hääpukuja netissä?

www.hääpuvut.fi
Uusi edullinen Mittatilaus-Hääpukuihin ja juhlapukuihin erikoistunut verkkokauppa avataan 1.12.2009 osoitteessa

www.hääpuvut.fi. Koska haluamme olla alamme parhaimpia, tarjoamme itsemme ja palvelumme testattaksi KOLMELLE

naisasiakkaallemme, ikään, kokoon tai ulkonäköön katsomatta.
Jos sinä tai ystävättäresi, joka etsitte itsellenne hääpukua tai juhlapukua, tai juhlapukua
ehkäpä äidillenne tai kaasollenne, tässä on mahdollisuutesi!! Me lahjoitamme sinulle tilaamasi puvun ILMAISEKSI

ja vastikkeeksi sinä annat meille arvokasta palautetta. Teemme myös verkkosivuillmme pienen haastattelun testiasiakkaistamme!! Hakuaika loppuu 17.11.2009. Ilmoittaudu arvokkaaksi

testiasiakkaaksemme osoitteeseen info@haapuvut.fi ja saat lisätietoa asiasta!!
 
Mamms
Älkää vaan tehkö samaa virhettä kuin minä ja tilatko hääpukua netistä Shop of Brides-nimisestä yrityksestä...
Tilasin puvun, maksoin Visalla. En ole saanut pukua eivätkä vastaa sähköposteihin. Huijareita!
 
beautybride 2010
Tilasin pukuni tuolta hääkaupasta. Puku tuli kahdenpaivän kuluttua ja oli IHKU!!! Maksoin puvun etukäteen ja saapumisesta oli 14vrk. aikaa palauttaa jos ei ole tyytyväinen. Tuntui reilulta... SUOSITTELEN!
 
morsian 2010
millaiset ovat kokemukset hääkaupasta tilatessa? miten hyvin koot ovat pitäneet paikkansa? oletteko olleet puhelimitse tai sähköpostilla sinne yhteydessä? mie olen yhteen siellä myynnissä olevaan pukuun tykästynyt :) , mutta tilaaminen arveluttaa ilman sovitusta :/...
 
morsian -09
Itse mittasin itseni ja tilasin puvun.Oli aivan ihana! Kyselin puhelimitse aluksi ja sain tietooni, että on 14vrk:n palautusoikeus jos puku on epäsopiva. Samassa paketissa sain myös vannehameen ja tiaran!

SUOSITTELEN! Oli kaiken lisäksi vielä nopea toimitus 2 pv. tilauksesta puku oli minulla!
Happy married:)
 
carinda
Täältä saa minkä vaan mallin omilla mitoilla ja tosi, tosi hyvää palvelua, tykkäsin kovasti: www.uniikkipuku.net Halusin muutoksia pukuuni ja sain mitä halusin, yks toinen pukukauppa ei suostunu tekee muutoksii. Puku oli kaunis, muutkin sanoivat :)
 
Ladysflame
Hääpuvut,iltapuvut ja cocktailmekot. Lapsia unohtamatta.Erikoisuutenamme ovat aidot luonnonsilkkiset Marietta merkkiset hääpuvut,nämä saatavilla Suomessa vain meiltä.
Myös jälleenmyyjille.
 

Yhteistyössä