Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
mymosa
Tilasin sitten 10 herkkää r-testiä lisää.. ja tässä ei oo vielä ollut ees ovistakaan :D :D

Onneks meillä pääsee neuvolassa joko neuvolan tai naistentautien gynelle helposti ja ovat asiansa ottavia. Terveyskeskuksen puolelle ei ees pääse gyne asioilla, onneksi.
 
Huomenta. Neuvoloista vielä. Kuopusta kun odotin niin yks tokas rv30 paikkeilla joko ollaanehkäsy mietitty.. vastasin ettei olla. Tää kurppa sano että "jaa, mrinaattrko työ vaa noita lapdia lisää tehdä". Viddu ku keitti. Oliki rr 160 sen jälkeen ku erehty mittaamaan. Nyt ku soitin siinä km kierrossa ja varailin eka neuholaa ni kaks eukkoo vastas että "oikeesti"?! No juu. Hitto onko se nyt nii kamalaa jo haluaa viidennen lapsen?!

Mäkin tein testiä.. jotain oli näkevinäni. Laitan kuvaa ku kusasen ton ovistikun.
Yöllä näin unta että tein positiivisen rtestin.. tuli lemmottyä eilen ja mä ennole koskaan ollu niin kuiva :O. Vaikka kui halutti ni ei tuolla tapahtunu mitään. Täh? Nyt on aamusta niin törkeet menkkajuilinnat alamahalla että auts.

Leidit hei.. niitä viivoja kehiin!! :D
 
Neuvoloista: täällä on ollu samat terkat siitä asti ku muistan ja kyllä ei aina niin tervetullu olo oo ollu ku ekaa kertaa menny sinne! 5lasta siis mulla. Sterilisaatiota on ehdotettu jo kolmannen jälkeen ja sanottu ettei sun yksin tarvi tätä maata kansoittaa :p se onki ainut huono puoli tässä kuudetta yrittäessä että stressaa jo valmiiks mitä siellä sanovat. Vaa vakaasti oon päättäny että tällä kertaa napautan takasi jos kehtaavat jotain negatiivista suusta päästää.

Hentuntenttu: kyllä siellä jotain näkyy :)
Myrtillä en puhelimella nää väriä mut vilkaisin vaan äkkiä tässä aamutouhujen keskellä :)
 
Kurja fiilis. Tissit ei satu enää ja mahaa jomottaa.

Mies toi mulle rfsu ja first signalin. Rfsu antoi tapansa mukaan viivan, paitsi että antoi toivoakin; tuli heti pissaamisen jälkeen, oli tasalevyinen ja se punersi. Etäisesti muistutti plussakierron viivaa. First Signaliin ei mitään. Mä luulen, että aion koittaa sillä pc:llä vielä kunhan pääsen hakemaan. Siihen on hyvä verrata.

Tässä rfsu ihan tuoreena
image - Aijaa.com

Ja tässä first signalin kanssa
image - Aijaa.com

Olo on sellainen, että pc:stä tuskin viivaa odotettavissa.

Ps. Alavatsakipu on polttavaa ja yhtäjaksoista, ei kramppaa. Kovin se sattuu nyt kuitenkin. :(
 
Viimeksi muokattu:
Punainen haamu näkyy paljaalle silmälle, mutta varmaan on niitä oviksen vaikutuksia. Jos se nyt edes oli ovis, mitään oireita ei siis ollut! Taisi jäädä tapahtumatta kokonaan. :/
 
Viimeksi muokattu:
Mullinmalli :hug:. Mä en kyllä oikein näe noissa mitään.. no rfsu:ssa sen perinteisen mut siinä en näe väriä, kuivassa ainakaan. Jospa se vielä iloksi muuttus! Noi on kakka testejä.

NaksuP jotain himpan näkyy joo.

Ja nyt seuraa kuvasaastetta :ashamed: Mun pissassa on oltava joku vika/ominaisuus, kun haamuaa aina, teti ku testi. Nyt tein pc:n puikon ja kylä sinne jotain taas tuli.. liekkö näkyy ruudulle asti.

