Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä päästään kohta taas himotestailemaan kun jännätpäivät lähestyy! Tässä kierrossa ajattelin ottaa tuon lääkärin määräämän keltarauhashormoni lisän mukaan kiertoon ja aloittaa sen 3pv ovulaation jälkeen. Mulla siis ollut ongelmaa tuon tiputteluvuodon kanssa, joka alkaa tosin dpo12 paikkeilla mutta kestää n.7-8pv kunnes kunnon vuoto alkaa ja kestää 2-3pv. Eli huonon keltarauhasen takia raskaus ei ehkä pääse alkamaan ja nyt avuksi nuo keltarauhashormoni lisät.

Toissapäivänä kp14 ovisviiva alkoi tummua, aamulla oli selkeä viiva muttei vielä yhtä vahva. Illalla oli vahventunut entisestään ja tein CB:n digin joka ei vielä hymyillyt. Kp15 aamulla eli eilen aamulla tein tikun johon tuli selkeät viivat muuttei yhtä vahvat ja CB sitten hymyili eli tässä ovis käynnissä ja sitä ollaankin hyödynnetty ahkerasti. (CB sanoo että ovis seuraavan 48tunnin sisällä). Tänä aamuna oli vatsassa kouraisuja jotka saattoi hyvinkin olla muniksen irtoamiskipuja eli täsmää testien kanssa ja eilen ja toissapäivänä on simppojakin säilötty. Vielä jos tänään ja huomenna tehdään viime hetken talletukset.

Oon vähän taukoillut täältä alkukierron ettei stressais tätä raskautumisasiaa niin paljon ja oonkin koittanut ajatuksia purkaa neulomiseen! :)

pisamapeikko Sulla kuulostaa lupaavalta!

Plussa tuulia kaikille :heart:
 
Pisamapeikko. Mulla luget ja terot tekee noita keltarauhasoireita kun sitähän ne on. Tissit turpoaa, kipuilee ja lämmöt nousee noin viikko aloituksesta asteella. Pahaolo seuraavana. Mut toivottavasti sulla noi olis merkki jostain muusta :)
 
Mulla ei oo kyllä lämmöt juur noussu vaikka huomenna viiminen tero.. 35.8 normisti aamulämpö ja nyt ollut 35.8-36.. tissit kyl joka kierrossa kipeet ja mahan turvotus varmaan johtuu tulevista menkoista.. toivottavasti terot pitää huolen että alkaisvat vaan nopeesti.
Etovaa oloa ei mut pääkipua kyl..
 
Jep sekin on mahdollista että tulee tummaa viivaa ennen menkkoja.

Mä en testaa ku testasin jo sen viivan ja sen jälkee seuraavana aamuna negat r ja o testillä. Tän aamun o.testi oli nega ja vielä haaleampi. Josko lie oli LH piikki sitenki. Toisaalta nämä lämmöt ollu jo pitkään korkealla mutta ilmeisesti nuha on sotkenu koko kuvion. Tämän aamun sylki testissä oli upeat saniaiset. Eli mun kroppa on sekaisin, ei mitää muuta. Imetys sotkee, pitänee laittaa testit nurkkaan. Mut ku toi tikutus on jo lähes riippuvuus :D
 
Huhhhhhh nyt hereille joku ja mielipide!!
Endometrioosi + huonot simpat + ikä + n.1,5 vuotta yritystä takana.

Sanokaa, että en näe omiani. Tipahdin lattialle tämän nähtyäni ja tärisin. Tuli ihan minuutin sisällä.
Joku raskauskeijun puikkotesti, herkkyys 20.

Dpo 9/Kp25


 
mä en tajua haamuista mitään tänää pitäisi alkaa menkat esikoisesta sain heti ekana päivänä kun menkat ois pitänyt alkaa tulipunasen paksun viivan apteekin omaan. Tilasin jotain puikkotestiä huomenna tulee niin tehtävä taaa sitte
 
mamina, no tuo nyt ei enää kyllä oo viivanpaikka, hienosti vahvustunut. Voinen kai jo onnitella plussasta! :heart: Onks toi muuten kans Sofi? :)

nutturuulla myös viivaa näkyvissä. En niinkään tunne tuota testiä, niin en osaa sanoa onko oikeaa viivaa vai sitä kuuluisaa..oidän kuitenkin peukut isosti pystyssä että ois plussa! :wave:

Mä testailin myös aamulla ja Sofi antoi sitä aurullisen kuuluisaa.. :headwall: Nyt taas aattelin pitää parin päivän paussin testailusta ja seuraavan kerran testata dpo 11. Tänään dpo9 ja kp32/26-28..pitkää kierroa siis vedellään.
 
  • Tykkää
Reactions: mamina ja Nutturuu
Luonnossa viiva oli selvästi punainen! Tosin jotain haaleaa näkyi testiajalla vain ja kun kuivui niin ihan selvä punainen viiva näkyi... Tosin hiukan pelottaa että kun selveni vasta paljon testiajan jälkeen että on väärä plussa... Siispä jatketaan piinailua ja testailua. Harmi kun näitä testejä ei ole kun 1 jäljellä enää, sen jos vasta ke tekisi niin näkisi että vahvistuuko!
 
Unnaunna oli toikin Sofi. Jos oikein tunsin oviksen ni tänään dpo14. Viime su oli järkyttävät kivut, liekö sit kiinnittyminen vois niin koville ottaa.. Ton testin tein päivällä, n.5h oli rakossa, enkä juonut oikeestaan mitään sillä aikaa ni oli "tiukkaa kamaa" :LOL: Ja aamulla samaan testiin en saanu eilistä vahvempaa, se näyte oli rakossa vaan n.3h. Ei noita testejä kovin laadukkaiksi ainakaan voi sanoa. Mut kyl niillä ehkä jotain osviittaa saa. Vielä 2 jäljellä joten pitäs nähdä vielä vahvistuminen. Kai se pitää digillä kumminkin vielä varmistaa joku pv.
 

Yhteistyössä