Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Viipulaisella ihanat viivat <3 onnea!

Totaaliromahtaminen takana, nukuttuja tunteja vkonlopun jälkeen varmaan yhteensä 10h. Kriisikeskuksessa käyty ja lääkäriltä unilääkkeet haettu, josko se tästä kun saa levätä loppuvkon.

Sitten ens vkolla keskiviikkona lääkäriin ja aletaan selvittämään tätä lapsettomuutta. Ihan hyvä mieli vielä, kun tietää että asiat lähtevät nyt rullaamaan ja tosissaan saadaan luultavasti selvyyttä asioihin ja apuakin tähän. Pelottaa vain ihan älyttömästi että jotain pahaa vikaa löytyy, jommasta kummasta. Miten ihmeessä parisuhde kestää tämän kaiken jos saadaankin tuomio ettei lapsia tule ikinä :(
 
Moikka!
Mahtaakohan täältä löytyä kohtalotovereita? Meillä olisi nyt toisen lapsen yrittäminen ajankohtaista. Jätin pillerit (Yasmin) pois syyskuussa 2014. Ensimmäiset menkat alkoivatkin melko pian lokakuussa. Ensimmäisen kierron pituus oli 28, ja toisen tasan saman verran. Seuraava kierto olikin lyhyempi, 25 päivää, mikä ihan normaalin rajoissa kait sekin.
Seuraavan kierron 19. päivänä alkoi kuitenkin taas menkat, jolloin kierron pituudeksi jäi 18 päivää. Nämä menkat olivat runsaudeltaan ihan normaalit ja hieman kipujakin oli, mutta kestivät vain nippa nappa 2 päivää. Lähinnä nyt mietin että olivatkohan nämä kunnon menkat ollenkaan. Olen tehnyt hätäpäissäni pari negatiivista testiä (kierron 15-20 päivän paikkeilla). Vasta 4.2 olisi kp 28, mikäli siis nämä edelliset lasketaan menkoiksi. Ovulaatiota olen myös koittanut paikannella tikutuksella, mutta se ei onnistunut sitten alkuunkaan.
Nyt pöydällä odottelisi uusi testi, mutta mutta... Onko teistä joku onnistunut raskautumaan epäsäännöllisestä kierrosta huolimatta näin alkuvaiheessa yrittämistä? Ensimmäistä me yritimme n. 9kk ennenkuin tärppäsi, sen kummemmin en laskeskellut ovulaatioita tai muita, muistelen kuitenkin että kiertoni oli suht. säännöllinen tuolloin eikä mitään välivuotoja esiintynyt.

Nyt olisi siis kp23 /18-28 ja millään en malttaisi pitää näppejäni erossa testistä. :(

Sen voisin vielä lisätä että vatsan pientä kipuilua, turvotusta ja rintojen aristamista on ollut vaihtelevasti koko kierron ajan. Esikoisen kohdalla tiesin raskautuneeni kuvotuksesta joka alkoi kuukautisten odotettuna alkamispäivänä.
 
DSC 4231~2

Kuva on toooodella huono, mutta luonnonvalossa näen itse selkeän viivan joka myös punertaa. Kuvassa ei näy väriä yhtään...

Miulla tää herkkä puikkotesti ollut ennenkin käytössä ja tuolloin ei viivaa tullut näkyviin laisinkaan paitsi jos kirkkaassa valossa katsoi. Tällä samaisella testillä sain haalea viivan jo pari päivää sitten, vaikea sanoa onko tämä yhtään sen selkeämpi kuitenkaan.

Kemiallinen, kun ei vahvistu nopeammin?
 
Olisko noin ? Mulla on takana kaksi keskenmenoa ja hetkeksi nousi toiveet jotka digi romutti :( onko kellään vastaavia kokemuksia että liuska olis haamuplussa ja digi nega? Mun tuo liuska on vahvistunut nyt kolmena päivänä...
 
Johan täällä nyt satelee haamuja ja plussia. Ihanaa, onnea kaikille tasapuolisesti. :heart:

callizo, en halua pelotella, mulla kävi viime vuoden loppu puolella niin, että kahtena peräkkäisenä päivänä tuli selkeet haamut. Aattelin oottaa muutaman päivän ja sit tein digin joka nega. Kemiallinen kyseessä. :( Toivon kuitenkin sulle parempia uutisia ja että tosiaan oli vielä liian aikasta testata digillä. Oottele vaikka vkonlopum yli ja sit uusiks. Tai sit vaan perustestillä katot vahvistuuko. Jään seuraamaan tilannettasi. :wave:
 
Pikaisesti omaa napaa.. tein apteekin oman ja testiajalla katoin, että "TAASKO" tulee viivanpaikkaa ja laitoin testin kaappiin piiloon, että vien sen roskiin ja jonku ajan päästä menin tietenki kurkkiin sitä, niin haamu oli tullu siihen!! Nyt taitaa olla kp 24/31-37.. tai voi olla tieten lyhempiki kierto.. Laitan myöhemmin kuvaa jos saan vangittua haamun siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: Pirunpelto

Yhteistyössä