Häihin pukeutumisesta!!

Juu eli nyt olisi miehen kaverin häät tiedossa heinäkuun lopulla ja tuli paniikki ettei ole itselläni juhlavaatteita, sopivat kengät löytyy. Hakusessa olisi polvien yli ulottava mekko tai housupuku: siis mustat housut ja juhlava pusero! Yritin itse jo kaivella muttei oikein onnistu :ashamed: eli hyvät vinkit olisi nyt kullanarvoisia, hyviä nettikauppoja yms koko on M
 
Vinkkejä kaipailisi tääkin pukeutumisesta häihin...elokuun alussa ystävän häät eikä mulla mitään vaatetta/kenkiä. Minkälainen housupuku olisi sopiva? mekko ei juurikaan oo mun juttu mut jos löytyy sopiva niin kyllä sekin passaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
H&M kuten aina
Täällä ei kyllä kovin hyvä hm ja muutenkin ihan perseestä valikoimat! Kotkassa siisi! Ihan liikaa teinirompetta liikkeissä ja hm päätin jo kauan aikaa sitten että en tilaa netistä, koska AINA on vaate ollu jotain ihan muuta!!!
 
Laita mieluummin mekko, tai edes hame.

Kyllä sä voit tilata netitse kun on näin paljon aikaa, palautat vaan sitte ne kun ei sovi.

Mä en voi, kun olen paksu ja siis eri kohdista paksu kuin muut, mun muotoisia vaatteita ei kerma kaikkiaan ole...

Yksi kauppa, mistä nuorena ostin kaikki juhlavermeet, oli Tazzia.
www.tazzia.fi
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
H&M kuten aina
Täällä ei kyllä kovin hyvä hm ja muutenkin ihan perseestä valikoimat! Kotkassa siisi! Ihan liikaa teinirompetta liikkeissä ja hm päätin jo kauan aikaa sitten että en tilaa netistä, koska AINA on vaate ollu jotain ihan muuta!!!
Etkö sä juuri pyytänyt hyvää nettikauppaa?
Ja eikös siinä tullut syy miksen sieltä tilaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
H&M kuten aina
Täällä ei kyllä kovin hyvä hm ja muutenkin ihan perseestä valikoimat! Kotkassa siisi! Ihan liikaa teinirompetta liikkeissä ja hm päätin jo kauan aikaa sitten että en tilaa netistä, koska AINA on vaate ollu jotain ihan muuta!!!
Etkö sä juuri pyytänyt hyvää nettikauppaa?
Ja eikös siinä tullut syy miksen sieltä tilaa!
Samaa mieltä sun kanssa niitten romppeista. :eek:

 
vieras
Pyysit hyviä nettikauppoja selvällä suomen kielellä tuossa aloitusviestissä. Ja sitten kirjoitat että olet päättänyt ettet tilaa enää netistä. Eli MITÄ sä haluat???
 
Eewok
Itse kiertelin Turussa Skanssin ja Myllyn ja lopulta kas kummaa, löysin H&M:ltä mekon. Toki pari numeroa isomman kuin oma kokoni, mutta niiden vaatteet ovatkin pienen mallisia.
 
hennuli harmaana
hei äippä-85-, kokeileppa semmosta kun www.asos.com. Toimittavat Suomeen muutamassa päivässä, ja mulla ei oo ollu kertaakaan mitään valittamista tilausten suhteen, kaikki on ollu oikeeta kokoo ym. Ja oon tilannu sieltä yli 20 kertaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli harmaana:
hei äippä-85-, kokeileppa semmosta kun www.asos.com. Toimittavat Suomeen muutamassa päivässä, ja mulla ei oo ollu kertaakaan mitään valittamista tilausten suhteen, kaikki on ollu oikeeta kokoo ym. Ja oon tilannu sieltä yli 20 kertaa.
Joo mä kävin katsomassa sen, mutta toistaiseksi lupaavin paikka on toi:
www.victoriassecret.com
En vaa osaa päättää mitä sieltä yhdistelisin :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja hennuli harmaana:
hei äippä-85-, kokeileppa semmosta kun www.asos.com. Toimittavat Suomeen muutamassa päivässä, ja mulla ei oo ollu kertaakaan mitään valittamista tilausten suhteen, kaikki on ollu oikeeta kokoo ym. Ja oon tilannu sieltä yli 20 kertaa.
Joo mä kävin katsomassa sen, mutta toistaiseksi lupaavin paikka on toi:
www.victoriassecret.com
En vaa osaa päättää mitä sieltä yhdistelisin :|
No just en sitten osannutkaan/pysty tilata tuolta!
 

Yhteistyössä