Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä ovis lähestyy nippailusta ja limoista yms. Päätellen. Ajoittuu varmasti viikonlopulle, jee.... Ovistestillä en oo kyllä vielä onnistunut hymyä saamaan, joko on vasta tulossa tai sitten missasin testillä huipun... Mutta, viikonloppu kyllä hyödynnetään vällyjen alla varmasti tehokkaasti kun ollaan vielä la-su miehen kanssa kaksin kotona :heart: siihen alkaakin tosi jännääminen...
 
Jomppe, ihan selvä!! Hyvä viiva noille päiville! Ehtii vahvistua!

Nutturuulle helliä hetkiä :)!

Ostin muute rfsun ovistestejä. Oletan et ovis oli ja meni mut olojen takia testasin ensi PCllä. Melko tumma viiva. Sit Samasta rfsulla. Ei ollenkaan viivaa. Eli vaikka oon pitäny noita PCtä hyvinä nii ne antaa ilmeisen herkäsi suht tummaa. Vaikka toki molemmat oli negaa nii olisin pelkästään PCn perusteella voinu ajatella et ovis olisi sittenkin vasta tulossa. No ei oo..olot on pelkkää PMSää.. :(
 
Jaahas, tuli taas ovistikkua uiteltua. Eilinen jäi väliin kun testit oli loppu, höh :p
Ja jotenkin unohdin ton kokonaan kun oli kuivaamassa, eli ehtikin kuivuu tunnin ennenku muistin koko tikkua... pöh. No mutta otin nyt kuvana silti. kp9
 
Tammityttö, RFSU:n testejä käytän :)
Ja oviksen ajankohta ei ole tiedossa, kun taustalla on pco... ei voi tietää. Yk3 pillerien lopetuksen jälkeen menossa, eka kerto kesti muistaaseni 17vrk ja toka 38, että voi kai olla millon vaan ovis... jos nyt edes ovuloin :/
Vähän hankalaa tää on kun mulla on ihan milloin sattuu epämääräsiä mahakipuja, niistäkään oikein voi päätellä mitään....

Mutta elättelen toivoa et joku kerta vielä bongaisin sen oviksen :D
 
Callizo ja Titti Onnea!! :)

(minä ainaki näin puhelimella ton liitetyn pikkukuvan..)

Tais se mun eilinen viiva olla turha.. :/
Tosi aikastahan se oli edes tehdä sitä, mutta ku eilen tuli yhtäkkiä semmonen olo, että pakko tehä se testi pois tuolta kaapista enkä saanu mielenrauhaa ennen ku tein sen.. :D Tänä aamuna tehdyssä testissä olin näkevinäni viivan, mutta kyllä se ihan nega on.. No ei peli ole vielä menetetty, mutta jos nyt ei ens viikolla plussaa tule, niin sitte sitä taas pudotaan naama edellä asfalttiin..
 
heippa pitkästä aikaa :wave: oon käyny ny harvakseltaan lukemas kun meidän pikkunen tuli 4 viikkoo etuajas maailmaan. enne joulua meni vedet ja siitä viikn päästä vasta saatiin käynnnistettyä synnytys...

nii siis neljänruusun tetejä piti kommentoida: ihan selvä plussahan tuo on. haalea tosin ,mut sillähän ei oo merkitystä ;)
 

Yhteistyössä