Haaveena vauva 2025

Täällä tilanne pysynyt samana. Tosin nyt on parina päivänä tullut pyyhkiessä vähän sellaista punaruskeeta, siteisiin ei tuu mitään. Menkkakipumaista jomotusta ollut myös sen pari päivää. Oliskohan vihdoin ne menkat tulossa? Onko muilla samanlaisia kokemuksia, että on piiiiitkä kierto (tällä hetkellä + 60 pv) ja sit jotenki takkusesti olis menkat alkamassa? Ite oon kyllä tosi hämilläni tästä
Itsellä ei oo kokemusta pitkistä kierroista, mutta toivittavasti pääset pian uuteen kiertoon 😊 Onko sulla arvauksia milloin ovulaatio oli, saitko sitä kiinni tässä kierrossa? Kiinnostaa aina että miten ovis sijoittuu pitkissä kierroissa. Joku kertoi tällä palstalla aiemmassa vuosipinossa jostakin superpitkästä tyyliin 60-80 päivän kierrosta ja oli raskautunut, ovis oli jossain 40 päivän paikkeilla. Ihmisen keho on kyllä välillä arvoitus 🙈
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

10.5.2024 perjantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 66/26-32
@Dinaas kp 32/27-33
@haaveillen kp 25/25-28
@rimpsukka84 kp 21/31
@Min204 kp 21/23-30
@heltsuli kp 20/29-36
@Masunen kp 19/24-28
@Kerttumaaria kp 19/24-30
@Päivänsäde84 kp 16/26-29
@Minnix kp 16/26-30
@Liilja kp 15/30-34
@Tyyn3 kp 14/32-38
@Cara-mel kp 11/24-27
@jauhopeukalo kp 8/28
@Niisq kp 8/26
@Aronia88 kp 6/26
@Miemei kp 2/27-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@burkei DPO 22
@haaveillen DPO 7
@Masunen DPO 7
@heltsuli DPO 6
@Min204 DPO 5
@Kerttumaaria DPO 5
@rimpsukka84 DPO 3

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
 
Itsellä ei oo kokemusta pitkistä kierroista, mutta toivittavasti pääset pian uuteen kiertoon Onko sulla arvauksia milloin ovulaatio oli, saitko sitä kiinni tässä kierrossa? Kiinnostaa aina että miten ovis sijoittuu pitkissä kierroissa. Joku kertoi tällä palstalla aiemmassa vuosipinossa jostakin superpitkästä tyyliin 60-80 päivän kierrosta ja oli raskautunut, ovis oli jossain 40 päivän paikkeilla. Ihmisen keho on kyllä välillä arvoitus
Toivon kyllä vaan, että pääsis uuteen kiertoon. En oo kyllä saanut ovista kiinni, en oo sitä oikeen tikutellut, muutama kierto sitte yritin, mut en saanut viivoja näkyviin. Huomenna olen menossa noista hormooniasioista lääkäriin, saa nähä selviääkö sieltä mitään.
 
Heippa!

Täällä uusi kierto käynnistyi nyt lauantaina eli kp 2/28/29.

Meillä oli muuten mukava viikonloppu äitienpäivää vietettiin perheen kesken. Ja kiitollisuus omista lapsista on suuri. Jotenkin silti mietti mielessään, että jo vuosi takana yritystä ja ajatus siitä, miksi ei ole onnistunut kolkutteli mielessä. Mutta toivotaan et tää vuosi olisi onnekkaampi ja ensi vuonna saisi vauvan taas syliin.

Tsempit esikoisesta haaveileville näin äitienpäivänä ja @Miemei tsempit myös sinulle ❤
 
Heippa!

Täällä uusi kierto käynnistyi nyt lauantaina eli kp 2/28/29.

Meillä oli muuten mukava viikonloppu äitienpäivää vietettiin perheen kesken. Ja kiitollisuus omista lapsista on suuri. Jotenkin silti mietti mielessään, että jo vuosi takana yritystä ja ajatus siitä, miksi ei ole onnistunut kolkutteli mielessä. Mutta toivotaan et tää vuosi olisi onnekkaampi ja ensi vuonna saisi vauvan taas syliin.

