Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mulla on kommunikaatio ongelmia mun kropan kanssa :stick: Ovistikkuun tuli se plussa mutta, missä mun limat? Eipä oo näkyny ei, ja yleensä oviksen aikaan jää papreiin sellaiset kananmunavalkuaiset mut ei nyt. Mitäs pelleilyä tää nyt sit on? Sori avautuminen :flower:
 
Lagertha tuo limaisuus voi kuulemma vaihdella aika paljon :) Voihan olla, että limat tulee sulla vähän myöhässä tai jotain. Toki sekin on mahdollista, että ovistikku näyttää plussaa eli LH hormonin nousua mutta ovis ei kuitenkaan tapahdu (ovistikkuhan mittaa tuota hormonia mutta sen nousu ei tarkoita että ovis välttämättä tapahtuisi).

Monillahan on pari ovuloimatonta kiertoa vuodessa, mutta toivotaan että sulla ovis olisi tapahtunut ja limat vaan myöhässä tai jotain! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lagertha
Voit teitä ihanat naiset!
Pelkästään jo teidän juttuja lukemalla tulee parempi mieli ja pahin piina helpottaa.
Päätin yrittää katsoa niitä vaunuja vielä, mutta niin että ei siinä oo mitään väärää. Tähän asti menty vähän sellasella fiiliksellä että ihan kuin tekis jotain väärää , et mun ei kuuluis olla siellä.. mut mä päätin et se on ok. Yritän myös miettiä nyt muita juttuja. Toki tiedän et oon tääl kuitenkin jo taas huomen, mut who cares ! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Wolt, mä olen käyttäny Sofin ovisliuskoja ja vaikka rtestit onkin ollu kuraa niin mä olen niiden ovisliuskoista ainaki tykänny. Tulee selkeetä, tasaväristä viivaa ja plussa on selvä. Toki digillä olen varmistanut ja sitä suosin. Sofin ovisliuskojen lisäk mulla kokemusta vaan Wondfosta mutta niiden viivat on rikkonaisia ja hieman epäselviä. Niitä en ainaka ostaa enää.

Mammalla on niin ihanat viivat <3 Voi kumpa....

Unna, sama meininki meillä tänään! ;) Päästään piinaileen yhtäaikaa.

Oudsille ja muille tsempit tunteittensa kanssa. Kaikki tunteen on tässä touhussa sallittuja, mistään ei kannata potee syyllisyyttä/huonoo omaatuntoa ja toki vauvakamoja saa/pitää jo katsella. Eiks se oo puolivoittoa jo melkein kun on päättänyt että tavaroille käyttäjä saadaan?! :)

Tammityttö, mulla tässä passissa tukena myös luget jotka alotetaan siirron jälkeen. Mietinkin että uskaltaisinko omin luvin alottaa jo ennen kun pelkään että jos oma keltarauhasen toiminta ei olekaan parainta? Eihän noista lugeista kai haittaakaan ole?!
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Mä olen aina ollu huono ostamaan mitään eikä mulla ole ollut hirveitä himoja vauvakamaan. Mutta kuopuksen odotusaikana ostin pari kantoliinaa ja iski heti hirveä paniikki että tää tietää pahaa ja menetän vauvan ja olin tosi taikauskoinen. Sit mun psyka (kävin vikan menetyksen jälkeen) sanoi mulle että vähentääkö se pettymyksen määrää jos elää aina pelossa ja säästelee Intoaan. Silloin mietin, että totta. .joka tapauksessa se suru on suru olen ostanut potkupuvun tai en. Eli katselkaa vaan ihan täysin rinnoin, se ei oo keltään pois :)! !!

Cisu,meinaatko että ennen siirtoa? Mä tutkin tätäkin asiaa joskus ja alkion kiinnittymiselle on tärkeää että keltarauhanen on ehtiny toimia ja muokata limakalvoa ennen kun alkio voi kiinnittyä. Siksi esim lääkkeellisessä PAsissa luget aloitetaan ennen siirtoa. Mutta sulla kun on oma ovis nii sun oma keltarauhanen kyllä hoitaa homman ennen siirtoa. Ovis pitää olla tapahtunu varmasti ennenku lugea saa aloittaa. Muakin ohjeistettiin nyt alkaa ne vasta kolme pv oviksesta. Haittaa niistä ei tietenkään sit enää oo :)
 
  • Tykkää
Reactions: oudsi
^ Tammityttö, juu siis ennen siirtoa meenasin. Tänään ovisplussa, siirto kuuden päivän päästä eli ens tiistaina. Pelkään juurikin sitä että mitäs jos mun oma keltis ei olekaan silloin enää ok?! Jos vaikka onki alkanu jo surkastui tjn? Kun mullahan nyt viime kierroissa on alkanu se tuhruvuoto kiinnittymisen aikoihin. Eli ei ainakaan haittaa olis jos alottasinki luget esim sunnuntaina?! Hitsit, kun en tajunnu tota kysyy.
 
