Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mamma joo kyllä se sitten varmasti nukkuu, ja nukkuu silloinki ku ei tarvis :)

Tammityttö mie oon kans tämän pikkukakkosen nukuttanu tissillä ja käytännössä se nukkuu aina vieressä. Ykkösen kans se nukuttaminen oli aivan kauheaa säätämistä ja oon kyllä tosi onnellinen tästä tissitainnutuksen heleppouesta. Vaikka siinä kestäiski joknu aikaa niin samalla voi lukea internettiä puhelimella ja mikäpä sen mukavampaa :)

Voi Catharin :hug:

Wolt ettei sulla olis ollu ovis myöhemmin? Kyllä sen pitäs tuolla dpo:lla jo sitte näkyä jos ovis ollu 6. tai 8. päivä. Hö.
teoriassa, aivan teoriassa se on voinut olla vasta 12.4 tuntemusten perusteella ni sit sen ei kai pitäis näkyy vielä mutta tuskimpa.. ei vaan kai tärpänny jos ei su mennesäs näy..
 
Onnea Samhe, selkee plussa! :)
Musta Empuskallakin on plussa, varovaiset onnittelut sinne myös. :)
Wolt ootko testannut oviksen vai käyttänyt vaan laskuria?
Cisu mä oon täällä peukuttanut sun ultran puolesta että pikkuinen löytyisi kohdusta. Miten kävi?
Kiitos kysymästä Sniff, vastasin edellisellä sivulla jo uä-kuulumisia. Mutta siis, kaikki hyvin alakerrassa ja ovista ja mahdollista siirtoa odotellaan.
 
Catharin olen pahoillani :( viimeiseen asti toivoin että olisi hyviä uutisia. Mä olen kanssa miettinyt tuota taukoa.. varmaan tämän kierron jälkeen tuleekin. Masensi kanssa niin pitkään se että ei tullut tärppiä et ei siinäkään ole mitään järkeä. Ota aikaa jos siltä tuntuu. :hug
 
Tammityttö: kiitos tuesta :hug: meidän lapsi aivan kuin sinun esikoinen ja minäkin toimin ihan samalla tavalla. Herää aina, siis aina, itkien. Ja noita samoja yöllisiä raivokohtauksiakin on meillä ollut kylässä. Tosin hänellä todettiin muutaman kuukauden ikäisenä rakenteellinen refluksi, kun unettomuuden ja itkuisuuden vuoksi mentiin tutkimuksiin. Olisikohan vain "oppinut" huonon nukkumisen... Muutoin niin ihana ja reipas :heart: Tuntuu hyvältä, kun kuulee että muillakin on ollut joskus vaikeaa (vaikka en siis kenellekään sitä toivo) ja saa hieman vertaistukea. Jaksaa paljon paremmin.

Catharin: voi ei, - iso halaus :hug:

Cisu: hyviä uutisia siis!

Empuska: niin kauan on toivoa kun vuoto pysyy poissa :wave:

).( dpo7 siis menossa ja mielikin jo parempi, - kiitos palstalaiset! Testaamisen ajattelin aloitella dpo9 tai dpo10 eli sunnuntai/maanantai, vaikkakaan tällä hetkellä ei ole sitten oireen oiretta, - ei turvotusta, ei nippailuja, ei rintojen kasvamista/aristusta... Kuumottaa nuo testit tuolla kaapissa. Jokohan sitä kuitenkin saisi aloittaa testaamisen :kieh:
 
Hcg oli alle 2, eli ei taaskaan tärppiä oo käyny, luulis et olis alkanu erittää sitä hormonia jo jos raskaana olisin. Nyt siis vissiin dpo 11. Mikä pettymys taas kerran, mun on nyt oikeesti pakko unohtaa hetkeks koko yrittäminen, tää vaan masentaa nyt liikaa :(
:hug:
Mulla oli keskenmenoja ennen esikoista ja olin jo ihan luopunut toivosta saada vauva. Sit tilanne oli se että oltais päästy tutkimuksiin seuraavasta keskenmenosta mutta kohtalo päätti toisin ja se raskaus jatkuikin loppuun saakka ja saatiin terve vauva.

