Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Moi naiset, mä oon laivalla,ni en oo päivitelly :D mutta aamun pc ei antanu oikeestaan mitään,eikä illallakaan.. tuskin mä raskaana oon,mutta vuoto ei vaan ala :/ häiritsee noi perhoset.. tosin,oon kuullut myös kokemuksia että kaikille pc ei oo raskautta näyttänyt :eek: täytyy ostaa rfsu:ita :D sais se vuoto jo alkaa jo on alkaakseen.. kp 44 jo,tää on ihan superpitkä kierto..
 
En, mutta toi on aikaisin mahdollinen jos lasken 22 päivän kierron mukaan. On ihme kyllä. Nyt kun on kuiva niin ei näy noin selvästi enää, näkyy jotain silti. Tää menee taas tähän et hermoheikkona teen nyt noita perhosia sitte kaks viikkoo. :D

Olipa hankalaa saada kuivassa tikussa näkyvä hailura kuvaan.
http://aijaa.com/GHGUIs
 
Viimeksi muokattu:
Sulla on samanlainen kusluikku ku mulla. Aina jotain :D! Ei vaan josos nyt ois oikeesti sitä ihtiään.

Tää kierto on siitä outo että ei yhtää haamua r-testiin.. niiku yleensä oviksen tienoilla tulee.. ei kyllä edes nii ovisoireita. Parit limat mut ei paljoa muuta. Tänään sit ollu niin menkkaolo ja kaikkee tuntemusta alamahalla.. ja turvottaa nii hitosti.
 
Pakko kysyä, kun tätä kiertoa en tikuttanut ovista ja ihan kunnon ovis oli sillo kp15 (18.5) niin onko se dpo1 vai dpo0 :confused: ?? Onko mulla nyt dpo3 vai dpo4? Mä oon menny dpo3 tänään.. tikkuoviksesta oisin osannu laskea :LOL:
Eihän se päivän heitolla mitään merkitystä oo, mutta rupes kiinnostamaan :D

mullinmallin: kiinnostavaa.. :popcorn:
 
Mullinmallin aamutestiä tässä minäkin odottelen :D

Tein perhosen ja pc ovistestin. Molemmat negoja. Oc:ään ei antanu ku hailun viivan. Oisko ovis kuitenki jo menny? Tein huvikseen perhosen 10mlU testin (oon tehny niitä jokusen oviksen metsästyksen tukena ja en ole saanut edes viivanpaikkaa) ja väitän saaneeni siihen nyt jonkun viivanpaikan tmv. Näättekö työ? Kun nämä ovat olleet todella palnkoja.. en ole saanut niihin ees vääntelemällä mitään. Ja jos tuo nyt ois joku haamujen esiäiti niin en ymmärrä miksi näkyisi nyt.20140521 080538-1 - Aijaa.com
Muoks. Kuva siis ihan testiajalla. Kun mä niiku itekin näen olevinaan siinä toooodella haaleeta haamua :O
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on kyllä kommentoitava, sivusta seuraillut teidän kuvia. :)

annikaeveliina Sulla nään viimeisemmässä testissä haamua.
nelHM Sulla tuttuun tapaan viivasta, mutta väriä en erota.
Mullinmalli Tuossa testissä näkyy selvästi kyllä vaalean pinkki haamu :) Jotain nyt tapahtuu kyllä. Kannattaa sunnata pihalle kuvaamaan testejä, siellä ne heikotkin haamut saa helpommin kameraan. :)

Jännityksellä odottelen lisää kuvia testeistä ja paljon plussatuulia.

Viivi ja "ötökkä" Rv 27+6.
 
Pitkät pätkät kirjotin ja sitten loppui akku..
Mullinmalli, :O oho, hookoon sanoin mielenkiintoista!
nelHM, sulla nään kanssa jonkun viivasen. Mut eikö sulla olis kans dpot tosi pienet, jos sulla olikin jo ovis? :O
Piiullakin nään viivan, mutta mä taas en näe väriä.
Oliko muita? Vahvistumisia kaikille!!
Hookoo tais kysyä dpoista, ovispäivä on dpo 0.

(.) Dpo 14 ja menkkojen pitäisi alkaa tänään, jos meinaisivat. En usko <3 :)) Kuvassa dpo 10-14. Tänään tein puikon.


NaksuP taisi mainita siitä, että viivan vahvistumista kannattaa seurata kuivista testeistä. Mulla ei tässä raskaudessa niidenkään perusteella viiva vahvistu tasaisesti vaan näyttää ihan siltä, kuin joka toinen päivä olis jopa vähän vaaleempi :D
Paljon punaisia testiviivoja toivottelen teille jokaiselle!! Tää oli nyt mun viimeinen kuva tähän ketjuun. Toivottavasti pikkutyyppi nyt vain pysyis mukana <3

p.s. Miten mulla on voinut olla jo muutaman päivän huonoa oloa? Toivottavasti ei kerro siitä, että se tulee olemaan tän raskauden "teema" =)
 
Amoralla ihana plussa siellä :') mulla kp 45, ihan kaamee turvotus. Sukulaiseen törmättiin laivalla, ja se kysy et kumpi meille on tulossa,tyttö vai poika? Maha ku ilmapallo.. tänään tarvii käydä taasen testejä ostamassa.. hermot ihan riekaleina, olot yms sanoo että voisin ollakkin, mutta kun se pc ei anna ni ei anna.. kaikki muut tehdyt testit haamuillu.. arg!
 

Yhteistyössä