Nyytikkii Tuossa ylemmässä kuvassa oon näkevinäni jotain. Mut sanoitkin että on one step. Mutta eihän sitä tiedä.. :D Kokeile jollain toisella merkillä. :) Ei sillä että yllytän.. :D

Davidin 10mlU r-testejä, kellään kokemusta? Kuinka herkkiä ne on oikeasti?
 
Theran jos digitesti on 25mIU niin nuo Davidit ei voi olla 10mIU kun tosiaan itse sain samana aamuna niillä hiiiiirmu hailun haamun ja digillä sen raskaana 1-2 vko. Ja tosi hitaasti noissa Davideissä tuli lisää väriä kun niitä huvikseni testailin, kun olin tilannut isomman pinon. :D Oliskohan ollut vasta tuossa joku rv 5 kun sillä tuli melkein heti kontrolliviivan vahvuinen viiva.
Mutta en siltikään valita, koska sain sillä hailukan haamun jo dpo 8. Vaatii vaan paljonpaljon kokemusta negatesteistä, että hailut haamut rekisteröi. :D
 
Cisu. En mäkää usko että haittaa on koska tosiaan normaali tilanteessa oma keltarauhanen tuottaa hormonia moninkerroin siihen verrattuna millaisen tason lääkkeet ehtii siihen mennessä nostaa. Itse tekisin varmaan nii että laittaisin pienellä annoksella... Mutta korostan etten ole lääkäri enkä halua neuvoa suuntaan enkä toiseen!
Yhdessä siirrossa aloitin luget vahingossa ja osin tahtomattanikin liian aikaisin koska päätimme kesken kaiken viljellä soluja pidempään. Eli ku piti alkaa siirtopäivänä niin ehdin käyttää 2-3 pv pidempään (aloitin muutenki päivää liian aikaisin ) . Siitt hoidosta toi kuopus.
 
IMN
Vauvakrääsä-keskusteluun on munkin pakko osallistua.
Esikoista odottaessa sitä oli jotenkin ihan kujalla siitä että mitä se vauva oikeesti tarvii ja mikä on turhaa. Paljon saatiin sukulaisilta tavaraa, joille ei heillä enää käyttöä ollut ja tosi vähän tuli muutenkin ostettua uutena mitään. Suu pyöreenä vaan katteli kaikenmaailman kantoliinoja ja pyöritteli niitä käsissään vähän kuin miettien että "no mikä helevetti se tämä tämmöne on" :D
Kuopusta odottaessa sitten se vauvamaailma veikin mukanaan ja varsinkin kun kuultiin että tyttö on tulossa niin vietin saikkupäiväni selaillen lastentarvikeliikkeiden vaaleanpunaista valikoimaa. Joku saattais jopa sanoa että meni vähän överiksi :D Paljon oltiin jo ehditty myydä esikoisen tavaroita ja jäljellä olivat enää pinnasänky, vaunut ja muutama sukupuolineutraali vaate. Vaunutkin sitten meni vaihtoon kun ihastuin Brio Singeihin ja niiden kirkkaan punaiseen vaunukoppaan :D :heart:
Nyt sitten kun kolmannen hankintoja miettii niin ennemminkin ajattelee että mitä pitää ostaa. Ei enää niin kauheasti kiinnosta onko reunapehmuste, katosverho ja hoitoalusta mätsääviä ja toisaalta myös miettii että mikä kaikki edes on välttämätöntä. Kai sitä nyt myös paremmin tietää että mille tulee oikeasti käyttöä ja mitkä on turhakkeita.
No mutta, jos tässä nyt ne kaks viivaa joskus näyttöön pärähtäisi niin eiköhän sitä taas ainakin niihin pikkubodyihin haksahtaisi :D

).( Kyllä täällä tais se yk2 lähteä käyntiin.. Pikkarit näytti rikospaikalta.
 
Mulla esikoinen on tyttö mutta mitään shoppailuhimoa se ei koskaan ole aiheuttanu :D tosin mä en ole muutenkaan luonteeltani shoppailija. Paljon likka kulki siskon poikien kamoissa ja nyt taas kuopus kulkee kukkahaalarissa ja muussa esikoisen kamassa :D. Eikä siinä, kuopukselle ei oo juuri tullu ostettua mitään. Mutta joo, muuten se menee juurikin noin että mitä PITÄÄ ostaa. .kaikki ylimääräinen kyllä karsiutui hyvin äkkiä esikoisen ajalta. Mäki luulin että vauva tarvii pinniksen välttämättä (juu nukku lähes kokonaan vieressä ) ja sitterin (wtf is that, vaateteline :D ) tai muuta härpäkettä :)

No mutta jokainen tyylillään. Mä vaan ajattelen et muutenki tästä sälästä on hankala päästä eroon kun sitä vauva vaatetta on kaikilla yllinkyllin. Ja kun ne alussa mahtui kaks viikkoo ;) Nyt sitten ku lapsi on isompi on oikeasti syytä panostaa ulkokamoihin yms arvokkaaseen.
 
