Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Voi miten monta plussaa! Onnea ihan hurjasti kaikille :flower:
Mä en tajuu mikä tää mun kiertopäivä 26/29 pieni tiputteluvuoto oli tossa aamusta. Se loppui oikeestaan samantien, mutta ihan selkeetä verta siis oli sillä yhdessä veskikäynnillä paperissa. Alavatsaa on juilinut jo useita päiviä. Tänään negatiivinen rfsu testillä. Menkkojen pitäis alkaa vasta ensi tiistaina. Mitä ihmeen ihmettä tää ny on. Ihan kummia oireita! Jotenki pienessä mielessäni jaksan kuvitella/toivoa että olis jotain munasolun kiinnittymisvuotoa ollu, mut realisti mussa sanoo että älä ny hulluja kuvittele. Yritänpä odotella rauhassa mitä tuleman pitää..
 
Mullinmalli kummallista. Selityksiä voi keksiä sekä hyviä ja huonoja, eli saa nähdä mitä seuraavassa testissä sitten.

befuliini mulla ainakin joillain päivillä luullakseni kun kierto on lyhimmillään ollut 21 päivää ja yleensä jotain 26-28. Vaikka kun en oo ovista aiemmin testannut, niin paha sanoa millon se on täsmälleen ollu. Mut todennäköisesti pidemmässä kierrossa myöhemmin.
 
Befuliini Itse olen luullut ovuloineeni kp12-14 mut kaks viimestä kiertoa tikuimla varmistanut ja ovis vasta kp19-21. Mutta mulla ilmeisesti se kypsymivaihe aiheuttaa jo voimakkaat oireet nippailuineen ja limoineen. Vasta ku ovis+ niin tyo alakerta turpoo ja se aika selvä merkki.. koska limojen perusteella vois mennä mehtään. Mut ennen tätä nelosta ovuloin aiemmin ja kiertokin oli lyhyempi. Itsekin tässä nnityksellä odotan kun imetys loppunut, voisko kiertokin palautua normaaliksi. En nyt tiiä vastasinko ees kysymykseesi :D. .
 
Heipparallaa!

Olen käynyt kurkkimassa teitä täällä välillä ja ihania haamuja ja plussia siellä näkyilee ja mielenkiinnolla odottelen mullinmallinkin testikuvia! =)

Itselläni neuvolahoitsun laskujen mukaan tänään poksuu täys 10vk täyteen ja olot on ollu sen mukaiset. Päälle viikon on tullut oksennettua aamusta iltaan kaikki pihalle. Toukokuun 20.pvä olis verikokeet ja ultra 28.pvä. Jänskättää hieman.

Mutta hei, nyt tsemppiä teille ja paaaaaaaljon plussaonnea teille kaikille!! Käyn teitä välillä kurkkimassa! =)
 
Mullinmalli Ihanaa! Aamulla jo vahvempi taas!!

Niinuli Kyllä toi on jo hyvä viivanen. Onko perhosen erittäin herkkä 10mlU? Mä meen inaan menkkojen aikaa sen testasin koska en kestä enää paska viivanpaikka testejä ja ei siihe tulu yhtikäs mitään.. eli pelittäävät hyvin. Mut mä kyllä sain haamut mm. Pc:llä, davidin puikolla, perhosen one step 25mlU, apteq puikolla ja apteekin omakin jotai hyyvin hailuraa tais antaa. Että mulla meni usko kokonaan. Onhan se voinu olla mulla kemiallinenkin.. sulla kyllä hyvä tuo viivanen ja varmasti vahvistuu!
Ei kyllä hajuakaan, miten herkkä tuo testi oli, mutta muistaakseni tosiaan se perhoset-testi. En kyllä hetkeäkään usko, että olisin raskaana. Vielä ei ole menkat alkaneet, mutta on kyllä vähän sellainen olo, että olisi alkamassa. Jos ja kun alkaa niin lupaan lopettaa rahojeni tuhlaamisen noihin typeriin testeihin ;)

Tällä hetkellä olen testitön ja hyvä niin. Niitä tuskin tarviikaan. :D Mutta silti jaksan ihmetellä tollasta, noinkin selvää haamua...
 
Niinuli Mä sain ihan selvän haamuplussan niillä perhosten 25mlU aletikuilla ja haamuilin hennommin muutamilla muilla. Mua suututti iha sikana. Reklamoin ja sain noita niiden 10mlU liuskoja jotka tosiaan jo valmiiksi koekusin etteivöt anna mitään turhia viivoja. Ne ei anna. Tuntu niin pahalta. Toinen on predictor early millä olen toisessa kierrossa testannu selvän plussan ja en kuitenkaan raskaana ollut. Jospa sulla kuitenkin on nyt sitä ihteään!
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa!
Olen kerran aikaisemmin tänne kirjoitellut, mutta seurannut sivusta sitäkin tiiviimmin :)
Mielipiteitä pc:n raskaustesteistä? Sain haalean haamun äsken kahen tunnin pidätyksellä!! dpo 9 nyt. Valitettavasti en kuvaa saa laitettua, koska puhelimen kameranlinssi on niin naarmuinen :( itse en ikinä ole mitään vale haamuja tai viivan paikkoja kyseiseen testiin saanut vaan aina olen raskaana ollut jos jotain tuohon liuskaan on ilmestynyt :) tämä olisi meille siis neljäs lapsi.

Jännittää hirmuisesti enkä jaksaisi odottaa aamuun, että voisi testata uudestaan..
 
Voi ei, mullinmallin. :(
Ihme testejä, tai sitten jotain kuitenkin tapahtui. Halit.

Ite kärvistelen täällä, aaltomaiset "oviskivut" jatkuu nyt oviksesta asti.. eli oon näin harjaantuneena kotilääkärinä tänään tullut tulokseen ettei munis oo irronnut vaan kehittää kystaa.. joka mulle aika tavallinen vieras.. (tosin ennen en oo osannut seurata oireita et missä kierron vaiheessa kehittyy) noh, nyt oon melko varma. Ei munasolun irtoominen kuitenkaan viikkoa kestä, helvetti et vituttaa!! Anteeksi. Luulin eka et kustulehuskin ja olin onnellinen tästäkin "raskausoireesta".. mut sekin tunne liittyy noihin helvitun kystiin.

Varmuuden vuoksi kävin ostaan pari pc:tä kun niitä täällä kehuttu :D :D dpo 6 siis täällä edelleen :)
 
Mullinmalli No on outoa! Olen pahoillani. Kyllä minäkin eilistä jo plussana pidin! Muttq pakko sanoa, tiedän miltä susta tuntuu. Aika samaa kaavaa meni mullakin. Paskaa! Nuo testit on kyl outoja. Itse en keksi muuta kuin että jotain yritystä oli ja kemiallinen ?yseessä. Jaksamista <3
 

Yhteistyössä