Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tiha Juuri noin se menee noitten digin viikkojen kans. Mä sain kuopuksesta sen 2-3 vielä rv 5+0 ja meinas iskeä paniikki. Mutta oli varmasti ihan siinä rajoilla, koska seuraavan päivän aamuna sain sen 3+. Eli varmasti sullakij näin. :)

Mulla tilanne nyt se et se maanantaina otettu hcg oli 6306. Eli kohtuu korkea vielä..Menen huomenna uudestaan ultrattavaksi, näin halusivat neuvolassa toimia. Asiaa pitkään mietittyäni tulin siihen tulokseen, että ihan viime perjantain ultran aikoihin rv:t olis ollu ihan minimissään 6+2. Eli ei sekään voisi sopia siihen, että ultrassa näkyi pelkkä raskauspussi. Kyllä siellä olisi pitänyt jo se alkiokin näkyä, eikös vain?! Jos tuon mukaan mentäisiin niin maanantaina eli hcg:n mittauspäivänä, olisi ollut rv 6+5. Siihen nähden myös tuo hcg arvo olisi liian alhainen. Joten eiköhän siellä huomenna näy tilanne ihan ennallaan..ärsyttää vaan se kun edessä taitaa olla se lääkkeellinen tyhjennys. :(
 
Ei sitten tulleet digit tänäänkäään että onpa kiva. Noh teen ens vkonloppuna testin ja jos nega niin alotan terolutit..

Voi ees oireista päätellä kun en oo perehtynyt.. nippaillut vihlonut kivistänyt rinnat arastaa..nyt jälellä satunnainen nipistely ja arat rinnat.
 
MiNalo: kyllä toi hcg tosi korkea on. Kuulostaa tosi hassusta, mutta kaikki sopisi täydellisesti jos raskaus oli n viikon myöhemmässä kun oletat: 1. haamu, digin tulos, ultranäkymä, hcg-tulos. Oletko ihan 100% varma ettei näin ei voisi olla? Mulla on ollut 3 lääkkeellistä tyhjennystä, joista 2 on toiminut tehokkaasti, mutta 1:ssä istukkaa jäi ja jouduttiin tehdä kaavinta, se oli kamalaa :-(
 
malttamaton ihan 100-prosenttisen varma en tietenkään voi olla, koska en tikutanut ovista tai mitään. Mä lähinnä peilaan tätä kaikkea siihen millon seksiä oli. Ja sitä oli 19.10. ja sen jälkeen ei ollu ennen plussausta. Tietenkin jos ois jotain supersiittiöitä, jotka ois sinnitelly muutaman päivän, silloin ois myöhäisempi hedelmöitys mahdollista. Mulla tuli sitä turhuvuotoa sillon 1.-2.11. viikonloppuna ja silloin siis uskoin menkkojen alkavan. 3.11. tein sen ekan haalean plussan. Ääh, tosi hullua miettiä näitä ees! Huomennahan se nähdään, onko tilanne kehittynyt mihinkään suuntaan. Mä en ole kyllä suonut itseni ajatella kertaakaan sitä vaihtoehtoa et huomenna näkyiskin syke. Ei, uskon kyllä eniten varhaiseen keskenmenoon tai tuulimunaan.
 
Pikaisesti ).( : Mä aattelin huomen aamuna viel testata ja jos ei näy mitään, ni soitan neuvolaan ja vaadin päästä verikokeisiin ja/tai ultraan. Lauantaina tulee kolme viikkoa ekasta haamusta ja tänään tasan kaks viikkoa digin negasta. Ja vuotoa ei edelleenkään näy. :kieh: Alavatsaa nippailee kyllä, varsinkin oikealta puolelta nippaillut jo kolmeneljä viikkoa. Ällötys etominenkin tuli takas! Oli pari viikkoa sitten, sit se hävis ja eilen tuli takas.. Ja tää väsy! Ihan uskomatonta!

Miten voikaan ihminen toivoa näin paljon menkkoja?!?? :mad:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli tänään r-testi edelleen nega. Mutta (kuviteltuja? :D )oireita on pukannu sitten oikein kunnolla. Oksettaa, finnejä tullu, repäisykipuja... Kaikkea mitä esikoisesta oli just plussan tienoolla! Mä en kestä.
Nyt pitäs malttaa sitten huomiseen ILTAAN asti kun mies tulee reissusta kotiin, että voidaan yhdessä testailla. Meikä niin tulee romahtaan päivän aikana, ellei täti tuu ennen sitä!
 
Mulla ei muuten oo koskaan noi Pc:n testit näyttänyt edes viivanpaikkoja. Toisin kun Rfsu, joiden takia jo pari kertaa oon ehtiny melkein hihkuun onnesta :/ Joten hyvin voi enteillä plussaa tuo Dark76 !
Itekin noita käyttänyt nyt viimepäivät eikä ainuuseenkaan oo tullu läheskään tommosta viivaa
 
Äää, mä olin vakaasti päättänyt pysyä pois täältä mutta kuinka ollakkaan eilen tänne sit kuitenkin itseni klikkasin ihan vaan hetkeksi lukemaan. Jännä juttu miten heti tuli pakottava tarve pissiä tikkuun ja kuvitella oireita :D

Kierrosta mulla ei oo mitään käsitystä, ollut epäsäännöllinen nuorimmaisen jälkeen. Tyttö on nyt 1v8kk ja kolmet menkat on olleet ilman mitään logiikkaa.