IMN
Tammityttö Meillä hankintalistalla taas juuri pinnis ja sitteri on ne ainoot välttämättömät :D Ja leikkimatto osottautu kuopuksen kans ihan hyväksi hankinnaksi.. Mutta sitten taas kaikki tuttipullonsteriloijat, kaukalopussit ja semmoset niin ei oo meille toista kertaa kotiutumassa :D Pikkuvaatteet (siis ne 50-56cm) myös oli meillä ehkä kovimmassa käytössä. Meidän sukuun syntyy aika pieniä vauvoja, ja kuopuksellakin oli vielä puoli vuotiaanakin joitakin viiskutosia käytössä. Viiskymppiset oli syntyessä auttamatta liian isoja ja olivat käytössä parin kuukauden ikään saakka.
Nyt kuopus on pikkuhiljaa siirtynyt 80-86 senttisiin ja ikää 2,5v.

Mutta siis joo, mullekkaan ei enää nykyään ole niin kauheasti väliä sillä että minkä hintaisia/laatuisia ihan arkisisävaatteet on, panostan mieluummin ulkovaatteisiin :p

Edit: Siis hintaisella/laatuisella tarkoitan, etten enää ostele yli kahdenkympin paitoja tuolle viisivuotiaalle, kun ei ne noissa rymyleikeissä kestä kuitenkaan vaikka kuinka laadukkaita olisivatkin :D
 
Viimeksi muokattu:
Niimpä :) näin ne tarpeet vaihtelevat! Ja ihanan pieniä siulla <3 Ei meilläkään pitkiä noi ole mutta sellaisia Michelin vauvoja kylläkin. Liekö kermaa tuo rintatavara :D. Pikkubodyt sai pakata tosiaan viikossa kahdessa kaappiin .
Aika vähällä sitä toimeen tulee tosiaan. Mutta joo.. sori tää OT, ei liity hätähousuiluun juurikaan :LOL:
 
Eli jos mä alan tuomaan tänne epätoivoisia nega kuvia niin älkää hermostuko.. mä olen vaan epätoivoinen. : / tänään valkoviiniä jos se vaikka auttaisi.
Noista tavaroista niin mulla on ollut esikoisen odotusajasta lähtien pinnasänky. Eli 18v. :D ei ainakaan sitä tarvitse ostaa. :D
 
IMN
Onhan nuo melko sirppanoita olleet, mutta jos äitiinsä tulevat niin se alle kolmen kilon syntymäpaino ei lupaa siroa tulevaisuutta :D

Täähän on hätähousuilua parhaimmillaan kun suunnittelee hankintoja jo ennen plussaa :LOL:
 
IMN, no joo..Itseasiassa kyllä :D! !

Nyyttitervetullut, ihanku? Eiku uutta putkeen aamulla tai viimestään vapun kunniaksi :D! !

Theran, valkkari toimii. .tai ainaki mulla näköjää näytti toimivan :whistle: Ja aika hyvä, sehän alkaa olla jo retro-osastoa (vai onko se oikeammin vintage ;)?!)

Omassa navassa ei oo siten yhtikäs mittään sanottavaa. Ellen olisi testaillu jokunen viikko takaperin ja ultrassakin käyny niin mistään ei tietäisi että olen raskaana.
 
Heh Joo se on sellainen puunvärinen. Vähän järsitty kun ei oo heti ollut nostamassa sängystä. :D oi niitä aikoja.. nyt se taapero opiskelee toisella paikkakunnalla itselleen ammattia. Sitten tietty sisarukset siinä nukkuneet. :p
Hyvä.. luotan tuohon viiniin! Tänään dpo 4 eli ei vielä mitään että edes missään näkyisi.
 
Cisu: kovasti pidän peukkuja!

IMN: höh, mutta tsemppiä uuteen kiertoon!

Theran: punkku näytti täällä toimivan, joten toivotaan valkkarin auttavan siellä! Jotenkin hyvä fiilis sinun tästä kierrpsta! Ja vieläkin olen hurmioissani, kun teillä on kissanpentu...aaaah. niin suloisia. Meillä kaksi aikuista kissaa pyörii täällä jaloissa.

Plussaunia kaikille :)
 
Unnalla näyttää joku haamuviiva siellä kurkkivan :D Petipuuhaan!

Theran. .öö..nyt on niinku 9+4 - 10+4 riippuen lasketaanko menkoista, oviksesta vaiko ultrasta :D Pitkää pinnaa testailun odoteluun! Aina voi tehdä ovistikkuja ajankuluksi :whistle:
 

Yhteistyössä