Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Omassa tilanteessa ihmetyttää tuo viiva, koska tänään on kp 17/26 ja edellisten kiertojen mukaan laskettu mahdollinen dpo 4 ! Viime kierrossa oli kemiallinen raskaus ja vuoto alkoi kp 32/26. Ovistestit näytti alkukierrosta mitä sattui, vahvaa viivaa aina tuonne kp 9 ja kp 10 asti, kp 12 viiva oli pois ja sitten kp 13 tuli vahva ja kp 14 tosi vahva. Joten niiden mukaan olisi KORKEINTAAN dpo 4 tänään. Mutta ihan testiajalla siihen haamu iski : / Tosin ennen olen testannu Davidin testillä ja tämä oli nyt One step. Mahtaako antaa helposti muuten vaan viivaa?
 
20140619 184243s

Tässä taas tätä älyttömyyksiin mennyttä tikku riviä, noloa.. mut onneks en ole yksin;)

Toisiks alin on se aamuinen johon luulin testiajalla saavani väriä, ja sitten ei tullu edes harmaata viivanpaikkaa, mut nyt siinä muokkauksella näemmä olis väriä.. alin on päivällä tehty ja siihen ei taas tullutkaan mitään.. toisaalta toivo on noissa aamuisissa.

Jumalattomat menkkakivut alkoi tossa itkupotkuraivarin jälkeen, et ei kyllä kannata sitä kirvestä kaivosta hakea.

Aamulla taas tikkuja, niitä samoja PC-paskoja, kun ei muutakaan nyt ollu tarjolla.

Aika överiks muokattu kuva kyllä, mut kahtotaan jos illemmalla laittaisin paremman.
 
Pecanpie Jos toi on se one step 10mlU niin antaa kyllä kuivana turhaa haamua.. mut ovikseenki vois reagoida..ei sulla ovis ois?

Lillilotta Näen edelleen siinö sun tän aamusessa haamun.. ja viidenneks alimmasss ehkä kans jotain mut muissa en mitään. Mitkäs dpo:t sulla olikaan?

Omaa napaa.. on niin törkeen kipee alamaha.. ei yhtää ovismaisesti, tai ainakaan aiemmin tällai ole ollut. Ihan kamalat poltto tuolla iha alhaalla keskellä että kohta harkitsen jo särkylääkettä :(. Mitä vattua tää on? Sellaset menkkakivun tapaset nää poltot.. ehkä pahemmat ja aamusta asti ollu. Alaselkäänkin jomottaa.. Ovistestin tein vielä mutta viiva haaleempi ku aamulla.. tosin en mä koskaan saa yhtä vahvaa ku se aamun toka pissa mistä olen aina ovista tikuttanut. Olen tosi ihmeissäni tämän alamahakivun kanssa :O. No pitää kattoo mitä aamulla ovistesti sanoo..

Muoks. Sain 11. ja 12.6 rfsu:lla ja apteekin omalla haamut ja rfsu:n ovistesti oli aikalailla tasavahvaa, mistä lähti hiljalleen haalistuu.. tosin oon aiemminki saanu alkukierrossa vahvaa ovisviivaa ja noi molemmat r-testitkin taitaavat antaa aina jotain. Alaselkäkipuja oli tuoloin kans ja parit limat bongasin.. makkarissa oli todella liukkaat. Jos huomenna en saa ovis+, niin sit se oli reilu viikko sitten tai se tän aamunen räpellys oli se tän kierron vahvin ja nää alamahapoltot on ovista. Ärsyttävää tällanen kelailu.. mut sit nuo taavetit punaiset haamut kolmena päivänä peräkkäin.. voi argh! :O :O
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga Aivan mahtavaa kuulla että pikkusella kaikki hyvin <3! Ja ei mulla mitkään dpo:t ole.. kait. Siis kp14. Kp 6&7 oli jotai ffiilareita oviksen suhteen mut rfsu ovistesti ei ollu selvä plussa mut tosi vahva. Samaan aikaan sain punertavan haamun rfsu:lla ja apteekin omallakin jonkun.. mut nyt oon metsästänyt ovista ja kolme päivää peräkkäin tuo taavetti antanu todella selvän punaisen haamun.. yksikään ovistesti ei kuitenkaan oikeaoppinen plussa, mut vahva. Että en tiiä miksi nuo taavetit noita antas. Varmaan haettava pc liuskoja huomenna ennen ku kaupat menee kiinni. Itse ennusko raskauteen yhtään.. ovis nyt vois ollakin.

Pecanpie Mulla ne haamus viime kierrossa.. siis nekin.. jos siinä oli testiajalla väriä niin aina hyvä =). Kiva löytää kohtalontoveri näihin kropan sekoiluihin :D

Muoks. Mulla ei ole elämää jabroikun täällä ja pidän palstaa pystyssä.. lueskelin noita viime viikon kirjotuksia tänne, on ollu limat, vasuriin jomotellut ja alaselkä kipeenä.. että otappa tässä selvää oliko ovis vko sit vai tulossa/nyt?
 
Viimeksi muokattu:
http://aijaa.com/DJf3ZO


Dpo-1 olettaisin? Mun kierto palautuu normaaliksi. Jospa juuri sillä ois nyt positiivinen vaikutus että ovuloin oikeaan aikaan.. nähtäväksi jää. Siitä ne haamut r testissäkin. Ja on ainakin oireet ollu omaa luokkaa, se eilinen mahanpoltto siis. Ja nyt tuli sellaset limatkin että ei voi erehtyä :O

Muoks. Nii ja nyt oli r testikin nega. Eli aina tekee tän että ennen ovis+ tulee haamua ja ovis+ päivänä nega jo.
 
