneet. Nyt ei mitään vuotoa, kun tämä kierto jäi hyödyntämättä koronan takia. Vai mahtaako korona tehdä kierrosta pitkän.
@mamma41 mulla ainakin alkaa olla oviksen aikaan haluttomuutta, alun innostuksen jälkeen alkaa tää vauvan teko tuntua ihan työltä.
Sen vuoksi olen myös pohtinut, etten varmaan ainakaan heti ensi vuoden haaveilijoihin liity. Täytyy ottaa pieni aikalisä ja keskittyä muihin juttuihin. Yrittämisestä ei vielä olla luopumassa, mutta vähän täytyy tätä vauvakuumeilua hjotenkin himmata.
 
  • Tykkää
Reactions: Fazeriina82

Yhteistyössä