Hälsans kök-tuotteista

  • Viestiketjun aloittaja kasvis
  • Ensimmäinen viesti
kasvis
Olisin halunnut vähän kuulla mielipiteitä ja ajatuksia Hälsans Kök-tuotteita koskien. Eli nämä on pakastekasviaruokia, joissa on paljon proteiineja ja kivennäisaineita joiden saanti voi monilla kasvissyöjillä jäädä vähäiseksi. Itse pääsin testaaman näitä kasvisherkkuja hopotus-kampanjan myötä, ja täytyy sanoa että varsinkin kasvispyörykät on herkullisia. Ja maistuu myös lihansyöjille, ystäväni ei edes tajunnut syövänsä vege-kasvispyöryköitä :) Onko kukaan kokeillut, miltä kuulostaa?
 
Hyviä ovat! Meillä suosikkeja erityisesti schnizelit (leivitetyt pihvit) ja sesam-nuggetit. Ja toki nakit ja pyörykät myös. Perus burgerit olivat aiemmin parempia, nyt eivät, uuden reseptin myötä, ole enää niin hyviä. Vegemince (taitaa olla nykyisin nimellä färs) on myös kätevää, siitä saa soijarouhetta nopeammin esim. kastikkeen tai makaronilaatikon aikaiseksi. Ja sitten se toinen färs, joka on kuin raakaa jauhelihaa, on tosi kiva aines myös, maustan aina mieleisekseni ja tehdään vartaita tai hampurilaispihvejä tms. Ja meillä siis koko perhe (minä, mies, 6v ja 3v tytöt) lakto-ovo-vegejä.
 
vierailija
Olen kokeillut vain noita sesam-nuggetteja, ja olivat tosi hyviä. Ihan kuin broilerinuggetteja olisi syönyt, mutta eettisempi vaihtoehto. Muitakin tuotteita kokeilen kyllä jatkossa. :) En ole kasvissyöjä, mutta viikossa on kiva pitää ainakin yksi kasvisruokapäivä.
 

Yhteistyössä