Tsempit esikoisesta haaveileville näin äitienpäivänä ja @Miemei tsempit myös sinulle
Mulla vähän samat fiilikset että päälimmäisenä tunteena kiitollisuus näistä omista lapsista ja jotenkin korostunut tunne siitä, että on kyllä etuoikeutettu olo että on ylipäätään saanut lapsia. Nyt kun yritystä yli vuosi takana ja ikää kohta se 40v niin tehnyt ajatustyötä jo siitä, ettei enempää lapsia meille todennäköisesti tule 😥
 
VAUVA 2025

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@Kellyz ★09/21 ★ 3. (1. yhteinen)
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1. yhteinen
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@Mollama ★ 05/22 ★ 3. ★ 3x km -23
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 2/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@Kerttumaaria ★ 01/23 ★ 1.
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 03/23 ★ 2.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@Tyyn3 ★ 05/23 ★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Henskii ★ 05/23 ★ 3.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@burkei ★ 07/23★ 1.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Miemei ★ 08/23 ★3. (1. yhteinen)
@pineapplee ★ 09/23 ★ 3. (1. yhteinen)
@Puolijalopeura ★ 10/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 01/24 ★ 3.
@Liilja ★ 01/24 ★ 4.
@jauhopeukalo ★ 02/24 ★ 2. (1. yhteinen)
@Aronia88 ★ 04/24 ★ 3.
@Mötti ★ 04/24 ★ 3. (1. yhteinen)
@madddie ★ 04/24 ★ 3.
@Niisq ★ 05/24 ★ 2.
@Minnix ★ 05/24 ★ 3.

★★★★★★★★★★★★★★★

13.5.2024 maanantai

Nimi ★ Kiertopäivä


@Puolijalopeura kp 67/26-32
@Dinaas kp 33/27-33
@haaveillen kp 26/25-28
@rimpsukka84 kp 22/31
@Min204 kp 22/23-30
@heltsuli kp 21/29-36
@Masunen kp 20/24-28
@Kerttumaaria kp 20/24-30
@Päivänsäde84 kp 17/26-29
@Minnix kp 17/26-30
@Liilja kp 16/30-34
@Tyyn3 kp 15/32-38
@Cara-mel kp 12/24-27
@jauhopeukalo kp 9/28
@Niisq kp 9/26
@Aronia88 kp 7/26
@Miemei kp 3/27-29
@Henskii kp 3/28-29

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@burkei DPO 23
@haaveillen DPO 8
@Masunen DPO 8
@heltsuli DPO 7
@Min204 DPO 6
@Kerttumaaria DPO 6
@rimpsukka84 DPO 4
@Tyyn3 DPO 1

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Andune ★ 02/24 ★ 2.★ 05/24
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Ovulaatio-oireista: mikä järki tässä on, että jo 4 päivää ennen oletettua ovulaatiota on se hehkeä ja haluttava olo ja tekee mieli petipuuhiin, mutta sitten ovulaation lähestyessä vatsaa vain pistelee eikä tosiaankaan tekis muuta kuin lepäillä? Kertooko tää siitä että kroppani ei toimi oikein, vai luottaako luonto että kyllä ne solut siellä kohtaavat :D

Ja näin ovulaation jälkeen edelleen jatkuu vatsan pistely. Ihan pienenpientä pistelyä, ei siis mitään mikä saisi edes hätkähtämään, mikä saa toki miettimään, kuvittelenko nyt vaan, että onkohan mulla aina ollut tämmöistä. Jotenkin tässä pitkän yrityksen aikana olen alkanut kammoksumaan kaikkia tuntemuksia vatsan alueella, koska kaikki nämä kierrot ovat johtaneet kuukautisiin.

Millaisia ovulaatioajan oireita muilla on?
 
Huomaan, että nyt kun käytän lugesteronia loppukierrossa, niin nuo kaapissa olevat raskaustestit ei polttele ollenkaan samalla tavalla himotestaajaa 😅 Ehkä se on vaikuttanut kun on aiemmin tiennyt odottaa menkkoja DPO11, niin on halunnut ehtiä testailemaan ennen sitä. Nyt vaan toivon että luget toimii mulla ja luteaali pitenee 💗 jospa sitä malttaisi odotella testin kanssa DPO11-12 asti. Vaikka en usko kyllä plussaan luonnollisin keinoin endometrioosin vuoksi 😖 vaikka tiedän että se on ihan mahdollista, mutta yhtä mahdollista on kuitenkin että endo on syy tärpittömyyteen. Ja onhan tässä jo yritetty 1,5vuotta 🤯 Onko täällä muuten muita endometrioosin kanssa eläviä?
 
