Häiritsi tuo toisen miljonääriäidin kommentti

  • Viestiketjun aloittaja "Hmmh"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmmh"
siitä, ettei tajua, miten kukaan voi jaksaa yksin kahden lapsen kanssa. Onhan noita useammankin lapsen yksinäisiä huoltajia, joilla ei ole ympärillään lastenhoitajia tai muuta henkilökuntaa.
 
Taatusti miljonääriäitikin tietää monen jaksavan yksin kahden lapsen kanssa, mutta hän ei tajua miten joku jaksaa, eikä hänen tarvitsekaan tajuta ainakaan tällä hetkellä. Ei minusta yhtään ihmeellinen kommentti. Arvasin toki sen kuultuani että se herättää kohua mammapalstoilla :)
 
vastaus
Sehän oli vain heitto. Tuollaisiahan nyt sanoo itsekin! siis esim. niin, kun omat lapset on tehty kahdessa erässä (tai tarkoitus on) eli ensimmäiset kolme on kohta murrosiässä ja nyt meillä 9kk vauva, niin monesti oon heittänyt (kun sattuu olemaan 10x vaativampi tämä kuin nuo ensimmäiset), että mitenkäs sitä ihminen pärjäiskään jos olis tässä vielä taapero, vaikka itse olen ollut kotona vauvan ja 2v ja 3-vuotiaiden kanssa yhtäaikaa.

Lisäksi, tuolla tummallahan on siis kaksoset. Kyllä niissä ihan ensikertalaiselle varmaan haastetta on kaksosissa. Ei voi verrata ollenkaa esim. tilannetta että on 1-vuotias ja vastasyntynyt tai 1v ja 2v siihen että on kaksoset.
 
"jeps"
Ohjelmaan on taatusti leikattu vain nuo "ärsyttävät"mielipiteet.
Ei tuokaan niin ihmeellinen heitto ole, varmasti moni muukin on samaa mieltä,vaikkei miljonääri olekaan...
 

Yhteistyössä