Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Vipulaisella hieno plus!

Heidip First Signaalin olen kans saanut viivaa ja hoidossa verikoe nega, hcg alle 2. Mut toisaalta tavan verikoe (yleensä näissä tilanteissa ei oteta numeerista arvoa vaan on/off verkkoe) mittaa vain onko arvo yli 25 ja testin herkkyys 10 eli periaatteessa ja teoriassahan vois olla että hcg olis käyny koholla. Tiedä sitten.. vai saitko mitään hcg arvoa?
 
^ ei muuten mutta kun toissapäivänä kävin follikkeliultrassa niin gynen mielestä siellä ei näkynyt mitään "tarpeeksi isoa"..

Taustalla kyllä pcos mutta kaks viime kiertoo menny lämmöt, testit ja menkat hienosti Käsikädessä oikein...

No kellistän miehen illalla.
 
Empuska, onko apteekin testi? Ihan kuin jotain hyvin haaleeta olis ollut, mutta vaikea sanoa kun puhelimella olen.. Apteekin testit ei ole sieltä herkimmästä päästä muttei niihin kyllä myöskään tule turhia viivoja, kuten totesinkin aiemmin :)
 
Mulle apteekin oma on antanut turhan viivan/viivanpaikan ja en usko mihinkään kemiallisiin raskauksiin.. Ennen luotin niihin ja nega oli selvä nega ja plussa oli selvä plussa..

Vastasinki sulle pisamapeikko tonne toiseen ketjuun..

Onnea kaikille plussanneille!! :heart:
 
Onpas täällä paljon haamuja!!!!

Itse odottelen tulisilla hiilillä viikonloppua ja ovista ;)
Digitaalisella ovistestillä testaajat hoi!!! Testaatteko sillä vain kerran päivässä ja uskotte jos ei hymy tule testiin? Vai pitääkö silläkin testata mieluummin useampaan kertaan päivässä oletettuun ovisaikaan ettei mene hymynaama ohi?!
 
Nutturuu mä testaan yleensä aamulla liuskalla ja illemmalla digillä :)

Limaa tulee ja kohdunsuu ihan pehmeä ja auki. Kp 13. Innolla odotan mitä tän päivän ovistesti näyttää kun aamulla en ehtiny tikuttamaan kun nukui pommiin :) miehen kanssa sovittu treffit kuitenkin illaks ;)
 
Jomppe75

Miulla tuli myös hyvinkin selkeä viiva marraskuussa apteekin omalla, samoin clearbluella, viivat vain pysyi haamuna. Menkat kuitenkin alkoi sitten myöhemmin ja viivaa ei enää viikon perästä näkynyt kummallakaan merkillä. Viiva oli siis niin selkeä etten itse ainakaan mieltänyt sitä tuolloin viivanpaikaksi vaan ihan oikeaksi haamuksi.

Tosiasiassa kuitenkin usein raskaus on mahdollisesti ollut kemiallinen tai varhainen km, jolloin kuukautiset voi olla myöhässä.. Siksi kai ei tosiaan pitäisi testailla liian varhain, mutta minkäs sitä itselleen voi :) mie useimmiten teen samasta pissasta pari testiä, ihan vain "varmistukseksi".
 
Neljänruusu tuollon muut testit oli negaa tai hyvällä mielikuvituksella sai ehkä haamujen haamun, mutta tulkitsin negoiksi ja verikokeella varmistettiin että hcg ei ollut noussut, niin en usko, että oli minkäänlaista raskautta tuollon..
 
Ai, no sitten.. Onhan niitä viallisiakin testejä, onhan se viallinen jos testiajan sisään jo näkyy viiva vaikkei olisi raskaana. Mutta noin ylipäätään apteekin oma on kyllä luotettava, itse niitä aina käyttänyt ja ikinä ei ole syyttä suotta tullut viivan viivaa..
 
Viimeksi muokattu:
Saanko tulla tänne vielä kysymää..? Jotenkin olen nyt ihan epäuskoinen koko tähän raskausasiaan! Niin pakko pohtia ja spekuloida ja kyseenalaistaa ja miettiä ja laskea... En oo nyt sen perjantaisen digin jälkeen tehny testiä, vaikka kaksi vahvaa viivaa ois kiva nähdä...ostinpa siis sitten digin tänään :D

Mutta siis...etten nyt hötkyilis sen kanssa, niin koskahan mahdollisesti ois odotettavissa tulos "raskaana 2-3"? Niinku vaan ajattelin että jos tuolla oikeesti kukaan majailee ja pitäis vähän arvojen kohota.. Siis pe näytti 1-2, kp 33, kierto ollu 30-32pv, menkat viimeks alkoi 22.12, ja sänkypuuhat siellä kp 13, 15, 17 ja sit oli se reissu... Sitä "jotain tuhrua" alkoi sillo to kp 32, nyt loppunu jo.

Jokohan kohta vois varata varhaisultraan aikaa?
 

Yhteistyössä