Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
sunflowerin kans sama mieltä, itsekin lukenut et haaleata plussa raskaustesti näyttää oviksen aikaa, ei nuin tummaa :) Testaa muutaman päivän päästä, et jos yhtä tumma niin raskaana ja jos vaalenee niin sit oli vain mega ovis :)
 
Mauh Ei ole tuo mitenkään mahdollista että lh:sta saisit tuollaisen viivan raskaustestiin. En usko itse ainakaan hetkeäkään siihen. Olet raskaana! Ite sain kyllä aina oviksen aikaan r-testiin haamun.. todella siis haamun eli hailakan viivan.

s4nnn Kyllä vaan siellä viivanen on. Hyvin näkyy. Vahvistumista sille!

Anteeksi nyt tyhmä kysymys mutta kun ei ole tietoa. Jos mulla oli vielä maanantaina hcg 16, voinko silti jo ovuloida? Nyt on siitä tyhjennysvuodon alusta laskettuna kp10, tuhrusta alkaen kp12. Että normi kierron mukaan oiskin pian oviksen aika ja olojakin limoineen ois, mutta kun oli vielä hitunen hormonia veressä toissapäivänä :/. Eikä ole mitään ohjeita mihinkään annettu niin ei me olla ehkäisty ainakaan.. en tiiä oisko pitäny siihen asti ku hcg nega?

Plussatuulia ihanaiset!
 
Kyllä sä oot raskaana. Älä nyt vaan ajattele ettet olisi, koska saatat samalla sitten vahingoittaa sikiötä jos elät ihan normaalia elämää! Testaappa aamulla uudestaan. Mutta oviksesta ei noin vahvaa viivaa saa, nää kenellä ollu ihan superovikset että ovistikku oikein kirkunut väriä on saaneet r-testiin just nähtävän viivan..
 
Mauh Oot todellaki raskaana! Sulla on luultavastu tullu kuukautiset, jotka on olletki valemenkat! Ostappa uusi testi tai tee mahollisesti jäljenne jääny testi. Ei tuollasia viivoja saa ovulaation aikaan. :)

ON: Plääh. Pc:n puikkoon ei ilmestyny juuri mitään.. Että hätiköin vaihteeksi. Luomuplussaa tuskin saan. :ashamed: Mutta tämähän ei yllätyksenä tullu, ku mun kroppa on mitä on. Ei se halua toimia.. Toivoa toki on vielä teorissa, mutta ei käytännössä. |O

- Hopeakissa ja kp28
 
Mä oon niin samaa mieltä että Mauh on raskaana :) mä en oo ikinä saanu r-testiin edes viivan paikkaa oviksen aikaan :D

Mä odotan nyt pe aamuun ennen seuraavan testin tekemistä :) jospa se olis sit vahvistunu :) saako muuten apteekista noita erittäin herkkiä (10) testejä? Tämän aamuinen viiva saatu erittäin herkällä ja ajattelin että jos apteekissa ois myös myytävänä sellasia :)
 
Apteq on 10mlU. Mutta sillon dpo10 kun tein päivä pissasta selvän plussan mammaksin 10mlU puikolla nii samana aamuna apteq oli toodella hailakka, hyvä että näki. Mulla se ei siis näyttänyt hyvin. Sofi 25mlU oli kans selvä haales plussa sen apteq testin kanssa samasta kupista uitettuna. Sit predictor early on 12,5mlU, mutta senon vähintään yhtä kuuluisa turhista viivoista kuin rfsu. Ite jos vielä joskus pääsen testailee, en osta 10mlU olleskaan.. no korkeentaa mammaksin puikkoja.

Ja edelleen peesaan kaikkia että Mauh on raskaana!