Pc-puikko testiajalla

Kuivana

Ovistesti
 
huomenta :)

Ei tää yhteiskunta pyöri niin et dpo 7 sais selvän haamun... joten loppuviikkoon siirrän testailut :) Voinhan mä huvikseni dippailla ovistestejä :D :D :D





Mullinmallilla näen hennon viivasen mut noi rfsu ei niihin kannata sekoontuu ollenkaan ellei menkat ole 3 viikkoa myöhässä :D

Ihana kuulla että muillakin hankalia neuvolatätejä. Mä en suostunut kierrukkaan ni heidän vaihtoehto oli kohdunpoisto koska mulla on tarpeeksi lapsia... olin tuolloin 23 täyttänyt :kieh: pyysin pillereitä niin ne oli et nou nou nou... se johtaisi kuitenkin raskauteen oli vastaus. huoh...
 
Voi plaah, en jaksanut tuoreeltaan kuvata tikkua ja nythän se orastanut haamunen oli haalistunut entisestään. Otin pari kuvaa kuivasta kuitenkin... Tuskin kukaan niissä mitään näkee. Väri ainakin on kadonnut kuivumisen myötä. Huomenna en ehdi testailemaan, niin lauantaina sitten seuraavan kerran. Jospa silloin jo vähän paremmin näkyisi, jos kiinnittyminen oli ti-ke... Toivoahan ainakin saa.

 
  • Tykkää
Reactions: Niisku-Rouva
NelHM: Mä näen sulla viivan noissa ihan selkeän :) Olisko sulla taas megaluokan ovis tulos kun rtestikin huomaa... Oletko nyt pois sulkenut sen salamatkustaja vaihtoehdon :)???? tosin olis se kyl varmaan vahvempi viiva :confused: ja kun ihmiset on kaikki erilaisia :D
 
sinuna neIHM ihan oikeesti nyt menisin lääkäriin,koska sulla siellä selvää viivasta,jos sulla kerran oloja on.. mulla oli kohtutulehduksessa kaikki oireet ja sain 2 10pvän antibioottia, ja olin tosi kipee. ei oo kohdunulkoinenkaan mahdottomuus, siks kannattais käydä ettei oo hätiä.. voithan toki raskaanakin ihan olla, jollei nyt jostain syystä se hormooni nouse nopsaan..
 
tuolta ne kaikki näyttää. Kaksi pc:ä on eilisiä, rfsu ja 1 pc tänään. Mulla kyllä meni jo sekaisin että mitkä noista on eilisiä.

Niuskurouvalla ja oodikkaalla näen viivat! :) ja kenties Myrtilläkin jotain. Tsrmppiä teille@
 
Olen uusi täällä ja apuja kaipailisin :)
Menkat toista viikkoa myöhässä ja kaikenlaista oireilua ollut jo kolmisen viikkoa. Eilen sain päiväpissasta ekaa kertaa viivan. Tänään tein sitten uudelleen aamupissasta ja viiva tuli jälleen, mutta edelleen haalea.
Kuvissa ylempänä siis tämän aamun testi ja alempana eilisen päivän testi.
Ekassa kuvassa aamuinen testi seissyt jonkin aikaa ja toisessa aamuinen on muutaman minuutin jälkeen "märkänä".

004 - Aijaa.com
002 - Aijaa.com

Ennen näitä testejä tein viime viikolla jo pari testiä, mutta molemmat näytti silloin negatiivista.

Mitä mieltä olette, kannattaako jo iloita? :D
 
hepeli, noihan on ihan selkeet positiiviset ONNEA!

Minä taidan testailla vasta maanantaina seuraavan kerran. Josko jo jotain rupeis kunnol näkyy jos on näkyäkseen.
Tämmöstä menkka turvotusta täs nyt kyl minusta vähän on, ja eilen jomotteli ja tänää jomotellut myös selkää....kassellaan :)

Ja mitä neuvolaan juttuun. Niin meil on ehkä parhain neukkutäti, on tukena ja iloitse jokaisesta raskaudesta, toki ollut vaan kaks viimisintä mulla. Meil aina ollu kyl kivat neukkutädit :)

Millä ihmeellä saatte kuvattua testit nuin läheltä, että ovat myös selkeet. Ku minun canoni ei vaan taivu moiseen yhteistyöhön!!
 
Viimeksi muokattu:
Voi kiitos :) Jotenkin epätodellinen olo. Ei olla edes yrittämällä yritetty vaan lopetin pilleritkin puolisen vuotta sitten sillä meiningillä että tulee jos on tullakseen. No alussahan tämä vielä on, että pitää olla realistinen sen suhteen.
 

Yhteistyössä