Ei saa luopua toivosta vaikka välillä masentaakin. <3
 
Mamma. Meilläki oli refluksia. Vauvana aloitti itkut pari vk iässä ja sen jälkeen olikin menoa. Itki paljon ja nukkui huonosti. Sai rintaraivareita jotka paheni tosi pahaksi. Päiväunille piti rynkyttää vaunuissa. Mutta en tiiä.. mä luulen että enemmän tuo on jotain tempperamenttia tai mitä lie (siis nyt) Herkkis lapsi joka imee kaiken päivän touhun ja sadut ja ohjelmat ja mahdolliset riidat. Sitten uneksii.. mutta joo, eipä se raukka ehtiny oppia mitään hienoja unijuttuja kun koko vauva -aika oli yhtä selviämistä. Noo.. yksi päivä 4v jälkeen ilmoitti että haluaa nukkua yksin ja nukahtaa yksin :D Kaikki on mahdollista :)
Mutta tsemppiä, luulen tietäväni mitä käyt (te ) läpi.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamma2012
Moikka naiset! Päätinpäs vihdoinkin osallistua itse keskusteluihin ja ihmettelyihin sensijaan, että tyytyisin vain lukemaan juttujanne!
Olen 28v. elokuussa kolme vuotta täyttävän ihanan tyttölapsen äiti ja sisaruksen olemme toivottaneet lämpimästi tervetulleiksi. Koin kohdunulkoisen raskauden tässä taannoin ja toinen munatorveni jouduttiin poistamaan. Lääkärin mukaan raskaaksi tulemisen mahdollisuudet ovat silti erittäin hyvät. Aloitin hätäpäissäni testien tekemisen jo nyt, n. viikko ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. No, tuli sitten se kuuluisa haamuviiva, jota olen tässä jo kaksi päivää ehtinyt eri testeistä ihmetellä!! Laitan teille myös kuvaa ihmeteltäväksi, kunhan opin miten se iPhonella tapahtuu! Otan todella mielelläni vastaan kokemuksenne tuomaa mielipidettä!! ??
 
Tammityttö ja Mamma2012 meillä oli ihan samaa.. vaunuihin sai rytkyttää et nukahti. Nyt viime syksynätodettiin refluksia ja tyttö siis on jo 5v ens kuussa 6v. Ja vaikka oli lääkitystä niin silti heräili yöllä. Kai se on niin tottunut tulee meidän viereen. Ja mun keskimmäinen tyttö alkoi saada raivareita unissaan ollessaan 3v. Eikä rauhoittunut millään. Huusi kuin syötävä keskellä yötä ja jos koski niin huuto paheni.
 
Empuska. Millainen se viiva noihin kuuluu tulla? Kapea vai saman levyinen kuin toi kontrolli? Kyllä noissa kaikissa jotain näkyy mutta mun silmään se on tollanen kapea viiru?

PiHoo kiva :) ! Aijaa.com on kätevin!

Theran. Jep, just tota. Esikoinen raivoaa kahta kauheammin jos ottaa syliin tms. Alkuun se oli hämmentävää ja raivostuttavaakin kun lapsi teutaroi keskellä yötä kuin pirun riivaama. Mutta sitten tajusi että lapsi ei vaan herää kokonaan ja siksi kilaroi, ei "tahallaan".
 
Tammityttö ja Theran: ihan samaa kuin meillä! Emmaljungia rytkytettiin niin paljon, että luulin niiden hajoavan... nukkui öisin pystyasennossa jomman kumman sylissä. Huh, hiki nousee kun ajattelenkin. Ja hienosti sanoit Tammityttö ettei ehtinyt oppia hienoja unijuttuja :) Ihanaa, kun on kohtalotovereita :hug:

Sniff: ihanaa kun luot toivoa meihin!

PiHoo: kuvaa näytille! Oliko haamuviiva vaiko viivanpaikka?
 

Yhteistyössä