Viimeksi muokattu:
Ovulaatio-oireista: mikä järki tässä on, että jo 4 päivää ennen oletettua ovulaatiota on se hehkeä ja haluttava olo ja tekee mieli petipuuhiin, mutta sitten ovulaation lähestyessä vatsaa vain pistelee eikä tosiaankaan tekis muuta kuin lepäillä? Kertooko tää siitä että kroppani ei toimi oikein, vai luottaako luonto että kyllä ne solut siellä kohtaavat

Ja näin ovulaation jälkeen edelleen jatkuu vatsan pistely. Ihan pienenpientä pistelyä, ei siis mitään mikä saisi edes hätkähtämään, mikä saa toki miettimään, kuvittelenko nyt vaan, että onkohan mulla aina ollut tämmöistä. Jotenkin tässä pitkän yrityksen aikana olen alkanut kammoksumaan kaikkia tuntemuksia vatsan alueella, koska kaikki nämä kierrot ovat johtaneet kuukautisiin.

Millaisia ovulaatioajan oireita muilla on?
Kuulostaa tutulta tuo että ennen ovulaatiota on haluttava olo, ja sitten ovulaation aikaan olo on kaikkea muuta 😃 Oon lukenut samanlaisia kokemuksia täällä muiltakin 😃 eli ehkä se on ihan normaalia 🤭 Ovulaation aikaan on itsellä vähän semmonen turvonnut olo vatsassa ja ovuloivan puolen munasarjassa tuntuu painellessa kipua.

Tosin en enää tiedä mikä tuntemus ja kipu on asiaankuuluvaa ja mikä endometrioosin aiheuttamaa 🙈
 
Mulla oli ovis tos viikonloppuna ja sattu niin paljon, et ei mitään järkeä. Kaksinkerroin kivusta ja pinna oli niin kireällä et huhhu. Eli ei kyllä oviksen aikaan mitään hehkua oo :D Ja meni kyllä meillä tälle kiertoa työvuorojen takia si kaikki mahikset, ku osu myöhemmälle ku toivoin.
 
Mulla on niin voimakkaat oviskivut, että välillä pitää ihan hengitellä tai liikuskella. Kestää n 2-3h ja on koko alavatsan tosi voimakas kipu. Ja särkylääkettäkään kun ei yrittäessä viitsi ottaa niin sit vaan kärsin ja mietin, että biologisesti ja suvun jatkuvuuden kannalta tässä ei ole mitään järkeä että pitää sattua. Mutta mua kyllä haluttaa ihan kunnolla edellisenä päivänä ja tasan siihen asti et ovis on ohi. 😅
 
Kuulostaa tosi ikäviltä teidän joidenkin oviskivut, varsinkin, kun joutuu selviytymään ilman särkylääkettä. Onneks ite on päässy tässä asiassa suht helpolla. Mulla aika lievät oviskivut, pientä tunnetta alavatsalla pari päivää ja aina oikealla puolella, vaikka ovis tapahtuisi vasemmalta.

Täällä vois liittyä piinailijoihin dpo 1, taaskaan ei väri suostu vaihtumaan punaiseksi. Muokkaatko @haaveillen tän päivän listaa tai huomisen päivittäjä huomiselle dpo 2
 
  • Tykkää
Reactions: haaveillen
Toivon kyllä vaan, että pääsis uuteen kiertoon. En oo kyllä saanut ovista kiinni, en oo sitä oikeen tikutellut, muutama kierto sitte yritin, mut en saanut viivoja näkyviin. Huomenna olen menossa noista hormooniasioista lääkäriin, saa nähä selviääkö sieltä mitään.
Varmasti todella turhauttavaa ja pitkäveteistä odottaa, että pääsis uuteen kiertoon! Oliko lääkärikäynnistä apua ja saitko selvyyttä?
 
Pitkästä kierrosta maininta. Itselläni oli pitkä vuoden alussa. Tiedostin että tressasin ja jännitin silloin suunnattomasti. Kierto venyi lopullisesti 52 päivään ja ovulaatio oli kp 25-26 paikkeilla.