Aamulla sit paukkasin vessaan kun muistelin et mulla olis ollu yks testi jemmassa. Mutta ei sit ollutkaan. No, kävin ruokakaupassa ja tietty piti kurvata testihyllyn kautta ajatuksena että "jos huomenaamulla". Arvaatte varmaan että vanhana himotestaajana syöksyin heti kaupasta tultuani vessaan ja nyt toi hemmetin liuska sit näyttää viivanpaikkaa, selkeesti ihan vaan villitäkseen mun testailuhimoa koska väriä ei tuossa oo jos se nyt muiden silmille ees näkyy :D Oletan siis että menkat on tulossa joulukuun alkupuolella viimeistään jos ei oo pikkuista matkassa.

 
  • Tykkää
Reactions: Shorty
Dark76 mulla on kans tullut pc:n testeihin nyt kahdessa edellisessä kierrossa noita harmaita viivoja. Käyttääkö kukaan muuten noita kotitesti.fi ovulaatiotestejä? Sofeja tais olla. Pitäisi tilata ovistestejä mutta en oikein tiedä mistä ja minkä merkkisiä...
 
minni-1 itse olen uskollisesti käyttänyt noita kotitesti.fi:n Sofin ovulaatiotestejä. Itselläni ne antaa aina selkeät ja helppolukuiset viivat. Yhdessä kierrossa kokeilin myös raskauskeijun ovistestejä, joista ei oikein ottanut selvää. Kontrolliviivakin oli niissä ihan älyttömän haalea. Suosittelen Sofeja!
 
En oo varma, aika harmaa, varmaan. Nakkasin testin varmuudenvuoksi uuninpesään ettei mee koko loppupäivä sen vahtaamisessa (otin kuitenkin kuvan niin voi tiirailla sitä :D :D ). Yritän pitää pään kylmänä nyt tässä hommassa mutta vähän huonolta näyttää sen suhteen!
 
sohvi35
Aamulla tehty digi näytti "raskaana 2-3" ja oviksen mukaan rv 4+5 eli ihan oikeaan suuntaan menossa :heart: oon niin happy :heart:
Mutta testiä tehdessä jäi sydänmenlyönti välistä kun ensin tuli näyttöön "raskaana" ei viikkoja. Panikoiduin jo ja ennätin miettiä kaikki vaihtoehdot jne. Kunnes melko heti vaikka se ikuisuudelta tuntuikin tuli viikot perään. Aiemmin olen digin jättänyt pörräämään tulosta yksinään, nyt tuijotin näyttöä kuin mykkä p***ua :D ei ois kannattanu. Tuli ainakin herättyä kunnolla :D
 
Eka kierto ever ku en saanu ovisplussaa testiin. Eniten hämmentää tää rivi?



Kp 15 ilta on siis ylin ja eilisillalta, oli kaikkein tummin testiajalla. Hämää toi kp 14 aamun testi joka ei testiajalla näyttänyt noin tummalta ja hieman kuivahtaneenakin on vaan tollanen pieni tummempi osa viivasta.

Eilisiltana oli kyllä oviskipuja, mutta ei niin kovia kuin normaalisti.

Pakko myöntää, en ole varma onko se ovis menny jo vaiko vasta tuloillaan. Kattellaan miten oireet kehittyy, monta päivää ollu jo kosteeta ja kohdunsuu ammoauki ja hirveet himot joten talletuksia on tehty huolella :D Testit onneksi loppu niin ei tarvi enää testailla.

Ja sorisori mä tiiän että tää ei oo mikään ovistestpalsta :ashamed:
 
sohvi35
sarasofia tänne vaan kaikki testit, me tihrustellaan mitä vaan mitkä on testejä ;)

Ja mä kyllä sekoilen ihan huolella, ovis oli 9.11. hujakoilla ja kierto 28-32 joten oletan tänään maksimissaan olevan 4+4. Laskettu aika menee kyllä elokuun puolelle, oletan.
 
Hei kanssasisaret. Äitivanhuksen testailut on testattu, sain plussan sofiin ja predictoriin, vihdoin. Nyt alkaa piinailusta pelkoilu. Täyttä totuutta en ole siis kehdannut kertoa, tää tarina on niin kummllinen, kummitustarina suorastaan. Olen oikeasti vanhempi kuin olen kehdannut kertoa 53-v, mulla oli jossain vaiheessa vähän aikaa hormonikorvaushoito jonka sain lähinnä masentuneisuuteen. Lopetin sen noin 3 kuukautta sitten, olin ihan sinkkuna täällä Espanjassa, ja halusin kokeilla tuleeko oireita, ei tullut. Sitten tapasin suomalaisen miehen ja siitä tää sitten lähti. Mulle oli gynegologi (espanjalainen) sanonut etten tarvi enää ehkäisyä, joten aika huolettomasti sen jätin pois, vaikka niitä vaihtarioireita ei todellakaan ollut. Mulla on oikeasti 7 lasta, joista vnhin 36 ja nuorin 10, keskenmeno oli pari vuotta sitten. Tää on noloa, toivottavasti kestätte lukea. Onneksi täällä on espanjalais-suomalainen naistentautien/lapsettomuushoitojen klinikka, jonne jossain vaiheessa pyyhällän. Keskenmenon mahdollisuus on noin 90%, eli pelko on aiheellistakin. Sikiötutkimuksen toki haluan, mielummin istukkabiopsian, että tulos selviäisi mahdollisen nopeasti. Toivon teille kaikille paljon plussia ja vähän haamuja. Teillä tosin useimmilla on aikaa vaikka kuinka. Tämä oli tämän äitivanhuksen tarina täältä Espanjan aurinkorannikolta. Töissä pitäis jaksaa käydä mutta oireet lyö yllättävän rankasti päälle ja masu on valtavan turvoksissa, toi lämpö on ja pirullinen asia, väsyttävä ja uuvutava. Eilen ihan yhtäkkiä oksensinkin kaksi kertaa. Kiitos että jaksoitte tiirailla mun testejä, olette supertyyppejä. Tukekaahan toisianne.
 

Yhteistyössä