Annikaeveliinlle pidän nyt peukkuja.. voi kumpa <3
 
Smurfiina Onko sofi 25mlU? Mulle ei antanut mitään turhaa. Ennen plussaa en saanut viivanpaikkaa siihen edes kuivana. Sit se rupes siitä tosi hailakkana plussailee. Ja BebeBanbino sai sillä kans tollasen leveen viivan (ainakin muistelisin näin) ja raskaana on =). Uutta testiä huomenna!

Minä se en osaa olla täältä pois. Pitää jännätä muita kun ei ihteesä tarvii.. mut jos joku osais jotai vastata edellis sivulla olevaan kysymykseeni.. oispa kiva =)
 
smurffiina84, mä olevinaan nään hiukan punaväriä tavallaan ton testin reunassa mihin viivan pitäis tulla mutta toisaalta taas hahmotan jonkunlaisen viivan paikankin. Toivotaan että se lähtis siitä vahvistumaan :)

Ehkä mä sit ostan sen ihan tavallisen 25 testin :) Ja toisaalta kyllähän sen viivan siihen varmaan pitäis jo huomenna aamulla tulla kun eilen sain kymppiin sen näkyviin :) Digin teen sit vasta kun on vahva viiva :)
Ihanaa tää jännitys kun ei tiedä rupeaako viiva vahvistumaan mutta toisaalta samalla pelottaa josko tämäkin kemiallinen :/ En tiedä maltanko olla testaamatta sit kuitenkaan tänään :D :D
 
nelHM: mä olettaisin kun hcgta vielä veressä ei pysty tulemaan raskaaksi, eihän sieltä m.solua irtoo.. en tiedä mutta näin luulisin. Höh ei varmaa kauheesti auttanu mun vastaus :D

smurffiina: jotain haaleaa näkyy :)

Noh mullaki tais mennä kesken :'( mitään ennakko varotuksia ei koske mihinkään ja olo hyvä, kunnes äsken menin käymään pissalla hulahti veret pönttöön :ashamed: paskat..
 
Moi!

Liityn joukkoon.. Menossa kp 22/24-30 ja tämä odottaminen on tuskaista, tekisi mieli jo testata! Ovulaation ajankohdasta en osaa sanoa, en ole varma oliko sitä edes tässä kierrossa, oireet ainakin hyvin huomaamattomia :/ Mutta saattaisi olla menossa tyyliin dpo 8.
Huomenna varmaan ihan liian aikaista testata..? :saint:
 
HooKoo-82: Voi ei : /

truudy: Onhan jo DPO6 saatu plussia, joten ihan hyvin voi testata :D

nelHM: Kiitos kun kerroit noista testeistä. Taidanpa tilata Mammaksilta niitä herkkiä :)

ON: Täällä alkoi kierukan jälkeinen tyhjennysvuoto. Viimeksi tää oli kivuton, nyt oli pakko ottaa Panadolia. Tuskin pystyy tätä ovista hyödyntämään. Menkkakalenteri arvioi oviksen olevan sunnuntaina...
 
20140731 124618
En oikein kuvaan saanut näkymään. Mutta antaako toi uusi rfsu viivanpaikkaa ? Kyllä siinä jotain on, mutta on vaan toooosi haalee! Jotain kuitenki näkyy, toisenki tein mutta se oli niin kolhuilla ettei siitä voi sanoa mitään :( pc samanlainen ku eilen..
Voi hookoo, toivotaan että oli ihan harmitonta vaan <3
 
Välitietoa: liuska testi vahvasti+, digi taas sano "raskaana 1-2" eikös sen pitäs olla jo 2-3?? :ashamed: mulla tänään ois 4+3rv..
Noh pönttöön ja siteeseen ei tule mitään vain pyyhkiessä verta. Mies lähti asioille ja tuo mulle aamuks uuden digin, sen teen sitte aamulla mitä sanoo. Kipuja ei ole, että ainut hyvä puoli käyp kivuttomasti jos tyhjenee itekseen. Ootan vaan että vuoto yltyisi :(
 

Yhteistyössä