Alunperin tulin sellaisen asian kanssa, että siivoilin eilen keittiönpöydältä meidän lapsettomuushoito lappuja ja silmääni osui lappu mahdollisesta alkion siirto päivästä. Haikeus ja suru valtasi mielen, eilen äitienpäivänä olisi massussa ollut kaksi kuukautinen kaveri, nyt ei ketään. Kaksi kiertoa menty letroilla ja aina ovis osunut vkl. KYS ei oo vielä tullut kutsua…
 
vierailija
TYKS yllätti. Viikossa siitä kun yksityisen lääkäri teki lähetteen julkiselle hoitoihin, tuli jo lappu kotiin ja siinä aika kuukauden päähän. Vähän kaksijakoiset mietteet: toisaalta kiva kun homma etenee, mutta koska mitään poikkeavaa ei ole löytynyt, yksityisen lääkäri ei usko hoitojen merkittävästi auttavan (eli uskoo että luomusti onnistuu aikanaan). Varsinkin kun pitäis ensin aloittaa inseminaatioilla ja ne ei ole yhtään tehokkaita hoitoja.
 
Mulla menis kyllä ovis ohi, jos kyttäilisin tuntemuksia. Välillä voi tuntua alavatsassa jotain, mutten osaa sanoa, johtuuko oikeasti oviksesta. Yleensä haluttaa just ovista ennen se 1-2 pv ennen.

Oon käynyt hoitamasta alle viikon ikäistä vauvaa ja välillä mietin, oonko siellä vaan oman vauvankaipuuni takia. Mietin rajoja ja motivaatiota. Ajattelen kyllä, että apu on tarpeen, mutta äidin ja lapsen kuuluisi viettää se aika yhdessä ja mun auttaa muuten. Mut voisin vaan hoitaa vauvaa, kun se on niin pieni ja ihana. 😬 Haluan syliin oman vauvan. ❤
 
Varmasti todella turhauttavaa ja pitkäveteistä odottaa, että pääsis uuteen kiertoon! Oliko lääkärikäynnistä apua ja saitko selvyyttä?

Lääkäri teki gynekologisen testin, kaikki on kunnossa, joten epäili, että kyseessä olis ovuloimaton kierto ja varotti, et sitä punaruskeeta saattaa tulla vielä pari viikkoa😅 Oletan, että sen jälkeen sit kierto jotkuis normaalisti. Lääkäri laittoi labraan lähetteet, tutkitaan pcos hommat ja myös testosteronitasot, joka kyllä itteä pelottaa. Joskus muutama vuosi sitten muistan, et testot on testattu ja sillon ne oli aika korkeet. Pelottaa, että ne olis vieläkin korkeet ja sillä olis vaikutusta raskautumiseen. Onko kellään kokemuksia siitä?🤧

Ja otan kantaa vielä ovisasioihin, itse en kyllä ainakaan vielä tunnista ovista itselläni. Ehkä välillä on vähän mahakipua, mutta en osaa yhtään sanoa johtuuko siitä vai muusta. Tsemppiä kaikille, jotka joutuu kärsimään kovista oviskivuista☺
 
Mulla menis kyllä ovis ohi, jos kyttäilisin tuntemuksia. Välillä voi tuntua alavatsassa jotain, mutten osaa sanoa, johtuuko oikeasti oviksesta. Yleensä haluttaa just ovista ennen se 1-2 pv ennen.

Oon käynyt hoitamasta alle viikon ikäistä vauvaa ja välillä mietin, oonko siellä vaan oman vauvankaipuuni takia. Mietin rajoja ja motivaatiota. Ajattelen kyllä, että apu on tarpeen, mutta äidin ja lapsen kuuluisi viettää se aika yhdessä ja mun auttaa muuten. Mut voisin vaan hoitaa vauvaa, kun se on niin pieni ja ihana. Haluan syliin oman vauvan.