Viimeksi muokattu:
nelHM onnea ovulaatiosta:)

Nyt alkaa pienen tytön pää sekoomaan, mikä lie viallinen testi.. testiajalla olin näkevinäni ton saman hailuran oudon näköisen viivan, kuviin en ehtiny vielä perehtyä jotta näkyykö niissä, mutta NYT kuivumis vaiheessa siihen tuli tollanen? Selvä viiva, mut ihan outo.. laitan täysin kuivasta vielä kuvaa jos näkyis tuo paremmin. Toivottavasti teille näkyy se outous.

Pakko siis tänäänkin hakea tikkuja, voi että nyt ois jonkun muun merkkinen poikaa, mut mistäs sen nyt tähän hätään kehittää.

20140620 090939

Kuivuttuaan tai ainakin melkein kuivana tikku näyttää tältä:

20140620 091938n

En tajua. Se kuivumis vaiheen viiva oli tosi outo, ei se välity tosta kuvasta kyllä.. höh. Mitähän tää nyt on.

Mites muiden PC.n tikkujen kanssa, nouseeko se pissa sinne tikkuun tosi hitaasti, mulla nousee, ennen kävi paljon nopeemmin ja samoin se ikkuna on ikuisuuden niin punainen, ettei meinaa mitään tolkkua saada, muistaakseni joku joskus puhui samasta aiheesta.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä ollaan kahden vaiheilla ottaako tikkuja mökille ? pimeä huussi. Vai ei. Toisaalta dpo10 et hyvinkii vois jo näkyillä, jos on näkyäkseen. Mutta sunnuntaina viimestää yritän tänne jotain kuvaa jollei menkat vallan ala.
 
Oon ollut sairaana enkä päässyt kauppaan hakemaan tikkuja koekaniinille, mut kohta testaan. Nyt dpo5/6, eilen illasta asti alavatsassa menkkakipuja ja yöllä heräsin poikkeuksellisesti vessahätään. En muista koska näin ois käynyt. Rinnat on tosi kipeät, mutta ne on arat aina oviksen ja menkkojen välissä. Voi olla, että on ollu näin kipeät ennenkin negakierroissa. Tuun koht kuvan kanssa jos on jotain näytettävää. :)
 
Omanapapäivitys;

Dpo 8-9 menossa. Tein Raskauskeijun erittäin herkän testin, ja OneStepin. Erittäin herkkään en saanut mitään, mutta OneSteppiin mielestäni sain. Auttakaa.

Dipattuani testin, noin 5min päästä ilmestyi tällainen;
IMG 8737-001

..Sitten se hävisi, juuri kun huusin miestä katsomaan testiä. -.-

Melkein kuivana testissä näkyy tällainen;
IMG 8784-001

IMG 8769-001

Onko tuo jonkinmoinen viivanpaikka, vai haamu ..En osaa sanoa..
 
20140620 133010

Vielä piti tehdä david ja pc varmistamaan.. ja kyllä, mä ovuloin ajallaan eli kp15 ja plussaa pukkaa, so so happy :D. Nyt ois juhannusvauvaa tilauksessa ;)

Lillilotta kyllä tossa väriä on ja erottuu hyvin/paremmin. Minä ku viimeks plussasin ja testasin pc:llä, huomasin että viiva vahvistuu huomattavasti sit testiajan jälkeen. Ja siis oli ihan oikea plussa (meni se vaan kesken). Voi kunpa nyt sulla ois pieni siellä kyydissä <3
 
Tervetuloahaikara Mä uskon että tuo viiva vahvistuu. Tänne sit kuvaa.. mä ainakin päivystän :D

Olen niin onnellinen tästä normiajalla ovuloinnista. Ai että! Ja tosiaan jos/kun ne menkat taas alkaa ni ne onko ohi ennen meidän huippumatkaa stadikalle.. sitä jo ehdin ressata että pitkällä kierrolla ne ois alkanu just keikkapäivänä ja ei kiva.
 
Tervetuloahaikara Taas näkyy pinkkinä mut on tollanen ohit suikale.. joshtusko tosiaan laimeesta pissasta. Nyt jänskättäänsun aamun testi.

Suski Kiinnittymistä voi ihan hyvin olla jo dpo5.. minä ainakin väitän niin.

Mulla on superovis.. oon koko ajan iha valmis hommiin :D. Panettaa ja litisee vaa ku oon iha "hetivalmis" :D :D. On tässä talleteltukin ihan kivasti ;)

Juhannusplussia <3
 
Oviksesta saakka alavatsalla ollut menkkakipuja. Nyt 2 päivää ilman niitä. Tilalle tullut rinnat kipeiksi. Aika pitkälti olen jo heittänyt kirveen kaivoon. Ei ole yhtään raskautunut olo.
Onnea nelHM oviksesta! Toivottavasti tärppää.
 


Hei naiset nyt mie en tajuu!! Ovisolot meni, limat loppu, ei jomota ja lämpöjä ennole aiemmin mittaillu mut tänään huvikseen katoin niin perus loppukierron kohonneet lämmöt on.. että luulis oviksen menneen. Ja mite tuo raskaustesti on tuon näkönen?! :O :O. . Kuva ok testiajalta.. ja tuntuu vaan vahvkstuvan :O
 


Anteeksi ä kuvasaaste mut mie en vaan ymmärrä että ovis reagoi noi voimakkaasti raskaustestissä. Onko joku muu saanu noi selvää plussaa oviksen aikana? Kyseessä siis David 10mlU liuska. Tuo kuva on vajaa tunti teosta. .
 

Yhteistyössä