Hämmästyttävä kesäleiriohjaaja...

  • Viestiketjun aloittaja hym
  • Ensimmäinen viesti
hym
Mä olen miettinyt tätä koko päivän, en vaan saa sitä näkyä pois mielestäni. Mietinkin nyt, pitäiskö mun ottaa yhteyttä johonkin, vai liioittelenko.

Tapahtui siis niin, että menimme tänään perheeni kanssa rannalle. Rannalla oli myös läheisen kesäleiripaikan lapset (kaikki tyttöjä) ohjaajineen uimassa. Jo heti tullessamme kiinnitin huomiota pariskuntaan (tai näin aluksi luulin), joka kuherteli rannalla. Kuitenkin, kun kävelimme heidän ohitseen, huomasinkin että "pariskunnana" toinen osapuoli olikin yksi leiriläisistä, n. 11v tyttö ja mies oli ohjaaja. Järkytyin syvästi siitä miten miehen kädet tavallaan vaeltelivat tytön vartalolla samalla kun he nojailivat halaillen toisiinsa. Tyttö näytti silminnähden ihastuneelta mieheen, mikä varmaan on tuonikäiseltä ihan normaalia. Tämä ohjaaja-mies oli n.25-30v.

No muutaman minuutin kuluttua tyttö meni uimaan, ja palatessaan meni halailemaan ja notkumaan naispuolisen hoitajan kylkeen. Tässä vaiheessa huokaisin helpotuksesta ja ajattelin että tytön tyyli on vain tuollainen, tavallaan läheisyydenkipeydeltä vaikutti. Mutta kun ryhmä lähti pois rannalta, käveli tämä tyttö sen edellisen mies-ohjaajan ohi, jolloin tämä mies itse kurkotti kohti tyttöä ja veti tämän takaisin syleilyynsä. Tämän jälkeen he jatkoivat matkaa muun ryhmän kanssa kädet toistensa vyötäisillä.

Mua jotenkin vaan hämmästytti tuon miehen käytös. Onhan se totta että tuon ikäiset tytöt helposti omalla lapsellisella tavallaan ihastuvat ns. isoihin poikiin, mutta eikö tuon miehen olisi pitänyt olla se joka pitää sen kanssakäymisen sallituissa rajoissa? Vai olenko mä jotenkin vainoharhainen. Vaikeahan se on tietenkin ulkopuolisen sanoa kun ei ole tilannetta nähnyt, mutta mä tosiaan ihan aluksi luulin että ovat kuherteleva pariskunta. Eikö silloin ole jo joku raja ylitetty jos paikalle sattumalta osuvakin näin erehtyy?
 
"vieras"
Mitä jos tyttö olikin vanhempi kuin miltä näytti ja vaikka yksi ohjaajista?

Uskoisi myös toisten ohjaajien huomanneen miehen käytöksen ja huomauttaneen siitä jos tosiaan se tyttö oli leiriläinen.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras";24113392]Mitä jos tyttö olikin vanhempi kuin miltä näytti ja vaikka yksi ohjaajista?

Uskoisi myös toisten ohjaajien huomanneen miehen käytöksen ja huomauttaneen siitä jos tosiaan se tyttö oli leiriläinen.[/QUOTE]

Se tyttö ihan oikeasti oli lapsi, kyllä sen huomasi kun ei ollut yhtään kehittynyt.
 
"aapee"
[QUOTE="hehheh";24113400]Hohhoijaa. Ja joku uskoo tätä provoa.[/QUOTE]

Ei oikeasti ole provo, mutta sitä en kiellä ettenkö olisi voinut hämmästyneenä ylitulkita sitä touhua.
 
"aapee"
No mutta jos niiden välillä olisi jotain sopimatonta, eikö ne muut ohjaajat huomioisi sitä jotenkin..? Eli jos kehtaavat julkisesti ihan esiintyä noin, niin ei siinä varmaan sen kummemasta ole kyse...
Niin, no tämä mainitsemani naisohjaaja vain käänsi selkänsä näiden halailulle, joten ehkä se tilanne oli sitten ihan normaali. Mä olen vaan miettinyt tota koko päivän, mutta nähtävästi onneksi turhaan. :)
 

Yhteistyössä