Tohon vauvanhoitamamiseen, onhan se ihanaa päästä olemaan vauvan lähellä. Jos siitä ei ole haittaa vauvan äidille tai sinulle, on varmasti vauvan äiti kiitollinen avustasi. Mutta varmasti se lisää myös omaa kaipuuta omaa vauvaa kohtaan. Tällä palstalla kaikilla on sama toive: saada oma vauva, joten kaikille meille tsemppiä tasapuolisesti ☺
 
vierailija
Täällä uusi plussan odottelija liittyy seuraan 👋

Yritys aloitettu 5/24. Meillä on ennestään kaksi lasta ja kolmatta kovasti toivotaan. Jos ei tärppää niin meillä on nyt jo ihana perhe, ja ollaan onnekkaita, mutta yrittää pitää ainakin.

Ehkäisynä oli hormonikierukka, joten nyt jännitetään että missä kohtaa kierto mahtaa mennä, niin voisi vähän paremmin ajoittaa.

nimimerkki KolmattaKehiin
 
Lääkäri teki gynekologisen testin, kaikki on kunnossa, joten epäili, että kyseessä olis ovuloimaton kierto ja varotti, et sitä punaruskeeta saattaa tulla vielä pari viikkoa😅 Oletan, että sen jälkeen sit kierto jotkuis normaalisti. Lääkäri laittoi labraan lähetteet, tutkitaan pcos hommat ja myös testosteronitasot, joka kyllä itteä pelottaa. Joskus muutama vuosi sitten muistan, et testot on testattu ja sillon ne oli aika korkeet. Pelottaa, että ne olis vieläkin korkeet ja sillä olis vaikutusta raskautumiseen. Onko kellään kokemuksia siitä?🤧

Ja otan kantaa vielä ovisasioihin, itse en kyllä ainakaan vielä tunnista ovista itselläni. Ehkä välillä on vähän mahakipua, mutta en osaa yhtään sanoa johtuuko siitä vai muusta. Tsemppiä kaikille, jotka joutuu kärsimään kovista oviskivuista☺
Hyvä, että tuli selvyyttä ja sait lähetteet verikokeisiin.
Mulla on ollu yks ovuloimaton kierto ja sen pituus oli 39 päivää. Alkuu mul tuli n.2 viikkoa just pientä tiputtelua ja sen jälkee viel 6 päivää normaali vuotoa. Sen jälkee kierto palautu normaaliksi. Itellä ollu just pientä epäsäännöllisyyttä kierroissa, lyhin kierto 26 ja pisin 39. Sit oli muitakin oireita, jonka pohjalta epäilin, että mul ois pcos. Verikokeet, eikä ultra kuitenkaan tukeneet mun veikkailuja. Päinvastoin mulla olikin liian matala testosteroni. Käsittääkseni liian matala ja liian korkea testosteronitaso on huono ja voivat vaikeuttaa raskaaksi tuloa.
 
Moikka kaikille!

Vertaistukea ehkä haeskelen enemmän, sekä kokemuksen ääntä.

Ollaan nyt enemmän tai vähemmän tässä vajaan puolen vuoden aikana lasta yritetty, onnistumatta ja nyt viimeisin kierto oli järkyttävän lyhyt, oireet viittasivat kemialliseen raskauteen ja tikutetun kierron DPO 8 alkoi siis kuukautiset. Kävin asian tiimoilta lääkärissä, sillä minulla on tavattoman lyhyitä kiertoja ollut muutenkin minipillereiden lopettamisen jälkeen ja ultrassa selvisi PCO. Hoitona tietysti Terolutit.

Miten teillä muilla, jos on PCO taikka muuten vain hyvin lyhyt kierto ja Terolutit määrätty avuksi, onko niiden aloittamisen jälkeen kierto tasaantunut ja raskautuminen onnistunut? Olen kuullut tähän asti vain erityisen pitkien kiertojen hoitoon Teroluteista.

Tiedän sen valmiiksi, että Terolutit eivät välttämättä auta raskautumiseen, vaan siirtävät kuukautisten alkamisajankohtaa/käynnistävät kuukautiset kuurin jälkeen, mutta onko onnistuneita linjoilla kyseisen kuurin aikana?

Minut voi toki tuolle haaveilijalistallekin laittaa, jos aktivoituisin täällä haaveilemaan ja piinailemaan teidän kanssa :D
Yritys aloitettu 01/24, ensimmäinen yhteinen lapsi haaveissa.
Tässä kierrossa tuskin tulee saumaa ovulaation aikaan yritellä, mutta ensi kierrosta sitten taas.
 
  • Tykkää
Reactions: rimpsukka84

Yhteistyössä